Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hadde ikke vært å forakte og få Eto'o, men jeg liker Villa mye bedre. Alves håper jeg også på ja, han var jo veldig veldig nær overgang i fjor sommer, men Sevilla skulle vel ha mer enn Pool var villig til å gi. Nå er det kanskje andre boller? Edit: Var så vidt jeg husker det som var årsaken.. :hmm:

 

Voronin. Tja. Stallfyll som flere her sier. Får neppe fast plass. Kanskje han stepper inn mot Charlton og sånt for å hvile de andre. Sånn som Fowler desverre er blitt. :(

 

Edit: Keepere: Mener Carson burde bli der han er en sesong til. Bedre at han spiller enn at han sliter benken for Liverpool. Så kan vi heller hente han tilbake når vi trenger det.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Voronin er ettersigende en liknende type som Bellamy, en rask bakromsspiller. Antyder det at Craig er på vei ut til sommeren? Håper ikke det. Tror også at han er en squad player. Har ikke imponert stort i Bundesliga de siste årene heller.

 

Villa hadde vært en drøm. Benitez var jo interessert før han ble snappet av Valencia..

Lenke til kommentar

Benitez har vært interessert i både Villa, Alves og Joaquin, så sjansene er der, men jeg er skeptisk. Villa ville blitt knalldyr om Valencia i det hele tatt vil selge, Alves har vel signert ny kontrakt med Sevilla siden han var nær en Liverpool-overgang i sommer om jeg ikke husker feil, og Joaquin gikk vel til Sevilla i august/september i fjor. Men vi får bare se hvilke spillere Benitez kommer til å jakte. Jeg håper iallfall at det blir en spiss og en høyreving som kommer, og at disse kjøpene blir spillere man kan betegne som klassespillere. Det trenger vi.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Har Alves signert ny kontrakt? Han var veldig nær Liverpool i fjor sommer ja, men trodde det var noe krangling elns med Sevilla så han ikke ville signere jeg.

 

Det jeg egentlig aller mest ønsker er at Rafa gjør kjøp som lønner seg. Altså noen gode klassespillere som du sier Hewitt. Kan ikke si jeg tror f.eks Voronin er et kjøp som hjelper oss til å vinne ligaen akkurat (selv om han var gratis da, men you get my point). Akkurat det tror jeg Alves/Villa/Eto'o kan hjelpe til med.

 

Litt om interessen for Alves

"Alves har gitt opp håpet om å bli Liverpool-spiller"

 

Sevilla-forsvarer Daniel Alves har resignert med tanke på å bli Liverpool-spiller i dette transfervinduet. Han vil nå tilbringe minst en sesong til i sin nåværende klubb.

 

 

 

stisse2k: Hva skal Pool med ny venstreback når vi har Riise (en av PLs, kanskje europas beste venstrebacker spør du meg), Aurelio og Arbeloa?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Har Alves signert ny kontrakt? Han var veldig nær Liverpool i fjor sommer ja, men trodde det var noe krangling elns med Sevilla så han ikke ville signere jeg.

Sjekket bittelitt rundt nå, og virker som jeg tok feil. Han var i kontraktsforhandlinger, men tror aldri det ble til at han forlenget kontrakten. Han har jo uansett kontrakt til 2011 da, så han har fortsatt en god stund igjen av den. Så da husket jeg feil. :)

 

Men ja, jeg vet ikke helt ... Snakkes om at Sevilla vil kreve rundt £18-£21M for Alves til sommeren, og er han virkelig verdt så mye? Kanskje. Heldigvis er det ikke min oppgave å vurdere, men det er veldig mye penger. Benitez vil nok iallfall kontakte Sevilla og gjøre et forsøk, så får vi se.

 

Uansett hva det blir til, så håper jeg at vi kjøper minst to klassespillere, ja. Benitez har gjort en del gode kjøp ved å kjøpe billigere, mer ukjente spillere også (Gonzalez £1M, Arbeloa £2,5M, Aurelio gratis, etc.), men når han har åpnet lommeboka litt mer har vi fått spillere som Alonso (£11M), Kuyt (£9M), Reina (6M), Bellamy (6M), Sissoko (6M), etc.

 

Men jeg synes vi skal være veldig fornøyd med Rafas innkjøpspolitikk så langt. Husk at vi har hatt et litt mer begrenset transferbudsjett enn våre rivaler, og alt i alt må jeg si at Rafa har gjort det svært bra på transfermarkedet, og jeg liker kombinasjonen å kjøpe litt billig og litt dyrt, og det har da gagnet oss ganske bra foreløpig. Men nå som vi endelig får et skikkelig bra transferbudsjett, bør vi slå til på noen virkelige klassespillere som koster litt mer.

Lenke til kommentar
FÅR OG FÅ DRØMMEL AGET TIL LIVERPOOL SOM JEG SYNS må de få noen nye spillere her er plassene ejg ville byttet ut.

 

NY venstrebeck

høyrekant

ny spiss

8320013[/snapback]

Hvem kunne du tenke deg som vestreback egentlig? Jeg synes absolutt ikke at vi trenger å bytte ut Riise. Han er en av de beste i PL. Hele forsvaret generelt fungerer jo strålende for tiden, så der trenger vi egentlig ikke å bytte ut noen. Kanskje en back-up til Carra og Agger. Hypiia er for gammel og Paletta er ikke god nok (enda i hvertfall).

 

De spillerene vi trenger er en klassespiss som kan gjøre 20-30 mål hver sesong og en offensiv ving eller to.

Lenke til kommentar
FÅR OG FÅ DRØMMEL AGET TIL LIVERPOOL SOM JEG SYNS må de få noen nye spillere her er plassene ejg ville byttet ut.

 

NY venstrebeck

høyrekant

ny spiss

8320013[/snapback]

Hvem kunne du tenke deg som vestreback egentlig? Jeg synes absolutt ikke at vi trenger å bytte ut Riise. Han er en av de beste i PL. Hele forsvaret generelt fungerer jo strålende for tiden, så der trenger vi egentlig ikke å bytte ut noen. Kanskje en back-up til Carra og Agger. Hypiia er for gammel og Paletta er ikke god nok (enda i hvertfall).

 

De spillerene vi trenger er en klassespiss som kan gjøre 20-30 mål hver sesong og en offensiv ving eller to.

8320683[/snapback]

 

ja er vel egentlig ikke vits og butte ut riise.

Lenke til kommentar
FÅR OG FÅ DRØMMEL AGET TIL LIVERPOOL SOM JEG SYNS må de få noen nye spillere her er plassene ejg ville byttet ut.

 

NY venstrebeck

høyrekant

ny spiss

8320013[/snapback]

Hvem kunne du tenke deg som vestreback egentlig? Jeg synes absolutt ikke at vi trenger å bytte ut Riise. Han er en av de beste i PL. Hele forsvaret generelt fungerer jo strålende for tiden, så der trenger vi egentlig ikke å bytte ut noen. Kanskje en back-up til Carra og Agger. Hypiia er for gammel og Paletta er ikke god nok (enda i hvertfall).

 

De spillerene vi trenger er en klassespiss som kan gjøre 20-30 mål hver sesong og en offensiv ving eller to.

8320683[/snapback]

 

Enig med deg, Swome. Det vi trenger er en spiss som kan gjøre 20+ og en eller to offensive kanter.

Når det gjelder midtstopperplassen syns jeg det er helt greit som det er, og jeg håper Sami tar en sesong til, og uansett syns jeg vi bør gi sjansen til Jack Hobbs, Miki Roque eller Gabriel Paletta hvis seniorene er skadet, ihvertfall i mindre kamper ;)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Midtforsvaret, keeperplassen og sentral midtbane er der vi ikke trenger folk. Kantspillere som får til mye fremover og en toppspiss som putter når anledningen byr seg er det jeg lengter etter. Finnan har vokst seg stor de siste årene, kommer ofte frem og slår gode innlegg. Mulig alderen tar han snart, så en ny back hadde kanskje ikke vært så dumt, men børr ikke bli noen prioritering med det første.

Lenke til kommentar
Midtforsvaret, keeperplassen og sentral midtbane er der vi ikke trenger folk. Kantspillere som får til mye fremover og en toppspiss som putter når anledningen byr seg er det jeg lengter etter. Finnan har vokst seg stor de siste årene, kommer ofte frem og slår gode innlegg. Mulig alderen tar han snart, så en ny back hadde kanskje ikke vært så dumt, men børr ikke bli noen prioritering med det første.

8321416[/snapback]

Har jo Arbeloa som kan spille både høyre og venstre. Forsvaret er mer enn godt nok spør du meg.

 

Bare for å fortsette den lille greia:

 

Sentral midtbane er det ikke mange lag som matcher oss på.

 

Venstrekanten er egentlig grei. Kewell kommer tilbake snart. Garcia har vi. Aurelio, Riise og Speedy.

 

Høyrekanten kunne vi trengt litt nytt blod på ved siden av Pennant som ikke har slått til helt synes jeg. Dani Alves anyone?

 

Angrep. Har vel egentlig ganske greit angrep nå, men savner stort en goalgetter som putter 20-30mål i sesongen.

Lenke til kommentar

Vel, for det første mener jeg at Pennant ikke er god nok for et europeisk topplag. Misforstå meg rett, jeg er fornøyd med hva Pennant har levert de siste månedene og jeg ser at han er på vei opp, men jeg mener likevel at vi burde ha en litt bedre høyrekant. For eksempel Alves, som er en helt annen dimensjon. Men Pennant tilfører oss mye bra nå når vi ikke har noen andre høyrekanter, ja. For det andre så er vi nødt til å ha en back-up også på høyrekanten, foreløpig har vi kun Pennant som er rendyrket der (dog Luis Garcia kan spille der), og da ender det bare med at Gerrard blir høyrekant hvis Pennant blir skadet.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...