Limbeck Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da mener du vel også at Real Madrid er dårligere enn et 3divisjonslag? Nope. Hvorfor skulle jeg det? Din logikk. Betyr så klart at Liverpool er bedre enn United og Chelsea også det. Men Tottenham er bedre enn Liverpool da. Det må jo bety at Tottenham egentlig er best i ligaen. Da skjønner jeg ikke hvorfor de ikke ligger på toppen. Og derfor greier ingen cuper noengang til å telle mere enn ligaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Stoler ikke på laget der mot Røa engang! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bare å ta kvelden å glemme dette nå, forferdelig forestilling. Vi til tider talentløse bakover og helt uafarlige framover, vi scorer to på corner og blir muligens snytt for straffe, men Spurs vinner fortjent og komfortabelt. Godt det bare er CC, men når innsatsen ikke er bedre blir jeg faktisk oppgitt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da mener du vel også at Real Madrid er dårligere enn et 3divisjonslag? Nope. Hvorfor skulle jeg det? Din logikk. Betyr så klart at Liverpool er bedre enn United og Chelsea også det. Men Tottenham er bedre enn Liverpool da. Det må jo bety at Tottenham egentlig er best i ligaen. Da skjønner jeg ikke hvorfor de ikke ligger på toppen. Du har jo selv sett to tap mot tottenham. Og du har selv sett at Tottenham ikke ligger på toppen. Å ligge på sisteplass, med 1 poeng. Få inn ny trener. Og plutselig spille bra med akuratt de samme spillerene er en prestisje i seg selv. Seier mot City, Liverpool x 2 og uavgjort mot Arsenal. La meg nå få lov til å benke dere litt ned på jorda.. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Elendig første 45. Noe bedre enn Tottenham i andre omgang selv om de hadde kontroll. Vi får trøste oss med at det bare var cc og reservelaget;) Glad for at Torres fikk seg noen minutter! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da mener du vel også at Real Madrid er dårligere enn et 3divisjonslag? Nope. Hvorfor skulle jeg det? Din logikk. Betyr så klart at Liverpool er bedre enn United og Chelsea også det. Men Tottenham er bedre enn Liverpool da. Det må jo bety at Tottenham egentlig er best i ligaen. Da skjønner jeg ikke hvorfor de ikke ligger på toppen. Du har jo selv sett to tap mot tottenham. Og du har selv sett at Tottenham ikke ligger på toppen. Å ligge på sisteplass, med 1 poeng. Få inn ny trener. Og plutselig spille bra med akuratt de samme spillerene er en prestisje i seg selv. Seier mot City, Liverpool x 2 og uavgjort mot Arsenal. La meg nå få lov til å benke dere litt ned på jorda.. Veit nå ikke hvem som burde benkes ned på jorda her jeg men. Wow, Tottenham klarte å slå det tafatte B-laget til Liverpool i ligacupen. Bra prestasjon! Det er dermed helt klart at Tottenham har et bedre lag enn Liverpool. Selv etter seieren i ligaen også. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hille, er noe farlig du har fått deg oppi nå. Diskutere med oss. Men denne seieren vil jeg ikke si at Spurs kan føle seg stolte over å ha slått Liverpool. Ble vel mer A-lag Spurs vs U-18 Liverpool. Edit: Morsomt sak med Chelsea, som sliter med Barnsley Endret 12. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tottenham slår Liverpool. Man Utd sliter seg til et straffespark for å slå QPR hjemme. Chelsea er i ekstraomganger for å slå Burnley hjemme. Velkommen til Carling Cup, det er bare slik det er når smålagene møter de store i små turneringer, det blir mye jallafotball og overraskelser da. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hille, er noe farlig du har fått deg oppi nå. Diskutere med oss. Men denne seieren vil jeg ikke si at Spurs kan føle seg stolte over å ha slått Liverpool. Ble vel mer A-lag Spurs vs U-18 Liverpool. Edit: Morsomt sak med Chelsea, som sliter med Barnsley Hold deg til fakta. Tottenham stiller med et yngre lag en lpool. Tottenham har slitt hele sesongen. Tottenham stiller ikke med bent, bentley og modric. Edit: Men å diskutere med "harbarka" trangsynte lpool fans skal vise seg å ikke være lett. Endret 12. november 2008 av Hille Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hille, er noe farlig du har fått deg oppi nå. Diskutere med oss. Men denne seieren vil jeg ikke si at Spurs kan føle seg stolte over å ha slått Liverpool. Ble vel mer A-lag Spurs vs U-18 Liverpool. Samtidig var det en U-18 United kar som senket dere. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hold deg til fakta. Tottenham stiller med et yngre lag en lpool. Tottenham har slitt hele sesongen. Tottenham stiller ikke med bent, bentley og modric. Edit: Men å diskutere med "harbarka" trangsynte lpool fans skal vise seg å ikke være lett. Provosere kan du gjøre andre steder. Mulig Tottenham stiller med et lag som har en lavere gjennomsnittsalder enn Liverpool. Men alikevel er det laget Liverpool stiller med, mye mer b-preget enn det Spurs har. Men egentlig så er det ingen unnskyldning. Å tape mot spurs to ganger iløpet av så kort tid er ikke bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hille, er noe farlig du har fått deg oppi nå. Diskutere med oss. Men denne seieren vil jeg ikke si at Spurs kan føle seg stolte over å ha slått Liverpool. Ble vel mer A-lag Spurs vs U-18 Liverpool. Samtidig var det en U-18 United kar som senket dere. Samt en russer. