Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ingen andre muligheter en Darby? Kunne vi ikke prøvd noe nytt?

Selvom Bolton er sterke kunne vi jo prøvd ut litt i den sjangsen vi da får hvis vi ligger over til pause ;)

Prøve noe nytt ..? Du er klar over at Darby ikke har debutert i Premier League? Hvis ikke det er å prøve noe nytt så vet ikke jeg. :p

Men nei, er ikke så mange alternativ når Degen er skadet og Arbeloa er suspendert. Det andre klare alternativet - og det jeg er rimelig sikker på at Rafa starter med, tror ikke han tør å spille Darby i morgen - er å putte Carragher på høyreback og spille med Agger og Hyypiä i midten.

Lenke til kommentar
6 <---- Vet dere hva dette er?

Antall pokaler på Spurs-museet?

For det andre, vi så hvordan det gikk mot Tottenham når vi prøvde å gjøre mye nytt. La oss holde oss mest mulig til en fast, trygg startoppstillingen.

Nå har vi ikke noe valg i morgen da. Men som sagt så tror jeg nok forsvarsrekka blir seende slik ut: Carra - Agger - Hyypiä - Aurelio

Lenke til kommentar
For det andre, vi så hvordan det gikk mot Tottenham når vi prøvde å gjøre mye nytt. La oss holde oss mest mulig til en fast, trygg startoppstillingen.

Nå har vi ikke noe valg i morgen da. Men som sagt så tror jeg nok forsvarsrekka blir seende slik ut: Carra - Agger - Hyypiä - Aurelio

Ja det er greit. Skader og suspensjoner er noe vi alltid må håndtere, og noen endringer fra tid til annen når det er nødvendig, er selvsagt også greit. Men i PL er hver eneste kamp like viktig, og jeg er ikke tilhenger av å eksperimentere altfor mye i slike kamper.

Lenke til kommentar
Hvor ble Insua av? :)

Jeg ser gjerne Insua, men det vet jeg ikke skjer så jeg gidder ikke skrive det lenger. :p Men jeg skal si meg fornøyd så lenge Dossena ikke spiller ...

Det riktige svaret er: Antall mål Tottenham scoret mot Liverpool på to uker :)

Funnybunny. Kan jeg prøve en på deg?

13 <---- Vet du hva dette er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...