GLN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 11 Delap og Stoke får kast nede ved cornerflagget. Kastet er langt, stusses på første stolpe - og er nær ved å gå over keeper og i mål! Men Van der Sar får kastet seg bakover og dyttet den unna i siste liten. Er det mulig? flaks Ja flaks, bra redning av et mål som hadde vært selvmål. Hva med at deres første mål er i noen før innlegget kommer inn fra Riera? Kan du ikke bare holde kjeft? Svarer bare med samme mynt som Nightkeeper Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg vil gjerne se den eneretten dere har fått på ordet "flaks". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 11 Delap og Stoke får kast nede ved cornerflagget. Kastet er langt, stusses på første stolpe - og er nær ved å gå over keeper og i mål! Men Van der Sar får kastet seg bakover og dyttet den unna i siste liten. Er det mulig? flaks Ja flaks, bra redning av et mål som hadde vært selvmål. Hva med at deres første mål er i noen før innlegget kommer inn fra Riera? Kan du ikke bare holde kjeft? Hadde dere holdt kjeft i utgangspunktet hadde vi unngått at du begynte å grine. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hehe, that's ok. Ingenting er mere barnsligere enn å ta igjen vettu Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 11 Delap og Stoke får kast nede ved cornerflagget. Kastet er langt, stusses på første stolpe - og er nær ved å gå over keeper og i mål! Men Van der Sar får kastet seg bakover og dyttet den unna i siste liten. Er det mulig? flaks Ja flaks, bra redning av et mål som hadde vært selvmål. Hva med at deres første mål er i noen før innlegget kommer inn fra Riera? Kan du ikke bare holde kjeft? Hadde dere holdt kjeft i utgangspunktet hadde vi unngått at du begynte å grine. Igjen.... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20&st=35960 Innlegg nummer to Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 11 Delap og Stoke får kast nede ved cornerflagget. Kastet er langt, stusses på første stolpe - og er nær ved å gå over keeper og i mål! Men Van der Sar får kastet seg bakover og dyttet den unna i siste liten. Er det mulig? flaks Ja flaks, bra redning av et mål som hadde vært selvmål. Hva med at deres første mål er i noen før innlegget kommer inn fra Riera? Kan du ikke bare holde kjeft? Hadde dere holdt kjeft i utgangspunktet hadde vi unngått at du begynte å grine. Igjen.... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20&st=35960 Innlegg nummer to Ojj shit, nå blei vi virkelig satt på plass her! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Så bra at du skjønte det da Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Dårlig argument Luna. Ser ut som dere også vinner idag. Bare Chelski taper poeng så er det same shit hvem som vinner. Når har sannelig Man Utd fansa smittet VGnett!! (VG Nett) (Bolton-Liverpool 0-2) Liverpool tok en oppskriftsmessig seier borte mot Bolton, men hadde også litt flaks. Endret 15. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 manu har ikke flaks, det trenger de ikke, de har betalt dommeren! De kan derimot ha uflaks, når det ikke er nok å ha betalt dommeren. Også har de masse tilhengere som troller i denne tråden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 manu har ikke flaks, det trenger de ikke, de har betalt dommeren!De kan derimot ha uflaks, når det ikke er nok å ha betalt dommeren. Også har de masse tilhengere som troller i denne tråden. Da kan du be han tosken over deg å slutte å fucke opp i vår tråd. Fei for egen dør før du utaler deg.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 La oss holde oss for gode til å bruke ordet flaks vi da. Ser Villa eier Arsenal. Kan ikke tro at Arsenal kommer til å kjempe om gullet i år. Deres ekstremt unge mannskap fører naturlig nok til utrolig varierende prestasjoner... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 La oss holde oss for gode til å bruke ordet flaks vi da. Haha..ja ser det..Pirja har vært flink til det i vår tråd..stikk innom å ta en titt da vel Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 La oss holde oss for gode til å bruke ordet flaks vi da. Haha..ja ser det..Pirja har vært flink til det i vår tråd..stikk innom å ta en titt da vel Var liksom derfor jeg skrev det da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 La oss holde oss for gode til å bruke ordet flaks vi da. Haha..ja ser det..Pirja har vært flink til det i vår tråd..stikk innom å ta en titt da vel Jeg svarer bare tilbake etter at Man Utd fans sier det i hver kamp. Ikke rart det blir mye fra meg da... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Du MÅ ikke da... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Du MÅ ikke da... Irriterer meg at det blir slengt ut hver kamp. Ser bare hvor irriterende det er for dere/deg når jeg sier det tilbake. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Rebook Stadium: We came, we played, we won, nuff said. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 11 Delap og Stoke får kast nede ved cornerflagget. Kastet er langt, stusses på første stolpe - og er nær ved å gå over keeper og i mål! Men Van der Sar får kastet seg bakover og dyttet den unna i siste liten. Er det mulig? flaks Ja flaks, bra redning av et mål som hadde vært selvmål. Hva med at deres første mål er i noen før innlegget kommer inn fra Riera? Kan du ikke bare holde kjeft? Svarer bare med samme mynt som Nightkeeper Hehe, ikke vær så kul da. Det er litt forskjell på å bomme på åpent mål og å holde på å score selvmål (Det var en United-spiller på det innkastet til Delap) Dessuten er vel ikke jeg den som maser mest på flaks her av oss United-supportere, selv om jeg kan innrømme at dere har hatt veldig mye flaks og tilfeldigheter på deres side denne sesongen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) 11 Delap og Stoke får kast nede ved cornerflagget. Kastet er langt, stusses på første stolpe - og er nær ved å gå over keeper og i mål! Men Van der Sar får kastet seg bakover og dyttet den unna i siste liten. Er det mulig? flaks Ja flaks, bra redning av et mål som hadde vært selvmål. Hva med at deres første mål er i noen før innlegget kommer inn fra Riera? Kan du ikke bare holde kjeft? Svarer bare med samme mynt som Nightkeeper Dessuten er vel ikke jeg den som maser mest på flaks her av oss United-supportere, selv om jeg kan innrømme at dere har hatt veldig mye flaks og tilfeldigheter på deres side denne sesongen. Inrømmer du at vi hadde flaks Vi har vel ennå ikke vunnet en kamp vi har fortjent å tape etter antall sjanser å dømme.. Endret 15. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå opplyste ikke VGlive at det var en Man Utd spiller som stusset ballen, men shit happens. Kall det heller marginene på vår side. Flaks blir litt brutalt. Å vinne i lotto første gang du tipper er flaks, men å ligge på topp i PL etter 13 runder er ikke flaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå