guttorm Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hvorfor ser de ut som de har solgt smør og ikke fått penger? Endret 16. november 2008 av Alastor Provosering fjernet fra innlegget. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har jobbet med en liten teori der ang hvorfor det ikke feires, dette var vel etter hva jeg vet rundt tiden på året da faren til ronaldo døde - kan ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Slike hendelser føler jeg faktisk med, It reminds me about myself. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har jobbet med en liten teori der ang hvorfor det ikke feires, dette var vel etter hva jeg vet rundt tiden på året da faren til ronaldo døde - kan ha noe med det å gjøre? Har du svart på et innlegg som du har slettet? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Enda et poeng som beviser at Eto'o er mer komplett og bedre enn Torres. Deg om det. Du vet at jeg ikke er enig i det. Og det samme gjelder for majoriteten av Fotballfans i denne tråden. Måtte le når han Keane bommet på den ballen som var 1 meter fra mål igår Keane var ikke den eneste som bommet. Både Gerrard og Lucas hadde 100% sjanser som hvem som helst kunne scoret på. Endret 16. november 2008 av Alastor Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hvilke alternativer har vi til midtbanerollen i kampen mot Fulham siden Gerrard trolig er ute da? Keane som hengende spiss bak Torres i en 4-2-3-1 formasjon? Endret 16. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvilke alternativer har vi til midtbanerollen i kampen mot Fulham siden Gerrard trolig er ute da? Vanskelig, kan vel ikke være Alonso og Masche ? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvilke alternativer har vi til midtbanerollen i kampen mot Fulham siden Gerrard trolig er ute da? Vanskelig, kan vel ikke være Alonso og Masche ? Hvis vi spiller 4-2-3-1 da smartingen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har jobbet med en liten teori der ang hvorfor det ikke feires, dette var vel etter hva jeg vet rundt tiden på året da faren til ronaldo døde - kan ha noe med det å gjøre? Har du svart på et innlegg som du har slettet? Nei, jeg svarte på det som ble sagt ang manglende feiring av mål - "solgt smør men ikke fått betalt"-innlegget. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvilke alternativer har vi til midtbanerollen i kampen mot Fulham siden Gerrard trolig er ute da? Vanskelig, kan vel ikke være Alonso og Masche ? Hvis vi spiller 4-2-3-1 da smartingen Det er jo ikke verre enn at vi bare kjører to spisser da. Evt Keane eller kanskej Babel som hengende spiss som du sa selv. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvilke alternativer har vi til midtbanerollen i kampen mot Fulham siden Gerrard trolig er ute da? Vanskelig, kan vel ikke være Alonso og Masche ? Hvis vi spiller 4-2-3-1 da smartingen Det er jo ikke verre enn at vi bare kjører to spisser da. Evt Keane eller kanskej Babel som hengende spiss som du sa selv. Det han sa. Irriterer meg forøvrig over hvor svak stallen til Liverpool er, å fortsatt er dere foran på tabellen enn så lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Babel. La oss for Guds skyld bruke Babel. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Babel. La oss for Guds skyld bruke Babel. Slenger meg på den altså, men kjenner jeg Rafa rett skjer ikke det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hjemmekamp mot Fulham eller borte? Lenke til kommentar
-tia- Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Babel. La oss for Guds skyld bruke Babel. Slenger meg på den altså, men kjenner jeg Rafa rett skjer ikke det. Selv mener jeg vi bør bruke Babel som spiss, eneste problemet med det er at vi allerede har 3 andre gode spisser. Men han burde få flere sjangser fra start på vingen. På en annen side skjønner jeg Rafa da han velger Riera over Babel; med de formasjonene vi har brukt mest hittil i år (4-4-2 med offensive vinger og 4-2-3-1) er Rieras løp nedover mot dødlinja og gode inlegg derfra en større styrke enn Babels (etter min mening største styrke på vingen) løp inn i banen og gode rykk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hjemmekamp mot Fulham eller borte? hjemme Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Deg om det. Du vet at jeg ikke er enig i det. Og det samme gjelder for majoriteten av fotballfans i denne tråden. *Liverpoolfans. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 vet ikke om det har vært tatt opp her men, ser Babel begnner å gå lei av å være innbytter. Synd om det skulle drive han bort fra klubben men jeg mener han burde brette opp skjorta nå og trene og kjempe skikkelig for plassen. Han ønsker og spille spiss, kanskje det kunne vært interresant med Torres-Babel i 1 kamp eller 2 for å se hvordan de klarer seg? Men er redd for at babel ikke kommer til å få spille noe spiss da de plassene er litt kapra av Torres+Keane. Noen andre som la merke til hvor sint/lei Keane var i går når han blei bytta ut ? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Tror kanskje han var mer irritert på seg selv, var nok ikke overraskende at han ble byttet ut.. Endret 16. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå