Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo er så god at han får Robbie Keane til å se ut som en full speiderjente. Sånn mens vi var igang :)

Selvsagt er ronaldo bedre en keane, hver har sagt han ikke er det? Han er jo bare kvalm som faen sier jeg.

 

Edit;

Kanskje du tok deg nært av det jeg sa? beklager da :closedeyes:

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar
at dere synest det er OK at ronaldo er så arrogant og kvalm, ja det synest ikke jeg såfall. Hadde en Liverpool spiller vært so kvalm og arrogant hadde jeg ikke synest noe særlig om det. men dere synest ikke det samme, tydeligvis. menmen :)

Haha, Hva vil du vi skal gjøre? Begynne å bli Scousere? Kaste tomater på vår egen spiller? :)

 

 

Og det finnes mange kvalme spillere på Pool også (Tho, da har jeg på United "Brilla" mine) :p

 

Lenke til kommentar
at dere synest det er OK at ronaldo er så arrogant og kvalm, ja det synest ikke jeg såfall. Hadde en Liverpool spiller vært so kvalm og arrogant hadde jeg ikke synest noe særlig om det. men dere synest ikke det samme, tydeligvis. menmen :)

Haha, Hva vil du vi skal gjøre? Begynne å bli Scousere? Kaste tomater på vår egen spiller? :)

 

 

Og det finnes mange kvalme spillere på Pool også (Tho, da har jeg på United "Brilla" mine) :p

 

 

I alle dager, jeg mener jo bare at dere kan være enige i at han er kvalm. Trenger ikke kaste noen tomater nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...