Hewitt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Torres var elendig, men skal sies at vi knapt hadde ballen over midtstreken i første omgang og det var ikke akkurat hjelp å få. Skal bli godt å få ham i form igjen. El Zhar var faktisk ikke elendig, men han var ikke god han heller. En av ungguttene som kan være en god joker. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg syns El Zhar spilte ganske bra ja. Den eneste som var grei nok for Liverpool i dag. Kanskje Agger og, men ikke helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da er vi alle tre enige. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Men hvordan i all verden er det mulig å ikke ha med Pennant i troppen til en slik kamp??? Hva er det Benitez har imot ham? Noe må det være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Pennant ¨må ha fornermet mora\dama\begge til Benitez. Må jo være noe sånt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Men hvordan i all verden er det mulig å ikke ha med Pennant i troppen til en slik kamp??? Hva er det Benitez har imot ham? Noe må det være. Oi, veldig godt poeng. Tenkte ikke på det. Wtf? Det er jo rett og slett rart. Må være noe mer vi ikke vet om når det gjelder Pennant. Kan ikke være pga. fotball-relaterte grunner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 No shit,Sherlock http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nok en gang viser Dossena at han har INGENTING å gjøre på Liverpool. Iallfall ikke A-laget. Og med Insua på B-laget tipper jeg han ikke hadde fått mye spilletid der heller.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva skjedde med Liverpool i kveld da? Dere skapte jo ingenting i det hele tatt og scoret vel omtrent på de to (eller var det fire) sjansene dere hadde? Jeg må innrømme at jeg blir imponert av Benitez som fortsetter kampen med å spille med unggutter, men på den andre siden så må jeg si at Torres virker å være langt fra storform når en spiller som Dawson klarer å holde ham i sjakk. Hehe, neida, det var faktisk Corluka, som ser ut til å bli årest kjøp for oss i Spurs. Når det er sagt så var det ikke mange av ungguttene deres som imponerte meg severdig i denne kampen, jeg hadde "store" forhåpninger spesielt til Leiva siden alle mine scouser-venner har skrytt så fælt av ham, men ble ganske skuffet. Han og Plessis ble jo rundspilt på midtbanen. Og det skal sies at Spurs startet med veldig få av våre faste spillere i dag. Når jeg så lagoppstillingen vår og dere stilte med Torres så tenkte jeg at dette ble en enekel affære for dere, men så feil man kan ta. Kampens spiller for meg er Huddlestone. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Torres kan ikke regnes som en person som kunne bøtte inn mål og gjøre dette lett for Liverpool i denne kampen. Det var hans første kamp etter 1mnd skade. Han har heller ikke hatt mange kampene etter PL startet. Derfor var det greit at han fikk litt kamptrening idag. Dossena var vel årets bomkjøp. Gi bort Benayoun og Dossena til svensk firmalag! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Torres kan ikke regnes som en person som kunne bøtte inn mål og gjøre dette lett for Liverpool i denne kampen. Det var hans første kamp etter 1mnd skade. Han har heller ikke hatt mange kampene etter PL startet. Derfor var det greit at han fikk litt kamptrening idag. Dossena var vel årets bomkjøp. Gi bort Benayoun og Dossena til svensk firmalag! Dossena ja, ikke Benayoun... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 jo hiv benny på rævva ut i samme slengen. har ikke stort og bidra med på et lag som skal vinne pl. super-reserve my ass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tullball, jøden skal bli hos liverpool til neste sesong. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 selg unna så det blir litt mer cash til å kjøpe noe nytt. Jeg synest ikke benny er noe å samle på. Så kan jo dere si hva dere synest selvsagt Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Han er grei og ha, og kan avgjøre kamper. Men jeg griner ikke akkurat hvis han forsvinner ut. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Okei gutter. Jeg er litt desperat. En kammerat fyller 18 i morgen og jeg har funnet ut at en Liverpool lue er den perfekte presang. Han er ikke fan, men han har hatt en lue med scum logo litt for lenge nå , selv om han ikke er scum fan heller. Noen som vet om det er mulig å kjøpe Liverpool-lue på østlandet? Helst Asker, Bærum eller Oslo. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Okei gutter. Jeg er litt desperat. En kammerat fyller 18 i morgen og jeg har funnet ut at en Liverpool lue er den perfekte presang. Han er ikke fan, men han har hatt en lue med scum logo litt for lenge nå , selv om han ikke er scum fan heller.Noen som vet om det er mulig å kjøpe Liverpool-lue på østlandet? Helst Asker, Bærum eller Oslo. I en sportbutikk er det garantert noe. Er flere her som har litt supporter utvalg. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, men hvilke? Er det noen som VET om konkrete sportsbutikker som har Liverpool supportereffekter? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Her har ikke MXsport noe, men på kjøpesenteret i Stavanger har de supporter utstyr på MXsport. Så er veldig varierende. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 MXsport har jeg ikke sett på østlandet, men tenker kanskje jeg får ta meg en tur på XXL, G-Sport etc, hvis ingen flere har tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå