Swome Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bolton og wigan ønsker han ser jeg. Kan bytte han og litt £ mot Antonio Valencia. Rafa har jo vært interessert i han tidligere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Laget i morgen: Carra-Agger-Hyypia-Aurelio Kuyt-Gerrard-Alonso-Riera Torres-Keane Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...081114-1350.htm Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvis Pennant går til en annen PL klubb der han får spille regelmessig i januar er jeg også sikker på at han kommer til å gjøre det veldig skarpt. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Etter min mening gjør Pennant det bra uansett Når/Hvor han spiller. Han trenger bare spille tid Legger til: Rafa, Måndens PL Manager Grattis! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Med seier mot Bolton som trengs noe så syykt og tap får Chelsea mot West brom (Som aldri kommer til å skje) tror jeg vi kan ha bruk får dette framsteget. Noen som vet om det er noen Bolton spillere som spiller i bra form? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bolton er et farlig lag å møte på bortebane, det har de jevnlig vist de siste årene med gode resultater. Vi må stå på her. Mitt dream team: Reina Darby - Carragher - Agger - Aurelio Kuyt - Gerrard - Alonso - Riera Torres - Keane Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det ingen andre muligheter en Darby? Kunne vi ikke prøvd noe nytt? Selvom Bolton er sterke kunne vi jo prøvd ut litt i den sjangsen vi da får hvis vi ligger over til pause Mitt tips: 1-3 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det ingen andre muligheter en Darby? Kunne vi ikke prøvd noe nytt? Selvom Bolton er sterke kunne vi jo prøvd ut litt i den sjangsen vi da får hvis vi ligger over til pause Prøve noe nytt ..? Du er klar over at Darby ikke har debutert i Premier League? Hvis ikke det er å prøve noe nytt så vet ikke jeg. Men nei, er ikke så mange alternativ når Degen er skadet og Arbeloa er suspendert. Det andre klare alternativet - og det jeg er rimelig sikker på at Rafa starter med, tror ikke han tør å spille Darby i morgen - er å putte Carragher på høyreback og spille med Agger og Hyypiä i midten. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 6 <---- Vet dere hva dette er? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det ingen andre muligheter en Darby? Kunne vi ikke prøvd noe nytt? For det første; Darby er definitivt å prøve noe nytt. For det andre, vi så hvordan det gikk mot Tottenham når vi prøvde å gjøre mye nytt. La oss holde oss mest mulig til en fast, trygg startoppstillingen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 6 <---- Vet dere hva dette er? Det er et sekstall. Det som skjer neste mai tenker jeg? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 6 <---- Vet dere hva dette er? Antall pokaler på Spurs-museet? For det andre, vi så hvordan det gikk mot Tottenham når vi prøvde å gjøre mye nytt. La oss holde oss mest mulig til en fast, trygg startoppstillingen. Nå har vi ikke noe valg i morgen da. Men som sagt så tror jeg nok forsvarsrekka blir seende slik ut: Carra - Agger - Hyypiä - Aurelio Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bolton er et farlig lag å møte på bortebane, det har de jevnlig vist de siste årene med gode resultater. Vi må stå på her. Mitt dream team: Reina Darby - Carragher - Agger - Aurelio Kuyt - Gerrard - Alonso - Riera Torres - Keane Hvor ble Insua av? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det riktige svaret er: Antall mål Tottenham scoret mot Liverpool på to uker Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 For det andre, vi så hvordan det gikk mot Tottenham når vi prøvde å gjøre mye nytt. La oss holde oss mest mulig til en fast, trygg startoppstillingen. Nå har vi ikke noe valg i morgen da. Men som sagt så tror jeg nok forsvarsrekka blir seende slik ut: Carra - Agger - Hyypiä - Aurelio Ja det er greit. Skader og suspensjoner er noe vi alltid må håndtere, og noen endringer fra tid til annen når det er nødvendig, er selvsagt også greit. Men i PL er hver eneste kamp like viktig, og jeg er ikke tilhenger av å eksperimentere altfor mye i slike kamper. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 6 <---- Vet dere hva dette er? Det er et sekstall. Det som skjer neste mai tenker jeg? :!: Godt svar! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 6 <---- Vet dere hva dette er? Det er et sekstall. Det som skjer neste mai tenker jeg? :!: Godt svar! Ja jeg synes det jeg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvor ble Insua av? Jeg ser gjerne Insua, men det vet jeg ikke skjer så jeg gidder ikke skrive det lenger. Men jeg skal si meg fornøyd så lenge Dossena ikke spiller ... Det riktige svaret er: Antall mål Tottenham scoret mot Liverpool på to uker Funnybunny. Kan jeg prøve en på deg? 13 <---- Vet du hva dette er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå