Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Imponerene at Torres scorer så mye, for et så kjedlig og defansivt lag som Liverpool? :)

Eto'o spiller jo som spiss for verdens mest offansive lag. Er ikke så sinnsykt merkelig at han putter et hav av mål.

Og nei, jeg mener ikke at Liverpool er kjedlige og defansive. Men vi er jo sett på som det, så hvorfor ikke bruke det som et argument.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett, Torres er en mye bedre spiller :)

Uenig, Berbatov er mye mer komplett. Som spiss er nok Torres noe giftigere, men som lagspiller? Hell no.

Torres har jo god spilleforståelse og dermed også en god lagspiller. Det så vi jo senest i går hvordan han elegant serverte Gerrard ved 2-0 scoringen. Samspillet spesielt de to imellom er utrolig bra, men jeg forventer selvsagt ikke at dere skal være enige.

Lenke til kommentar

Uenig, Berbatov er mye mer komplett. Som spiss er nok Torres noe giftigere, men som lagspiller? Hell no.

Torres har jo god spilleforståelse og dermed også en god lagspiller. Det så vi jo senest i går hvordan han elegant serverte Gerrard ved 2-0 scoringen. Samspillet spesielt de to imellom er utrolig bra, men jeg forventer selvsagt ikke at dere skal være enige.

Nettopp, selv om Torres har ekstreme individuelle ferdigheter betyr det ikke at han ikke er lagspiller. Samarbeidet Gerrard Torres har vi mange eksempler på

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Vel Torres hadde ikke scoret så mye om det ikke hadde vært for alle de andre lagkameratene heller. Eksemplet med Gerrard i går var jo egentlig tilfeldig. Det var jo ikke slik at Torres la innlegget til Gerrard fordi det var Gerrard, men fordi det var Gerrard som i boksen.

Hvordan mener dere at Berbatov er en bedre lagspiller enn Torres da? Fordi han jobber langt tilbake og hjelper laget? Dere kritiserte jo Kuyt for dette i hele fjorårs sesongen, men nå er det kanskje greit?

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Hvordan mener dere at Berbatov er en bedre lagspiller enn Torres da? Fordi han jobber langt tilbake og hjelper laget? Dere kritiserte jo Kuyt for dette i hele fjorårs sesongen, men nå er det kanskje greit?

Berba = Maskin :p

Berba er vel ikke den største arbeidsmaskinen og jobber ikke akkurat veldig mye hjemmover ;)

Nå synes jeg verken Torres eller Berba har noen skikkelig gode egenskaper på dette området heller, de fungerer - that's it ;)

Lenke til kommentar

Nettopp, selv om Torres har ekstreme individuelle ferdigheter betyr det ikke at han ikke er lagspiller. Samarbeidet Gerrard Torres har vi mange eksempler på

Hvor sier jeg at Torres IKKE er en lagspiller ?

Hvorfor jeg mener Berba er en større lagspiller? Jo han er en bedre tilrettelegger, bedre oppspillspunkt, mer spillbar siden han ikke ligger hele tiden å lukter på offside fella som spisstyper ala Torres gjør. Ja generelt en bedre lagspiller.

Å jobbe hjemover er ikke synonymt med en bedre lagspiller.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Rart at dere sier Berba er maskin, og jobber over hele banen. Var vel bare en snau uke siden dere klagde på han ikke gadd å jobbe, og bare jogget litt her å der...

Hvem har sagt at han jobber over hele banen? Giallo køddet med at han var en maskin. Pirja, les litt mer og tenk litt på det før du svarer.

Lenke til kommentar
Det blir helt feil å sammenlikne Eto'o og Torres sine sesonger i fjor. Torres var så og si skadefri hele tiden, mens Eto'o spilte rundt 60% av kampene, halvparten av de var han i dårlig form.

Enda et poeng som beviser at Eto'o er mer komplett og bedre enn Torres.

At han spilte 60% av kampene og var i dårlig form beviser at han er en mer komplett spiller?

Nå dreier vel diskusjonen seg mer om Torres vs. Berba. Målet til Berbatov i går ser ut til å ha hjulpet på populariteten hans :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...