Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg bryr meg, ønsker ikke å se han forsvinne.

MEN ser ingen grunn at han skal få starte kamper, så kanskje det er på tide at han drar.

Litt synd,en fin innbytter å ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare bra at han klager på det da, vi vil jo ikke ha folk som vil sitte på benken.

 

Men Yossi er i mine øyne for dårlig selv for benken vår, så jeg håper vi selger ham, gjerne allerede i januar. Fin fyr, men ikke god nok for oss.

 

Edit:

Gud har gjort sin første gjerning. Torre starter på benken. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Det er bare bra at han klager på det da, vi vil jo ikke ha folk som vil sitte på benken.

 

Men Yossi er i mine øyne for dårlig selv for benken vår, så jeg håper vi selger ham, gjerne allerede i januar. Fin fyr, men ikke god nok for oss.

 

Edit:

Gud har gjort sin første gjerning. Torre starter på benken. :)

Kan jo alltid bli skada på benken. Kan jo hende treneren tråkker han på foten som gjør at han knekker tåa elns :p

 

Benken kan være like farlig som på banen :)

Lenke til kommentar

5 Liverpool spillere på banen samtidig i kveld for spania :tease:

Hyypia spilte for finland hele kampen, Agger spilte hele for Danmark og er vel i slaget straks tenker jeg :) Mascherano vant sin første kamp som kaptein for Argentina. Dossena benka hele kampen for italia .. :p

 

Walcott er forresten ute mot Liverpool, 7-8 uker skadd med en skulder ut av ledd. Vi husker jo alle raidet hans forrige sesong.. :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...