Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også bestilt fra .tv noen ganger. Årets hjemmedrakt med Mascherano ble bestilt derfra og hadde den i posten 5 dager etterpå. Ikke toll eller noe :)

 

 

Martin Skrtel om spekulasjonene:

 

- Liverpool-fansen er de beste i verden. Når jeg er ute på byen er det alltid noen som kommer og vil håndhilse på meg, og som ønsker meg god bedring med skaden. Nå håper jeg å komme tilbake fra skaden så fort som mulig, slik at jeg kan hjelpe laget til å vinne trofeer. På den måten kan jeg også betale tilbake supporterne for den tiltroen de har til meg.

 

 

Gotta love Martin ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser ut som Voronin muligens fortsetter sin karierre i tyskland.

Jeg gråter ikke av akkutat det tapet. Moromt at han liket seg i Hertha da. :)

 

 

Edit: Usikker om Henry er rette mann for Pool-

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Så hva tror dere om overgangsvinduet i Januar? Selv håper jeg vi får inn en ny venstreback, av klasse. Om vi selger Benny(6-7£ ) og Dossena(ca 5£ ) Så tror jeg vi skulle fått nok til å kjøpt Bale. Hadde også ønskt meg en ny høyreving, som er litt annen type en Kuyt, som kanskje Sweinsteiger .. ? Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Tror nok vi skal få litt for Dossena jo, må jo ligge litt i at han var topp venstreback i serie a? PL passer visst ikke han noe særlig.

 

Kunne tenkt meg om vi dyrket sakte men sikkert frem noen av talentene våres, Pachecho, Nemeth og Insua spessielt. Har dessverre lite tro på Plessis, han er den som har fått prøvd seg mest og skuffa meg isåfall.

 

Edit; Feiring av innlegg nr 100 :tease:

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar

Dossena blir aldri i verden solgt i januar. Hvorfor skal vi kjøpe en klasseback når vi har en - forhåpentligvis - stor stjerne i form av Insua. Høyrebacken er der vi er verst bekledd. Kun Arbeloa (som har vært glimrende i år) og Degen som er et skadehelvete av dimensjoner. Få inn Rafinha sier jeg :) Vil også at vi får inn en ving med ekstrem fart, så kjører vi Babel mer som ren spiss. Ving a la Aaron Lennon.

 

 

Edit: http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/20/554867.html Med forbehold om at overskriften kan mistolkes :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

enig at vi har meget dårlig backup for Arbeloa, men der har vi jo også et talent, nemmelig Darby (tror jeg?) så der har vi det samme som på venstrebacken, ganske dårlig. Begge trenger vel forsåvidt forsterkning. Aurelio har vært god i år, men er ofte skada og gjør litt for ofte enkle feil. Han var også omtalt som "døball-spesialist"når han ankom, har vi sett noe av det? :p

 

- Men vi er ikke rike og blir ikke det av å selge spillere som benny, voronin etc. De får inn penger til kanskje et klassekjøp. Litt usikker på hvilken posisjon det er mest "krise" i. Håper Rafa gjør noe smart ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...