Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var slett ikke ment som et sleivspark, jeg hater rett og slett landslagshelger. At man har litt vennskaplig mobbing er da fullt lovlig, å Hewitt er så dønn seriøs at det nesten er påkrevd :)

 

Å har mer interesse for erkerivalen enn f.eks Stoke, Hull, Bolton osv. Det er vel ganske naturlig om du tenker deg om?

 

Second that. Det er lovlig, men alt med måte. Faktisk noen som liker å lese seriøst om laget sitt i en sånn tråd også, inkludert meg. Jeg vinkler ikke pga en spøk da, men er nok litt mer A4 enn en del andre.

 

Jo, men alt med måte, her også ;)

 

Dossena har vell allerede blitt linket til et par klubber som antagelig håper å kjøpe han veldig billig?

Så Mc Aater i sommer på Legende kampen mot Viking, han var alt annet enn en senior ;)

Lenke til kommentar

Venstre er vel ikke er vi sliter mest, og Kuyt spiller på høyre. Riera og Babel er mer enn god nok. Riera har vært, som ventet, konge etter at inntok Anfield. :) Og jeg har en liten følelse om at Rafa aldri kommer til å sette ut Kuyt. Iår ser det faktisk ut som han vet hvor målet står i PL kamper også.

 

Altså, førsteprioritet burde vært backer. Syntes jeg.

Lenke til kommentar
Venstre er vel ikke er vi sliter mest, og Kuyt spiller på høyre. Riera og Babel er mer enn god nok. Riera har vært, som ventet, konge etter at inntok Anfield. :) Og jeg har en liten følelse om at Rafa aldri kommer til å sette ut Kuyt. Iår ser det faktisk ut som han vet hvor målet står i PL kamper også.

 

Altså, førsteprioritet burde vært backer. Syntes jeg.

ahh, herregud, jeg og høyre og venstre= :thumbdown::blush:

 

Enig ang. det at backer bør være førsteprioritet ja.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kanskje vi får Hull med i de fire store, slik som Arsenal presterer for tiden. Ganske imponerende av hullene.

Hull har allerede datt av mener nå jeg. 1 poeng fra de 4 siste kampene.

Hull kommer ikke til å sjokkere mer i år. Ender på en pen 7-plass.

 

Aurelio har vært god offansivt,men mye tull defansivt. Gir direkte bortt ballen ofte.

Men klart førstevlaget,og Dossena kan bare begynne å male huset til Rafa eller noe.

 

Ja, samt en venstre midtbanespiller. Kuyt er forr all del god om dagen, men føler likevel vi kan trenge en skikkelig innleggsspiller

Jeg syns da Kuyt slår gode innlegg? Er vel en av de kvalitetene jeg ser i han offensivt.

Er vel sidebeckene som slår inn de fleste innlegene fra siden(høyre ivertfall)

Lenke til kommentar
Ja, samt en venstre midtbanespiller. Kuyt er forr all del god om dagen, men føler likevel vi kan trenge en skikkelig innleggsspiller

Jeg syns da Kuyt slår gode innlegg? Er vel en av de kvalitetene jeg ser i han offensivt.

Er vel sidebeckene som slår inn de fleste innlegene fra siden(høyre ivertfall)

Det faktum at sidebackene slår flest innlegg utelukker ikke at Kuyt slår gode innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har jeg heller ikke påstått.

Men innleggende til Kuyt er det han må jobbe mest med. De er ofte fo9r lang,eller på en forsvarspiller. Kuyt spiller somregel ballen til en annen som legger innleget-

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Gerrard snakker om de yngre dager.

 

Moden kaptein

Til magasinet Champions sier Stevie G at han ble bekymret etter flere røde kort tidlig i sin karriere, men at hans familie bidrar til at han nå holder hodet kaldt og beina på bakken.

 

- Jeg pleide å være noe het i hodet, erkjenner scouseren.

 

- Jeg kastet meg inn i håpløse dueller og ble utvist da jeg var yngre.

 

- Det bekymret meg. Jeg ønsket ikke å ha et rykte som en stygg spiller. Jeg begynte å undre meg over om jeg kunne kaste meg inn i taklinger igjen. Jeg var redd for å komme i kontakt med spillere, fortsetter midtbanefighteren som fikk fem røde kort før mars 2006, men som ikke har blitt sendt i dusjen siden.

 

- Jeg vet når jeg ikke har prestert som jeg burde, og grunnen til det er at min bror og min far ringer og forteller meg det etter kamper.

 

- Jeg lærer meg å håndtere slikt. Hvis jeg har spilt bra, er det lett å være høyt oppe og ta av, da er det best å få det ut av systemet og bare se fram mot neste kamp.

 

- Det er utfordringen uansett om du har spilt godt eller dårlig, få det ut av systemet så fort som mulig.

 

Viktig for laget at han "vokste opp" og kuttet ut de verste taklingene. Nå er han tøff i taklingene, men alltid fair i form av at han går etter ballen.

Lenke til kommentar

Gerrard er ikke i form, jeg er skuffet over han så langt i år. Kansje det er mye for langt av meg, men jeg syns ikke han på noen måte er sånn vi har sett ham tidligere. Han skal ha ++ for forsatt å score en del mål, men det er bare en av de viktige rollene han har. Håper toppformen kommer snart, den er nok i annmarsj.

 

Hull kommer ikke til å sjokkere mer i år. Ender på en pen 7-plass.

 

Hvilket som er et lite sjokk i seg selv. Jeg tror ikke løpet er over, noe sier meg at dette laget virkelig spiller med hjerte utenpå trøyen. Om de bare holder troen opppe etter de siste kampene, vil de forsette som før.

Lenke til kommentar
Liverpool-supporterne Solskjær og Moa, lovely. :p

 

Og Rafa er sur på England. Alt er som det skal være, med andre ord.

Sistemann i den artikelen har et poeng. Dette beviser både overfor media og supportere at man ikke lurer seg unna. Slik at man setter en delvis ende på spekulasjonene til Engelsk media rundt motivasjonen til spillerene for landslaget. Så ingenting er så galt at det ikke er godt for noe.

 

Ex-supporter that is, å noen feilsteg må jo selv Solskjær ha tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...