GLN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Som Hewitt nevnte, vis han klarer seg uten skade. Så er det jo bare positivt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 janei.. mongolid visst torres starter, skal vel kanskje spille 90min og når de først har han skadefri? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Som Hewitt nevnte, vis han klarer seg uten skade. Så er det jo bare positivt Var jeg som sa det. Hewitt var imot at han ihele tatt var med på laget, men jeg ønsker ikke at han skal starte. Innopp for faen! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det blir jo akkuratt som en vanlig kamp. Han har allerede spilt for Liverpool, og vil sikkert spille til helgen også. Sjansen er jo like stor for at han blir skadet i en Liverpool kamp, som i en landskamp. Han får jo også kamptrening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sa nøyaktig det samme. Men fremdeles idioti av Spania som har et helt spekter av gode spisser å starte med Torres. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vis du sa det samme, hvorfor mener du det er idioti da? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 han mener vel det er bra han får kamptrening men at han heller vill han skal komme inn etter 60-70 min.. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mener at Torres kan komme inn fra benken, og skal gå greit om han spiller fra start også(Torres-wise) Men er meget rart av Spania og velge en småskadet Torres foran alle de andre spissene de har som er i mye bedre form. Spesielt siden det *bare* er en privatakamp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Moa er vell kanskje god nok til å konkurrere med Pacheco og Nemeth om spiss plass på reservelaget? Sjekk alderen. Pacheco er bare 17 og Nemeth er 19. Moa er 22/23 og har ikke utmerket seg noe spesielt annet i cupfinalen. Hvis jeg var Moa så ville jeg kanskje satset på Nederland først. Eller eventuelt Frankrike. Endret 19. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Moa har hatt en meget bra debutsesong i Tippeligaen, så nå må han leve opp til noe. Ville foretrukket å se ham i Tippeligaen en sesong til for å se om han utvikler seg, eller at han reiser til Nederland. Endret 19. november 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Moa kan holde seg der han er spør du meg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hellige Gud Du som er i himmelen La Fernando komme helskinnet gjennom kampen i kveld Om Agger, Kuyt og Babel også forbli skadefrie ville vi vært deg evig takknemlige Du må for all del spare alle Kopites i kveld men vær så snill, Spar Fernando Torres. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Amen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skrtel mistrives? http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 Hva tror dere, har han lite venner å være med ? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skrtel mistrives? http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 Hva tror dere, har han lite venner å være med ? Jeg tror ikke noe før Skrtel selv sier det. Er sikkert "kompisen" som vil ha han tilbake til st.petersburg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Er vel litt vanskelig å få nye venner når man ser ut som hovedpersonen i en Wes Craven-film.' Tviler på at han drar med det første. Endret 19. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hellige GudDu som er i himmelen La Fernando komme helskinnet gjennom kampen i kveld Om Agger, Kuyt og Babel også forbli skadefrie ville vi vært deg evig takknemlige Du må for all del spare alle Kopites i kveld men vær så snill, Spar Fernando Torres. Takk. Haha, den går ikke ikveld. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Håper da ikke det stemmer. Vi trenger virkelig Skrtel. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er vel bare litt nedenfor nå som han er skadet. Men at han reiser tilbake til Zenit om noen år, er ikke utelukkende. Hellige GudDu som er i himmelen La Fernando komme helskinnet gjennom kampen i kveld Om Agger, Kuyt og Babel også forbli skadefrie ville vi vært deg evig takknemlige Du må for all del spare alle Kopites i kveld men vær så snill, Spar Fernando Torres. Takk. Haha, den går ikke ikveld. Jo? Gud er jo Pool fan ifølge dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vi har jo flaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå