Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 ^God natt^ Hvem stiller vi med mot Bolton nå som Degen mulgiens er skadet og Arbeloa ikke for lov til å spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Blir feil side,samt han skal selges til Team Strømmen! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dossena. Word Neida. Det blir vel Darby? Håper det. Var positiv for meg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Legger meg.Trøste dere med at det der noen måneder til dere hører fra meg neste gang. Stemmer det, dere skal jo stå æresvakt for oss i sesongens siste kamp. Hvem stiller vi med mot Bolton nå som Degen mulgiens er skadet og Arbeloa ikke for lov til å spille. Darby. Enkelt og greit. Men jeg regner med at det blir Carra på høyre og Agger og Hyypiä i midten. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 ^God natt^ Hvem stiller vi med mot Bolton nå som Degen mulgiens er skadet og Arbeloa ikke for lov til å spille. Carra? Med midtstopperparet som spillte i dag? Ikke at det gikk serlig bra, men.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 kanskje vi skulle satt Hyypia ut på høgrebacken! god fart og teknikk! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dette kommer litt langt bak Hille men skjønner virkelig ikke hva du mener med at pool er et dårligere lag en tottenham. De stiller jo tråsalt med reservelaget i tillegg så trenger du ikke bare poste negativt hvis du faktisk ikke heier på Liverpool... Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 kanskje vi skulle satt Hyypia ut på høgrebacken! god fart og teknikk! Ja, kanskje det! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Legger meg.Trøste dere med at det der noen måneder til dere hører fra meg neste gang. Stemmer det, dere skal jo stå æresvakt for oss i sesongens siste kamp. Liverpool-supportere tar aldri noe på forskudd. Aldri. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg veddet med meg selv hvor kjapt en av dere plukket opp den. I win. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Legger meg.Trøste dere med at det der noen måneder til dere hører fra meg neste gang. Stemmer det, dere skal jo stå æresvakt for oss i sesongens siste kamp. Liverpool-supportere tar aldri noe på forskudd. Aldri. United-supportere henger seg aldri opp i noe. Aldri. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg veddet med meg selv hvor kjapt en av dere plukket opp den. I win. Vi ligger 8 poeng foran dere. ENKELT OG GREIT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Nja,vil ikke brife om akkurat det før januar ivertfal. Cool it litt Corsair. (brief heller med at Pool slo United istede) Endret 12. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg veddet med meg selv hvor kjapt en av dere plukket opp den. I win. Vi ligger 8 poeng foran dere. ENKELT OG GREIT Og vent til de har likt antall kamper spilt. Vis ikke får du bare en i trynet fra Man Utd supporters. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Og jeg heier på Liverpool, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Legger meg.Trøste dere med at det der noen måneder til dere hører fra meg neste gang. Fordi det er måneder til Liverpool taper neste gang mener du? Eller kanskje du mener det er fordi du kommer å bli utestengt snart? Jeg så ikke kampen, men er ikke akkurat lei meg for det lenger nå. Er for så vidt ikke lei meg for at vi er ute av denne cupen heller, men jeg er skuffet over at ikke de spillerne som nå fikk en etterlengtet mulighet til å vise seg fram, ikke grep sjansen. De bør ha forspilt sine sjanser nå, så får vi satse på de som brenner for laget. Var forresten Torres like dårlig som resten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Så ikke Torres før han ble byttet ut. Men så kom jeg inn rett før 1.målet også da. El Zhar var vel spilleren som kom *best* ut av kidza. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå