Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke Rafa kommer til å benke Keane heller, hvert fall ikke over en lengre periode. Så Babel kan nok få slite med å spille mye på spissplass tror jeg. Men at han burde få starte mer enn han gjør er jeg helt enig i, selv om han også fungerer ekstremt godt for laget som en supersub. Men jeg ser ham gjerne på lørdag i tospann med Torres. Fulham hjemme er ikke den kampen vi trenger Keanes kvaliteter mest i.

Lenke til kommentar
Tror ikke Rafa kommer til å benke Keane heller, hvert fall ikke over en lengre periode. Så Babel kan nok få slite med å spille mye på spissplass tror jeg. Men at han burde få starte mer enn han gjør er jeg helt enig i, selv om han også fungerer ekstremt godt for laget som en supersub. Men jeg ser ham gjerne på lørdag i tospann med Torres. Fulham hjemme er ikke den kampen vi trenger Keanes kvaliteter mest i.

Babel må bevise at han er god nokk!

Etter det jeg har sett av ham i det siste har jeg ikke like stor tro på ham lengere!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Kan ikke skryte av taktene til Keane i det siste. Ufattelig at han ikke scorte mot Bolton. Jeg hadde brukt Babel mye mer, han kommer jo inn etter 80 minutt i ny og ne.

Lenke til kommentar

Spørs om ikke Keane flyter litt på sin enorme prislapp, da jeg ikke tror det vil bli populært i styrerommet å benke en spiller til nesten 20 millioner pund, i tillegg til at det ikke er så mange andre som kan erstatte ham hvis Torres er skadet. Snakke om å gi ham tid til å la det løsne, men nå har han hatt veldig god tid på seg. Han er jo en habil fotballspiller, men vi kan ikke bare være avhengige at Torres scorer målene.

Jeg er enig i at Babel brukes for lite, og det vil være dumt om han forsvinner fordi han er lei av å være reserve.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar
Vis England plent skal bruke Gerrard på onsdag, og han blir mer skada blir jeg sur!

Gerrard er ute i 7-10 dager, og derfor er landskampen aktuell og han har meldt forfall. Det ser heller ikke ut som han kommer til å spille mot Fulham, men vi skal kunne greie oss uten ham hjemme mot Fulham.

Edit:

Ah, ser det har kommet en oppdatering på .no. Herregud da, jævla landslagsfaen. De skal undersøke ham selv i steden for å akseptere det Liverpools medisinske apparat sier? Og til en helt ubetydelig treningskamp. For noe piss.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Edit:

Ah, ser det har kommet en oppdatering på .no. Herregud da, jævla landslagsfaen. De skal undersøke ham selv i steden for å akseptere det Liverpools medisinske apparat sier? Og til en helt ubetydelig treningskamp. For noe piss.

Så mange som lurer seg unna landskamper at det ikke er rart at de går til slike midler. Er helt ekstremt når det kommer til privatkamper hvor mange som melder forfall.

Uansett landskamper er noe drit.

Lenke til kommentar

Ja jeg er absolutt enig, Landslag har utspilt sin rolle. Spesielt privatlandkamper er en uting. Men når det først er slik at man har et landslag skal man være stolt over å kunne representere landet sitt, å ikke bare i kamper som gir poeng til kvalik.

Lenke til kommentar
Ja jeg er absolutt enig, Landslag har utspilt sin rolle. Spesielt privatlandkamper er en uting. Men når det først er slik at man har et landslag skal man være stolt over å kunne representere landet sitt, å ikke bare i kamper som gir poeng til kvalik.

Akkurat. Selvom jeg hater landslag og ingenting gjør meg sur like mye som når f.eks Rooney kommer tilbake med skade; skjønner jeg godt at alle spillere skal spille for landslaget i alle kamper hvis de ikke er skadet. Så jeg syns det er greit at England selv skal sjekke om Gerrard er klar eller ikke. Samme gjelder Rio og Rooney; men forskjellen er at de må nesten stole på de siden ingen av de var med i troppen en gang helgen før kampen.

Lenke til kommentar
Akkurat. Selvom jeg hater landslag og ingenting gjør meg sur like mye som når f.eks Rooney kommer tilbake med skade; skjønner jeg godt at alle spillere skal spille for landslaget i alle kamper hvis de ikke er skadet. Så jeg syns det er greit at England selv skal sjekke om Gerrard er klar eller ikke. Samme gjelder Rio og Rooney; men forskjellen er at de må nesten stole på de siden ingen av de var med i troppen en gang helgen før kampen.

Har vel også noe med at de vil ha en dialog med spillere som er fast i troppen, samt at felleskapfølelsen som sikkert er vanskelig og bygge opp på et landslag får seg litt sukker om de kommer på samlingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...