tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Enig. Dere som leder serien nå har ikke flaks etter 13 PL runder, no matter what. Det er bottom line. Men man må være dum å si at ting har ikke gått for dere når det gjelder marginer osv. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Du MÅ ikke da... Ojjda, har du den ene uka i måneden nå eller? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har gutter det? Eller er dette bare noe DU vet? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 LunaticFanatic; denne tråden er min dør, som jeg prøvde å feie for. Er du ikke kjønnsmoden ennå, får du ta det på en annen plass på forumet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Noe i veien med deg? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Flaks! Lurer på hvor mange som kommenterer det Lenke til kommentar
iDude Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Herlig å se på når Daniel Agger leverte inn tanna si til reperasjon og spilte videre som om ingenting hadde skjedd. Det er nesten så man får assosiasjoner til denne gamle kjempen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Det bildet ditt (iDude), hvilken film var det fra igjen? Big Lebowski? Endret 15. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kjipt for Agger å miste tanna da, jeg tenkte med en gang han traff stolpen at det var vondt. Nå var det riktignok ikke stolpen som gjorde det der, men stolpetreff har en tendens til å bringe med seg skader. Men den danske kjempe gir faen i ei tann og spiller videre, loving it! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Som mange andre sier; magisk når Agger hiver tannen til medic, og jogger utigjen på banen for å kjempe viderer. Sykt at han ikke engang gidder å vinne tid ved å ligge å vri seg i smerte. For en spiller Agger er. 100% fair. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Som mange andre sier; magisk når Agger hiver tannen til medic, og jogger utigjen på banen for å kjempe viderer. Sykt at han ikke engang gidder å vinne tid ved å ligge å vri seg i smerte. For en spiller Agger er. 100% fair. Det er ganske herlig å se på ja i disse tidene med filmere osv. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Litt av et dilemma der: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17396&zone=1 For meg, så vil jeg heller ha Babel enn Keane som spiss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Der er jeg uenig. Babel er uvjen, Keane er ikke det. Babel netter oftere enn Keane da(noe som er viktig for en spiss) men når Torres starter igjen så er Keane mer nødvendig som spiss enn Babel. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Enig med Daniel. Babel er ujevn - dog ser gjerne at han får spille mer. Keane legger bestandig innsats og løpskapasietet inn i kampene han spiller, selv om han ikke alltid treffer målet da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Enig med Daniel. Babel er ujevn - dog ser gjerne at han får spille mer. Keane legger bestandig innsats og løpskapasietet inn i kampene han spiller, selv om han nesten aldri treffer målet da Fixed? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Sleiver fælt ja, nesten per kamp. Men men, blir vel et par mål mot Fulham.^^ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvor mange scoringer har Berbatov scoret for dere i år da? Torres hadde scort 8 på denne tiden i fjorårets sesong. Slår "Berba" den? Ikke så nøye at Keane ikke alltid treffer målet, når vi har verdens beste spiss på laget Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg synes det er viktigere at Keane og Torres og vel også Gerrard får et godt samspill enn at Keane skal bøtte inn mål. Vi har nesten en målgarantist i Torres og Gerrard er ikke så ille der han heller. Om Keane ender på 10-15 mål i ligaen denne sesongen synes jeg ikke det er så ille. Han kommer sikkert til å ha en del assists, han har jo 3 stk til nå. Selvfølgelig, ingenting hadde gledet meg mer enn å se han bøtte i mål og faktisk score på alle sjangsene han har, men synes ikke det er derfor han er i klubben på en måte når vi har Torres. Dessuten veit vi jo at han kan score mål, så.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Torres hadde scort 8 på denne tiden i fjorårets sesong. Slår "Berba" den? Ikke så nøye at Keane ikke alltid treffer målet, når vi har verdens beste spiss på laget Hvem? Er Torres pr. dags dato bedre enn Samuel Eto'o? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvem? Er Torres pr. dags dato bedre enn Samuel Eto'o? Det er det eneste Pool har å fare med () - Let them have their Pride Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå