Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Uten å diskutere dette for mye i Anfield-tråden; hvorfor er ikke Rooney og/eller Rio der da? Og hvem ble egentlig vise-kaptein for England når Terry ble kåret? Gerrard eller Rio?

Godt poeng :)

 

Vel da er min eneste konklusjon, Benitez er en skurk. Å Capello vet det. Ble vel ingen vise-kaptein annonsert offentlig(?), men kan ikke tenke meg at andre enn Rio ble det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
John Terry ble også hentet inn for å undersøkes i lik linje med Gerrard.

 

Jævla tull. Men Spania er like ille, tar med Torres uten at han har spilt en hel kamp engang.

Vel som du sikkert skjønte var det en spøk. Vel jeg ser ikke på det som tull, når forfallet til privatkamper er så stort iforhold til kvalik kampene har ledelsen rett til å være skeptisk. Alle parter vil mele sin egen kake.

Lenke til kommentar
John Terry ble også hentet inn for å undersøkes i lik linje med Gerrard.

 

Jævla tull. Men Spania er like ille, tar med Torres uten at han har spilt en hel kamp engang.

 

Hmmmm. Altså, er det egentlig tull å ta kapteinen og "vise-kaptein" ("" pga. det Hyrlen sa) med i troppen ihvertfall? Og i samme sleng bekrefte at de ikke kan nå kampen, når de har begge spilt 90 min. (tror jeg) på lørdag? Vet ikke jeg, tough one.

 

Torres har jo vært med i to kamper over to uker nå, og da er det fullt lov å være med i troppen. Men hvis han spiller 90 min, så har dere noe å klage over.

 

PS. Hadde ikke sett situasjonen med 1-1 "målet" til Bolton som ble annulert før nå. Har sett den 3-4 ganger, og eneste jeg ser er Reina dytte Nolan. Hva slags lov er det som fikk Styles til å blåse der? Bare lurer :)

Lenke til kommentar
Hmmmm. Altså, er det egentlig tull å ta kapteinen og "vise-kaptein" ("" pga. det Hyrlen sa) med i troppen ihvertfall? Og i samme sleng bekrefte at de ikke kan nå kampen, når de har begge spilt 90 min. (tror jeg) på lørdag? Vet ikke jeg, tough one.

Ja, det er tull. Gerrard skal drive med recovery på Melwood hos Liverpool sine folk for å bli fortest mulig frisk, han skal ikke løpe rundt og være motivator for Englands spillere.

 

Torres har jo vært med i to kamper over to uker nå, og da er det fullt lov å være med i troppen. Men hvis han spiller 90 min, så har dere noe å klage over.

Han har spilt 105 min. på to kamper og er i svært dårlig matchform. Det er tull å ta han med til en ubetydelig privatlandskamp. Blir han skadet av det klikker jeg.

 

PS. Hadde ikke sett situasjonen med 1-1 "målet" til Bolton som ble annulert før nå. Har sett den 3-4 ganger, og eneste jeg ser er Reina dytte Nolan. Hva slags lov er det som fikk Styles til å blåse der? Bare lurer :)

Ikke noe å lure på det vel? Han går inn i Reina når han skal gå ut. Reina dytter ham, men når Reina etterpå skal løpe ut etter ballen står Nolan med rævva ut og hindrer ham. Soleklar annullering, og det er et småkjipt triks Bolton prøver på hver eneste corner.

Lenke til kommentar

Jepp, det er noe Bolton prøver og er ikke alltid det blir annulert for å si det sånn, og det vet alle som har sett litt på Bolton-kamper gjennom årene med blant annet Sam Allardyce som manager.

 

Jeg må si meg uenig i Gerrard og Terry situasjonen. Det blir for praktisk for de og deres klubbene å melde forfall til kampen etter å ha spilt 90 min for klubben helgen før kampen og derfor er det greit at England selv skal sjekke de og ha de med troppen pga. erfaringen deres osv.

 

Torres situasjonen kan jeg skjønne litt bedre; er tross alt ikke vits å ha han med en gang da han ikke er helt match fit.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå spiller England mot Tyskland, en kamp som begge lag VIL vinne,for æren skyld.

Gerrard har ikke spilt på sitt beste på en god stund,så ser ikke grunnen for å ha han med i troppen. Er nok symbolisk.

 

Jeg føler at jeg allerede nå gleder meg vildt til neste PL-rundet.

Liverpool møter Fulham på Anfield, og det er somregel alltid gøy. Brede Hangeland spiller meget bra for tiden, ble med i ukens lag faktisk. Men tipper vi vinner.

Kampen som jeg gleder meg litt mer(ettersom den er etter pool-kampen,som jeg forventer seier.) er Aston VIlla-United.

DEN kan bli über.

Lenke til kommentar
Kampen som jeg gleder meg litt mer(ettersom den er etter pool-kampen,som jeg forventer seier.) er Aston VIlla-United.

DEN kan bli über.

 

Ikke sant. Aston Villa har nettopp slått Arsenal på Emirates 2-0 etter de slo oss 2-1 der. Og Agbonlahor er i storform, og er rask som et helvete. For å ikke nevne Ashley Young. Men som de fleste vet, så har vi en ganske syk rekord når det gjelder Villa Park. Det er nesten kjent som vår "second home" :)

Lenke til kommentar

Ikke at dette er plassen å diskutere det, men forhåpentligvis kan det bli en morsom og underholdende kamp for Aston Villa er et veldig godt lag. Tviler sterkt på at Man Utd snubler der, ettersom de allerede ligger bak og hvert poengtap til toppen gjør veien frem lengre. Men håpe kan man.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tapt 2 av 3 mot storlaga da, United har vel ikke møt de jeg regner med er de 4 nesten store(villa,city,everton,boro) Møt og spilt uavgjort mot Everton da(vi slo dem vi :))

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Rub it in!

 

Men som Hewitt sier, dette er ikke stedet for å diskutere oss. Jeg vet at det er fristende, men ;)

 

Uansett, som Hewitt også sier; vi kan ikke gå på poengtap der hvis vi skal holde oss der oppe, og jeg tror ikke vi gjør det heller. Men det blir uasett en kamp med en rask tempo og når den begynner 18.30 så tror jeg det blir en deilig stemning der også. Men nok om det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Å diskutere en kamp jeg gleder meg til å se,skal vel være rett å rimelig i denne tråden.

Siden det er snakk om 3 og fjerdeplass(villa har lik mye poeng som arsenal) ergo litt viktig kamp for Pool og Chelsea

 

Men kan vel også nevnes at på united tråden så snakkes det om liverpool i flere sider etter hverandre. (eks: pool-city-kampen var det ivertfal 3 sider kun om pool,så ikke ta den tonen,veslegutt ;))

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vel, jeg kan bare snakke for meg selv og Man Utd eller Villa har jeg egentlig ikke spesielt lyst til å lese om i denne tråden med mindre det er en diskusjon knyttet direkte til Liverpool, men det er i det minste fotball og langt ifra det verste som er diskutert her ... Og man skal selvfølgelig ha litt frie tøyler til å diskutere ting, så det er bare til å slå seg løs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Angående Torres i privkamp ser jeg positivt på det. Mannen trenger jo å komme tilbake i kampform.

Nå vet jeg ikke hvem Spania møter da,men så lenge det ikke er et Øst-blokk land så gårre greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...