D'Amico Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg syns han er kvalm, men når han er en så fantastisk god fotballspiller i tillegg, går det nesten opp i opp. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 er jeg den eneste som ikke ser logikken i det? eller er enig i det? Men da dropper vi den diskusjonen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Er det moro og bli kvalm? Jepp, artig for deg å ? Meget. Fint det, skal vi ta en kaffe på en cafè elns? Endret 18. november 2008 av Raste Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) litt vel usakelige nå? litt mer saklig; Fernando Torres kåret til den beste spilleren i Premier League fra klubbene i nordvest sist sesong. Og han sier ikke at han er verdens beste, nest beste og tredj beste spiss hehe, neida Endret 18. november 2008 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Er det moro og bli kvalm? Jepp, artig for deg å ? Meget. Fint det, skal vi ta en kaffe på en cafè elns? Allerede drukket fem idag. Endret 18. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Allerede drukket fem idag. Goody, 5 om dagen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Og han sier ikke at han er verdens beste, nest beste og tredj beste spiss Har du videointervju av det? Eller BBC kilde? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Og han sier ikke at han er verdens beste, nest beste og tredj beste spiss Har du videointervju av det? Eller BBC kilde? Nå er du ute å kjører veldigsaklig? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvordan kan man ha et videointervju av at han IKKE sier at er verdens beste, neste beste eller tredje beste spiss ..? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hehe Jeg snakket om at Ronaldo har sagt det, quotet litt feil ja. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hehe Jeg snakket om at Ronaldo har sagt det, quotet litt feil ja. Hvordan kan dere i så fall forsvare noe han ikke har sagt? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 tror jeg formulerte meg litt feil med den der gitt Det jeg mente var at Torres hadde fått en kåring som årets spiller i PL i nordvest. Og at han ikke kvalma seg i media med at han var verdens beste spiss (selv om det ikke var det denne kåringen var). Forstår? tehe. en liten spøk da selvsagt. Og visst jeg forstår rett ville noen ha en link til den med at ronaldo kvalma seg? eller? - http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/18/554495.html Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Godt av reservelaget endelig vant! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det var det. Så kampen, eller rettere sagt, så de første 30 minuttene før jeg sovnet, så våknet jeg da var det spilt 91 minutter Konge at Pacheco ble matchvinner! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Man Utd target Abdellaoue prefers Liverpool Tror ikke det er noe sjakktrekk av Moa å gå til en engelsk klubb. Tror han vil slite med spilletid uansett hvilken engelsk klubb det er snakk om. Skulle tro en "liten" liga som den franske eller nederlandske ville vært bedre for han. Uansett, hadde vært litt kult om han hadde blitt Pool spiller da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fint det ja, men de har skuffa noe voldsomt til nå i sesongen. Tror de savner Nemeth mer enn man skulle tro. Satser på at han kommer sterkt tilbake! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det gikk jo bra pre-season. Men så har de falt litt tilbake. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) England er verdens tøffeste liga atm, selv om jeg ikke tror avstanden til resten er like stor som på slutten i fjor. Kan ikke se for meg Moa i England, en cupfinale er spilt i Norge og alle snakker om at spissen skal til England etterpå. Herregud for er oppstyr, Norsk media deluxe. Endelig vant reservelaget? Tok vi ikke nettopp en sterk borteseier? Edit: Evedently not... Endret 18. november 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Moa er vell kanskje god nok til å konkurrere med Pacheco og Nemeth om spiss plass på reservelaget? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fryktes at Torres starter for Spania. Det er jo idioti! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå