Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Torres var elendig, men skal sies at vi knapt hadde ballen over midtstreken i første omgang og det var ikke akkurat hjelp å få. Skal bli godt å få ham i form igjen. El Zhar var faktisk ikke elendig, men han var ikke god han heller. En av ungguttene som kan være en god joker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvordan i all verden er det mulig å ikke ha med Pennant i troppen til en slik kamp??? Hva er det Benitez har imot ham? Noe må det være.

Oi, veldig godt poeng. Tenkte ikke på det. Wtf? Det er jo rett og slett rart. Må være noe mer vi ikke vet om når det gjelder Pennant. Kan ikke være pga. fotball-relaterte grunner.

Lenke til kommentar

Hva skjedde med Liverpool i kveld da? Dere skapte jo ingenting i det hele tatt og scoret vel omtrent på de to (eller var det fire) sjansene dere hadde?

Jeg må innrømme at jeg blir imponert av Benitez som fortsetter kampen med å spille med unggutter, men på den andre siden så må jeg si at Torres virker å være langt fra storform når en spiller som Dawson klarer å holde ham i sjakk. Hehe, neida, det var faktisk Corluka, som ser ut til å bli årest kjøp for oss i Spurs.

Når det er sagt så var det ikke mange av ungguttene deres som imponerte meg severdig i denne kampen, jeg hadde "store" forhåpninger spesielt til Leiva siden alle mine scouser-venner har skrytt så fælt av ham, men ble ganske skuffet. Han og Plessis ble jo rundspilt på midtbanen.

Og det skal sies at Spurs startet med veldig få av våre faste spillere i dag. Når jeg så lagoppstillingen vår og dere stilte med Torres så tenkte jeg at dette ble en enekel affære for dere, men så feil man kan ta.

Kampens spiller for meg er Huddlestone.

Lenke til kommentar

Torres kan ikke regnes som en person som kunne bøtte inn mål og gjøre dette lett for Liverpool i denne kampen. Det var hans første kamp etter 1mnd skade. Han har heller ikke hatt mange kampene etter PL startet. Derfor var det greit at han fikk litt kamptrening idag.

Dossena var vel årets bomkjøp. Gi bort Benayoun og Dossena til svensk firmalag!

Lenke til kommentar
Torres kan ikke regnes som en person som kunne bøtte inn mål og gjøre dette lett for Liverpool i denne kampen. Det var hans første kamp etter 1mnd skade. Han har heller ikke hatt mange kampene etter PL startet. Derfor var det greit at han fikk litt kamptrening idag.

Dossena var vel årets bomkjøp. Gi bort Benayoun og Dossena til svensk firmalag!

Dossena ja, ikke Benayoun...

Lenke til kommentar

Okei gutter. Jeg er litt desperat. :p En kammerat fyller 18 i morgen og jeg har funnet ut at en Liverpool lue er den perfekte presang. Han er ikke fan, men han har hatt en lue med scum logo litt for lenge nå :p , selv om han ikke er scum fan heller.

Noen som vet om det er mulig å kjøpe Liverpool-lue på østlandet? Helst Asker, Bærum eller Oslo. :D

Lenke til kommentar
Okei gutter. Jeg er litt desperat. :p En kammerat fyller 18 i morgen og jeg har funnet ut at en Liverpool lue er den perfekte presang. Han er ikke fan, men han har hatt en lue med scum logo litt for lenge nå :p , selv om han ikke er scum fan heller.

Noen som vet om det er mulig å kjøpe Liverpool-lue på østlandet? Helst Asker, Bærum eller Oslo. :D

I en sportbutikk er det garantert noe. Er flere her som har litt supporter utvalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...