Hewitt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Vi får se hva som sies når Torres halter av banen på onsdag. Rick Parry på vei bort? La oss virkelig håpe mannen får jobben! Edit: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17414&zone=1 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! Endret 17. november 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Torres er ikke Ronny Johnsen. (lagd av kjeks) Torres kommer sikkert til og spille 90 mot Fulham(starter ivertfall) uannsett. Så ser ikke noe bad med at han spiller landskamp. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kommer han helskinnet fra landslagskampen kan man se på det som en fordel hvis han har fått noen flere minutter med matchtrening, dog treningskamper er ikke alltid den store matchen ... Men i utgangspunktet synes jeg det er tåpelig at Spania tar ut en Torres ute av form til en kamp som ikke betyr et kvekk. Og blir han skadet som følge av det kommer både jeg og Rafa til å starte vår egen type tyrefekting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Tåpelig av Spania er det nok. Men tror ikke de starter med Torres,blir nok et innhopp etter 70minuter. Og det er helt greit. Nå kan han jo bli like mye skadet i Liverpool-skjorta som i spania. Siden det er privkamp så takles det ikke såååå hardt(men igjen,spørs hvem Spania møter.) Endret 17. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Gerrard er ikke med england, fint Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Fantastisk av England. Tvinge Gerrard til å reise t/r Liverpool - Hertfordshire for ingenting. Nydelig. ... merker jeg er gretten. Det er bare fordi Liverpool ikke spiller denne midtuka, blir rastløs av sånt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Fantastisk av England. Tvinge Gerrard til å reise t/r Liverpool - Hertfordshire for ingenting. Nydelig. ... merker jeg er gretten. Det er bare fordi Liverpool ikke spiller denne midtuka, blir rastløs av sånt. Jeg er bare sjeleglad for at det er kamp til helgen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 La oss bare si du henger frivillig i denne tråden, forstå det den som kan. Rimelig lost at Landslags apperatet når det kommer til Gerrard ja. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hyrlen er allright nok han. Keane står også over for Irland grunnet skulderskade. Blir ikke han klar mot Fulham så hadde det vært moro med Babel/Torres i tospann. Så lenge Torres starter så er det samme hvem som spiller med ham. Men jeg håper Keane er klar til lørdag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 La oss bare si du henger frivillig i denne tråden, forstå det den som kan. Jeg henger frivillig på fotball-delen av forumet, å min generelle interesse for fotball innbefatter også LFC samt alle andre klubber i Premier League. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Slett ikke verst han Jefe, ser nå at det er mulig jeg missforstod innlegget hans litt. (jeg leste det som et spark til Hewitt, noe som i og for seg skjer veldig ofte, og er helt uten grunn. Da det er andre som har startet usaklighetene han svarer på. Om han skriver mye eller lite får være opp til han, uten at United fansen alltid skal pirke i ham for det) Mulig du bare gledet deg til kamp i helga, noe jeg også gjør Det har du din fulle rett til, uten at jeg forstår hvordan det kan være så fantastisk interesangt å lese side opp og side ned om erkefienden. Men var ikke menigen å være nebbete, da jeg er helt klar over at du er en av de mest saklige gjestene i denne tråden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Slett ikke verst han Jefe, ser nå at det er mulig jeg missforstod innlegget hans litt. (jeg leste det som et spark til Hewitt, noe som i og for seg skjer veldig ofte, og er helt uten grunn. Da det er andre som har startet usaklighetene han svarer på. Om han skriver mye eller lite får være opp til han, uten at United fansen alltid skal pirke i ham for det)Mulig du bare gledet deg til kamp i helga, noe jeg også gjør Det har du din fulle rett til, uten at jeg forstår hvordan det kan være så fantastisk interesangt å lese side opp og side ned om erkefienden. Men var ikke menigen å være nebbete, da jeg er helt klar over at du er en av de mest saklige gjestene i denne tråden. Var slett ikke ment som et sleivspark, jeg hater rett og slett landslagshelger. At man har litt vennskaplig mobbing er da fullt lovlig, å Hewitt er så dønn seriøs at det nesten er påkrevd Å har mer interesse for erkerivalen enn f.eks Stoke, Hull, Bolton osv. Det er vel ganske naturlig om du tenker deg om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Med unntak av Hull, så er jeg enig. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kanskje vi får Hull med i de fire store, slik som Arsenal presterer for tiden. Ganske imponerende av hullene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kanskje vi får Hull med i de fire store, slik som Arsenal presterer for tiden. Ganske imponerende av hullene. Har nok mer tro på Villa, å fortjent er det også. Har vært stabile under O'neil. Å at de beholdt Barry var en stor fordel. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Barry går til Liverpool i sommer. Vi trenger ham som venstreback ... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg synes Aurelio har spilt greit i det siste, selv om det ikke akkurat har vært rosenrødt. Barry er selvsagt bedre, og Dossena er bare trist. Selv sier han at vi ikke har fått se det beste av ham ennå. Det gleder jeg meg til å se... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Legendene slo Manchester United Liverpool Legends vant i går 4-2 over Manchester United Legends i en veldedighetskamp i Wrexham. Målscorere for Liverpool var John Aldridge (2), Steve McManaman og Jason McAteer. Enda en seier over Manchester United! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hehe, McAater og McManaman er jo yngre enn de eldste spillerne dags dato i Premier League. Men alltid moro med seire over scum. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg synes Aurelio har spilt greit i det siste, selv om det ikke akkurat har vært rosenrødt. Barry er selvsagt bedre, og Dossena er bare trist. Selv sier han at vi ikke har fått se det beste av ham ennå. Det gleder jeg meg til å se... Det har vært smådeprimerende å se på Dossena i år, han har virkelig ikke fått det til å stemme. Jeg tviler vel på om han har noen fremtid i klubben utover sommeren, men vi skal jo samtidig huske på at han er en utlending i ny liga, de burde samtidig få litt tid på seg til å prestere. Men det har vært så mange dårlige kamper nå at det er jo et spørsmål hvor mye man skal la ham spille også, når vi har Aurelio og en veldig lovende Insua i laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå