Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har vel et mål på dødball tror jeg(eller som jeg husker). Men flere assist fra cornere da.

Aurelio har spilt meget bra offansivt,har mange viktiige assist, defansivt sliter han med smårusk.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vel et mål på dødball tror jeg(eller som jeg husker). Men flere assist fra cornere da.

Aurelio har spilt meget bra offansivt,har mange viktiige assist, defansivt sliter han med smårusk.

Men hvor blir det av skuddfoten man hørte så mye om når han kom? Jeg har sett et skikkelig skudd fra den kanten, men til gjengjeld har jeg jo også sett det fra G.Neville.

Lenke til kommentar
Har vel et mål på dødball tror jeg(eller som jeg husker). Men flere assist fra cornere da.

Aurelio har spilt meget bra offansivt,har mange viktiige assist, defansivt sliter han med smårusk.

Men hvor blir det av skuddfoten man hørte så mye om når han kom? Jeg har sett et skikkelig skudd fra den kanten, men til gjengjeld har jeg jo også sett det fra G.Neville.

Han har vel en skikkelig suser i år. Eller var det på tampen av sesongen i fjor? Husker ikke hvor eller hvem det var mot, men det var fint i hvertfall. :p

 

Ellers synes jeg vi bør forsterke begge backene egentlig. Arbeloa er grei, men trenger god backup der. Dossena suger og Aurelio suger halvveis og Insua burde få sjangsen skikkelig snart, men kjenner jeg Rafa rett blir det vel bare ligacup på han i år også, som vi dessuten er ute av. :p

Lenke til kommentar
Har vel et mål på dødball tror jeg(eller som jeg husker). Men flere assist fra cornere da.

Aurelio har spilt meget bra offansivt,har mange viktiige assist, defansivt sliter han med smårusk.

Men hvor blir det av skuddfoten man hørte så mye om når han kom? Jeg har sett et skikkelig skudd fra den kanten, men til gjengjeld har jeg jo også sett det fra G.Neville.

Han har vel en skikkelig suser i år. Eller var det på tampen av sesongen i fjor? Husker ikke hvor eller hvem det var mot, men det var fint i hvertfall. :p

Mot Bolton kanskje? Da tenker vi isåfall på samme. Var vel på volley så ikke akkurat et langskudd, men et flott mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har vel et mål på dødball tror jeg(eller som jeg husker). Men flere assist fra cornere da.

Aurelio har spilt meget bra offansivt,har mange viktiige assist, defansivt sliter han med smårusk.

Men hvor blir det av skuddfoten man hørte så mye om når han kom? Jeg har sett et skikkelig skudd fra den kanten, men til gjengjeld har jeg jo også sett det fra G.Neville.

Har vel suset minst 3 mål. Må også sies at han har vært skadet 50% av tiden også da.

Lenke til kommentar
Har vel et mål på dødball tror jeg(eller som jeg husker). Men flere assist fra cornere da.

Aurelio har spilt meget bra offansivt,har mange viktiige assist, defansivt sliter han med smårusk.

Men hvor blir det av skuddfoten man hørte så mye om når han kom? Jeg har sett et skikkelig skudd fra den kanten, men til gjengjeld har jeg jo også sett det fra G.Neville.

Har vel suset minst 3 mål. Må også sies at han har vært skadet 50% av tiden også da.

Vel poenget er at han ikke har fått vist frem den påståtte skuddfoten sin, som var noen av kriteriene man hørte når Liverpool kjøpte han.

Lenke til kommentar

Aurelio er da vitterlig god både på frispark og skudd. Men på frispark i veldig farlig posisjon foretrekker jeg definitivt Gerrard, men Aurelio er et godt alternativ og kan fungere som en overraskelse når motstanderen tror Gerrard skal ta det. Aurelio har hatt mange fine frispark, men jeg kan ikke huske at noen har blitt mål. Skuddfoten hans har han også vist, den er veldig god. Jeg har hvert fall sett den mange ganger, men det har ikke blitt allverdens av mål ut av det. Men dessverre synes jeg også han bruker den for lite når han først spiller, burde kanskje bli flinkere til å komme seg i posisjon og bruke den. Men Aurelio foran Dossena, by far.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aurelio er på vei til meget god form,spør du meg.

Trenger bare å luke ut småe defansive feil

 

 

Sannsynlig 11`r imorgen

Reina,

Arbeloa, Carragher, Agger, Aurelio,

Kuyt, Alonso, Mascherano, Reira,

Keane, Torres.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Aurelio er da vitterlig god både på frispark og skudd. Men på frispark i veldig farlig posisjon foretrekker jeg definitivt Gerrard, men Aurelio er et godt alternativ og kan fungere som en overraskelse når motstanderen tror Gerrard skal ta det. Aurelio har hatt mange fine frispark, men jeg kan ikke huske at noen har blitt mål. Skuddfoten hans har han også vist, den er veldig god. Jeg har hvert fall sett den mange ganger, men det har ikke blitt allverdens av mål ut av det. Men dessverre synes jeg også han bruker den for lite når han først spiller, burde kanskje bli flinkere til å komme seg i posisjon og bruke den. Men Aurelio foran Dossena, by far.

Vel jeg syns skuddene er to steg fra elendig. Å alle mine venner som er Liverpool fans synes akkurat det samme. Men ja Aurelio er bedre enn Dossena, som jeg syns er et av året bomkjøp. Hadde han vært spiss å spilt like elendig hadde det blitt massehysteri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Stiller meg p side med Hyrlen denne gangen.

(kun angående frispark,mener Aurelio spiller bra)

 

Ser ut som Hewitt strikes back soon!

Oh yes, It wil be long!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Vel jeg syns skuddene er to steg fra elendig. Å alle mine venner som er Liverpool fans synes akkurat det samme. Men ja Aurelio er bedre enn Dossena, som jeg syns er et av året bomkjøp. Hadde han vært spiss å spilt like elendig hadde det blitt massehysteri.

Da mistenker jeg både deg og kameratene dine å enten være forutinntatt eller ha sett lite kamper. Aurelio kan skyte som bare det, problemet hans er bare at han altfor sjeldent bruker det. Bolton-målet er hans eneste i Liverpool. Men han kan skyte som

og har vært veldig nære på noen ganger i Liverpool også, både på skudd fra spill og fra frispark.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Der er vi uenig. Aurelio suger(suger,, really?) ikke.

Vært ut av form pga langskade,men ser nå at han kommer seg.

 

 

Edit: Riise linkes til Newcastle.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...