Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Vil heller se Riise på midtbanen/ving, men kommer Kewell tilbake har jeg ikke noen problemer med å dra Riise ned på backplass.

Tenk dere en svensk høyreback på Liverpool da :innocent: Hele forsvaret kunne vært nordisk: Svenske--Agger--Hypiãã--Riise :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg ser også heller at Villa kommer, men det er nok høyst usannsynlig. Selv om Benitez er godt likt i Valencia nekter jeg å tro at han får hente den største stjernen, som praktisk talt har skutt dem like langt som oss i CL.

Lenke til kommentar

Sappleton virker ganske god ja, han kan jo bli en god del av det "fremtdige Liverpool" sammen med han australisk-greske keeperen som vi får snart på laget, ettersom han blir gammel nok... Dette blir i såfall to flotte spillere som kan være gode for lagets fremtid...

Jeg håper dette skjer, siden Dean Bouzanis er allerede sikret...

Lenke til kommentar
Vi må ikke glemme at også Voronin kommer.

8318734[/snapback]

er han god eller? var noen somi kke skjønte hvrofor han kom.

8318825[/snapback]

Han kom gratis, tror ikke vi hadde kjøpt han for å si det slik. Jeg ser for meg at han bare blir stallfyll, men hadde ikke hatt noe imot om han slo til :)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Det tyder vel på stallfyll ja, men jeg mener å huske at vi sikret oss han etter at det var klart at vi skulle få nye investorer, noe som forundrer meg at Rafa gjorde...

8318921[/snapback]

Det var det da.. Men jeg ser helst at vi kjøper inn et par kvalitetsspillere hver sesong istedet for 4-5 middelmådige spillere..

Lenke til kommentar

Voronin koster ikke annet enn lønna han vil få, så jeg ser ikke problemet. Jeg ser heller ikke for meg Voronin som fast på laget, men han fungerer sikkert greit som stallfyll, og et fotballag trenger litt stallfyll også.

Satser på at vi skaffer oss en klassespiss og en bedre høyreving til sommeren. Villa/Eto'o og Daniel Alves eller Joaquin hadde vært orgasmisk, men hvor sannsynlig det er spørs vel. Det er selvsagt godt mulig, men spørsmålet blir i så fall hvor mye vi måtte betalt for en av disse, og om kvaliteten ville forsvart prisen?

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Vi får se men det er Dean Bouzanis jeg gleder meg til å se spille, og hva han kan prestere... Blir litt mange keepere hos oss nå, han italieneren, Carson, Bouzanis, Dudek (som blir nok borte snart) og Reina... Mange keepere på et lag dette... 4 stykker faktisk... Siden Dudek blir nok solgt...

Jaja, Voronin blir nok grei å ha, men hvor god er han får vi se til sommeren...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...