anolop Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vil heller se Riise på midtbanen/ving, men kommer Kewell tilbake har jeg ikke noen problemer med å dra Riise ned på backplass. Tenk dere en svensk høyreback på Liverpool da Hele forsvaret kunne vært nordisk: Svenske--Agger--Hypiãã--Riise Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Det er vel strengt tatt ikke noe å trakte etter, analop. Edit: skrivefeil Endret 5. april 2007 av aero^^ Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hehe, bare en liten arti tanke :!: Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvis Eto'o kommer så blir jeg helt ubeskrivelig glad. 8313413[/snapback] Må si jeg foretrekker David Villa, men uansett om i det minste èn av dem kommer, blir jeg som deg, ubeskrivelig glad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg ser også heller at Villa kommer, men det er nok høyst usannsynlig. Selv om Benitez er godt likt i Valencia nekter jeg å tro at han får hente den største stjernen, som praktisk talt har skutt dem like langt som oss i CL. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dessverre sant. Jeg lurer på hva som er mest sannsynlig av de to overgangene... Eto'o eller Villa? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dessverre sant. Jeg lurer på hva som er mest sannsynlig av de to overgangene... Eto'o eller Villa? 8318313[/snapback] Ingen av dem? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Benitez svarer på Eto'o ryktene Forøvrig håper jeg vi skaffer oss denne Sappleton. Hans målstatistikk er veldig bra. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Benitez svarer på Eto'o ryktene Forøvrig håper jeg vi skaffer oss denne Sappleton. Hans målstatistikk er veldig bra. 8318546[/snapback] er helt enig. og kansje enda en "veldig god" spiss til. eller sette han og bellamy,kuyt,crouch går vel det og? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sappleton virker ganske god ja, han kan jo bli en god del av det "fremtdige Liverpool" sammen med han australisk-greske keeperen som vi får snart på laget, ettersom han blir gammel nok... Dette blir i såfall to flotte spillere som kan være gode for lagets fremtid... Jeg håper dette skjer, siden Dean Bouzanis er allerede sikret... Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vi må ikke glemme at også Voronin kommer. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vi må ikke glemme at også Voronin kommer. 8318734[/snapback] er han god eller? var noen somi kke skjønte hvrofor han kom. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Vi må ikke glemme at også Voronin kommer. 8318734[/snapback] er han god eller? var noen somi kke skjønte hvrofor han kom. 8318825[/snapback] Han kom gratis, tror ikke vi hadde kjøpt han for å si det slik. Jeg ser for meg at han bare blir stallfyll, men hadde ikke hatt noe imot om han slo til Endret 6. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det tyder vel på stallfyll ja, men jeg mener å huske at vi sikret oss han etter at det var klart at vi skulle få nye investorer, noe som forundrer meg at Rafa gjorde... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det tyder vel på stallfyll ja, men jeg mener å huske at vi sikret oss han etter at det var klart at vi skulle få nye investorer, noe som forundrer meg at Rafa gjorde... 8318921[/snapback] Det var det da.. Men jeg ser helst at vi kjøper inn et par kvalitetsspillere hver sesong istedet for 4-5 middelmådige spillere.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 100% enig og derfor forundret jeg meg over dette kjøpet av Rafa... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvis han kom gratis, hva er problemet da? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vet ikke jeg, ser bare ikke helt hva vi skal med han, men han kan vise seg å være en praktisk backup da Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Voronin koster ikke annet enn lønna han vil få, så jeg ser ikke problemet. Jeg ser heller ikke for meg Voronin som fast på laget, men han fungerer sikkert greit som stallfyll, og et fotballag trenger litt stallfyll også. Satser på at vi skaffer oss en klassespiss og en bedre høyreving til sommeren. Villa/Eto'o og Daniel Alves eller Joaquin hadde vært orgasmisk, men hvor sannsynlig det er spørs vel. Det er selvsagt godt mulig, men spørsmålet blir i så fall hvor mye vi måtte betalt for en av disse, og om kvaliteten ville forsvart prisen? Endret 6. april 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Vi får se men det er Dean Bouzanis jeg gleder meg til å se spille, og hva han kan prestere... Blir litt mange keepere hos oss nå, han italieneren, Carson, Bouzanis, Dudek (som blir nok borte snart) og Reina... Mange keepere på et lag dette... 4 stykker faktisk... Siden Dudek blir nok solgt... Jaja, Voronin blir nok grei å ha, men hvor god er han får vi se til sommeren... Endret 6. april 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå