Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er det moro og bli kvalm? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ronaldo er så kvalm at han får zlatan til å se bra ut Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ronaldo er så god at han får Robbie Keane til å se ut som en full speiderjente. Sånn mens vi var igang Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Ronaldo er så god at han får Robbie Keane til å se ut som en full speiderjente. Sånn mens vi var igang Selvsagt er ronaldo bedre en keane, hver har sagt han ikke er det? Han er jo bare kvalm som faen sier jeg. Edit; Kanskje du tok deg nært av det jeg sa? beklager da Endret 18. november 2008 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ronaldo er så god at han får Robbie Keane til å se ut som en full speiderjente. Sånn mens vi var igang Selvsagt er ronaldo bedre en keane, hver har sagt han ikke er det? Han er jo bare kvalm som faen sier jeg. Ta det seriøst ja Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ta det seriøst ja Hahaha, det skjer vær gang noen sier no negativt om en eller annen Pool spiller eller no annet dritt Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ronaldo er dritgod, egentlig. Men som person gjør han meg kvalm. Han har fått 2-3 priser for mye, som har gjort ham selvarrogant til tusen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 når kan man vite når dere er seriøse eller ikke når dere alltid sier ting dere ikke mener .. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gallas og Drogba er verre. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Drogba er kongen på banen ja. Ronaldo er kongen utforbi banen, og utenom sportslige. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 når kan man vite når dere er seriøse eller ikke når dere alltid sier ting dere ikke mener .. Nå finnes det vel ikke en United supporter som ikke er enig i din konklusjon, og det veit de fleste her på forumet Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Men Ronaldo har retten til å være arrogant, er få spillere i verden som er i nærheten av hvor god han er. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Men Ronaldo har retten til å være arrogant, er få spillere i verden som er i nærheten av hvor god han er. Jupp, "What Can You Do?" Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 at dere synest det er OK at ronaldo er så arrogant og kvalm, ja det synest ikke jeg såfall. Hadde en Liverpool spiller vært so kvalm og arrogant hadde jeg ikke synest noe særlig om det. men dere synest ikke det samme, tydeligvis. menmen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er det moro og bli kvalm? Jepp, artig for deg å ? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 at dere synest det er OK at ronaldo er så arrogant og kvalm, ja det synest ikke jeg såfall. Hadde en Liverpool spiller vært so kvalm og arrogant hadde jeg ikke synest noe særlig om det. men dere synest ikke det samme, tydeligvis. menmen Haha, Hva vil du vi skal gjøre? Begynne å bli Scousere? Kaste tomater på vår egen spiller? Og det finnes mange kvalme spillere på Pool også (Tho, da har jeg på United "Brilla" mine) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 at dere synest det er OK at ronaldo er så arrogant og kvalm, ja det synest ikke jeg såfall. Hadde en Liverpool spiller vært so kvalm og arrogant hadde jeg ikke synest noe særlig om det. men dere synest ikke det samme, tydeligvis. menmen Haha, Hva vil du vi skal gjøre? Begynne å bli Scousere? Kaste tomater på vår egen spiller? Og det finnes mange kvalme spillere på Pool også (Tho, da har jeg på United "Brilla" mine) I alle dager, jeg mener jo bare at dere kan være enige i at han er kvalm. Trenger ikke kaste noen tomater nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er det moro og bli kvalm? Jepp, artig for deg å ? Meget. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 I alle dager, jeg mener jo bare at dere kan være enige i at han er kvalm. Trenger ikke kaste noen tomater nei Har vi sagt at vi ikke er enig med deg i at han er kvalm? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 tja, kanskje ikke ordrett, men det virker slik kan man si ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå