Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Torres er ikke Ronny Johnsen. (lagd av kjeks)

 

Torres kommer sikkert til og spille 90 mot Fulham(starter ivertfall) uannsett.

Så ser ikke noe bad med at han spiller landskamp.

Lenke til kommentar

Kommer han helskinnet fra landslagskampen kan man se på det som en fordel hvis han har fått noen flere minutter med matchtrening, dog treningskamper er ikke alltid den store matchen ... Men i utgangspunktet synes jeg det er tåpelig at Spania tar ut en Torres ute av form til en kamp som ikke betyr et kvekk. Og blir han skadet som følge av det kommer både jeg og Rafa til å starte vår egen type tyrefekting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tåpelig av Spania er det nok.

Men tror ikke de starter med Torres,blir nok et innhopp etter 70minuter.

Og det er helt greit.

 

Nå kan han jo bli like mye skadet i Liverpool-skjorta som i spania.

Siden det er privkamp så takles det ikke såååå hardt(men igjen,spørs hvem Spania møter.)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Slett ikke verst han Jefe, ser nå at det er mulig jeg missforstod innlegget hans litt. (jeg leste det som et spark til Hewitt, noe som i og for seg skjer veldig ofte, og er helt uten grunn. Da det er andre som har startet usaklighetene han svarer på. Om han skriver mye eller lite får være opp til han, uten at United fansen alltid skal pirke i ham for det)

Mulig du bare gledet deg til kamp i helga, noe jeg også gjør ;)

 

Det har du din fulle rett til, uten at jeg forstår hvordan det kan være så fantastisk interesangt å lese side opp og side ned om erkefienden. Men var ikke menigen å være nebbete, da jeg er helt klar over at du er en av de mest saklige gjestene i denne tråden.

Lenke til kommentar
Slett ikke verst han Jefe, ser nå at det er mulig jeg missforstod innlegget hans litt. (jeg leste det som et spark til Hewitt, noe som i og for seg skjer veldig ofte, og er helt uten grunn. Da det er andre som har startet usaklighetene han svarer på. Om han skriver mye eller lite får være opp til han, uten at United fansen alltid skal pirke i ham for det)

Mulig du bare gledet deg til kamp i helga, noe jeg også gjør ;)

 

Det har du din fulle rett til, uten at jeg forstår hvordan det kan være så fantastisk interesangt å lese side opp og side ned om erkefienden. Men var ikke menigen å være nebbete, da jeg er helt klar over at du er en av de mest saklige gjestene i denne tråden.

Var slett ikke ment som et sleivspark, jeg hater rett og slett landslagshelger. At man har litt vennskaplig mobbing er da fullt lovlig, å Hewitt er så dønn seriøs at det nesten er påkrevd :)

 

Å har mer interesse for erkerivalen enn f.eks Stoke, Hull, Bolton osv. Det er vel ganske naturlig om du tenker deg om?

Lenke til kommentar
Jeg synes Aurelio har spilt greit i det siste, selv om det ikke akkurat har vært rosenrødt. Barry er selvsagt bedre, og Dossena er bare trist. Selv sier han at vi ikke har fått se det beste av ham ennå. Det gleder jeg meg til å se...

Det har vært smådeprimerende å se på Dossena i år, han har virkelig ikke fått det til å stemme. Jeg tviler vel på om han har noen fremtid i klubben utover sommeren, men vi skal jo samtidig huske på at han er en utlending i ny liga, de burde samtidig få litt tid på seg til å prestere. Men det har vært så mange dårlige kamper nå at det er jo et spørsmål hvor mye man skal la ham spille også, når vi har Aurelio og en veldig lovende Insua i laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...