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Sry, vet jeg provoserer. Men dere må innse, slik som du gjorde nå, at tottenham faktisk ikke er chelseas eller manu. De er tottenham. :} Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hille, er noe farlig du har fått deg oppi nå. Diskutere med oss. Men denne seieren vil jeg ikke si at Spurs kan føle seg stolte over å ha slått Liverpool. Ble vel mer A-lag Spurs vs U-18 Liverpool. Samtidig var det en U-18 United kar som senket dere. Ja, det var vel det. Er så enig med Hewitt som det er mulig å komme!!!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hille, er noe farlig du har fått deg oppi nå. Diskutere med oss. Men denne seieren vil jeg ikke si at Spurs kan føle seg stolte over å ha slått Liverpool. Ble vel mer A-lag Spurs vs U-18 Liverpool. Samtidig var det en U-18 United kar som senket dere. Greit at det var en ung spiller som scorte mål. Men poenget var at Tottenham stiller et bedre lag en Liverpool. De hadde flere A-lag spillere en Liverpool, og da er de også vandt med å spille sammen. Er vel også mye prioriteringer her. Liverpool har PL og CL å forkusere på, mens Tottenham fikk en så dårlig start, at de satser vel heller på turneringer, og holde seg i PL. Derfor er det ikke det første "storlaget" Tottenham vil slå ut. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hille, er noe farlig du har fått deg oppi nå. Diskutere med oss. Men denne seieren vil jeg ikke si at Spurs kan føle seg stolte over å ha slått Liverpool. Ble vel mer A-lag Spurs vs U-18 Liverpool. Samtidig var det en U-18 United kar som senket dere. Samt en russer. Som ble servert av en U-18 United kar. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hille, er noe farlig du har fått deg oppi nå. Diskutere med oss. Men denne seieren vil jeg ikke si at Spurs kan føle seg stolte over å ha slått Liverpool. Ble vel mer A-lag Spurs vs U-18 Liverpool. Edit: Morsomt sak med Chelsea, som sliter med Barnsley Hold deg til fakta. Tottenham stiller med et yngre lag en lpool. Tottenham har slitt hele sesongen. Tottenham stiller ikke med bent, bentley og modric. Edit: Men å diskutere med "harbarka" trangsynte lpool fans skal vise seg å ikke være lett. Fortsatt relativt mye mer A-lag på Tottenham enn Liverpool. Bare Torres, Agger og Babel som er i nærheten av førsteelleveren til Liverpool av de som startet i dag. Agger er det ikke lenge siden kom tilbake fra laaang skadetid. Torres spilte første kampen fra start etter en måned eller noe på sidelinja og Babel starter aldri en kamp fra start omtrent. Forventer du at vi skal gå med på at du kommer med idiotiske utsagn som at Tottenham faktisk er et bedre lag enn Liverpool osv. Spesielt når du sier det på bakgrunn av at Tottenaham tar en knepen seier i ligaen og slår B-laget til Liverpool i en ubetydelig drittcup? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vi fortjente å tape idag, ja. Men vi "forsvarer" det litt med lagoppstillingen, og prioiteringen. Det at liga kampen, og denne kampen sammenlignes er feil, for det er 2 forskjellige kamper, med forskjellige lag. Tottenham skal ha all ære for det de har gjort under Redknapp, og håper de lykke til i PL og alle turneringer. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hille, er noe farlig du har fått deg oppi nå. Diskutere med oss. Men denne seieren vil jeg ikke si at Spurs kan føle seg stolte over å ha slått Liverpool. Ble vel mer A-lag Spurs vs U-18 Liverpool. Edit: Morsomt sak med Chelsea, som sliter med Barnsley Hold deg til fakta. Tottenham stiller med et yngre lag en lpool. Tottenham har slitt hele sesongen. Tottenham stiller ikke med bent, bentley og modric. Edit: Men å diskutere med "harbarka" trangsynte lpool fans skal vise seg å ikke være lett. Fortsatt relativt mye mer A-lag på Tottenham enn Liverpool. Bare Torres, Agger og Babel som er i nærheten av førsteelleveren til Liverpool av de som startet i dag. Agger er det ikke lenge siden kom tilbake fra laaang skadetid. Torres spilte første kampen fra start etter en måned eller noe på sidelinja og Babel starter aldri en kamp fra start omtrent. Forventer du at vi skal gå med på at du kommer med idiotiske utsagn som at Tottenham faktisk er et bedre lag enn Liverpool osv. Spesielt når du sier det på bakgrunn av at Tottenaham tar en knepen seier i ligaen og slår B-laget til Liverpool i en ubetydelig drittcup? Det er bare sånn THFC er. Kjemper nede i bunnstriden og vinne CC. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Legger meg. Trøste dere med at det der noen måneder til dere hører fra meg neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå