Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 damn that russian Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hva er det med han og score mot oss da?! 2-0! DET er dårlig.. Riktignok b-preget lag, men ALIKEVELL! Endret 12. november 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg synes den funker bra. Bruker den til nesten hver kamp. Men kvaliteten er ganske varierende, men skjelden dårlig.. Hvis du ikke sitter 10 cm fra pc-skjermen da! Edit: Er ikke så ofte jeg kommer først! Er det noe vits i livesport hvis internetten suger? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) WHAT!? 3-0?! Edit til Vanquish: IKKE til denne kampen i alle fall Men du kan jo prøve det til helga, så finner du ut om det funker eller ei. Det gjorde jeg og ble fornøyd, så jeg fortsatte og betale. Endret 12. november 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jaja, da slipper ligacupen å fucke opp PL. Elendig forsvar da. 3-0 We just got Redknapt! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fælt så gode vi skulle være da. Men, kjenner egentlig at jeg ikke bryr meg så mye. Nå kan vi konsentrere oss mer om PL og CL. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Herregud så horribel Dossena er... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hehe, ser dessverre ut til at vi slipper å bry oss om ligacupen videre i år. Fint for PL prioriteringen, synd for unggutta. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jaja, da slipper ligacupen å fucke opp PL. Elendig forsvar da. 3-0 We just got Redknapt! Haha, 2 ganger på 2 uker har du sagt det nå Hva syns dere om vår Fraizer? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dette er ikke akkurat så koselig, men så lenge vi slår Bolton til helga så er det ikke så ille. Håper vi scorer så det ikke ser så stygt ut på scoreboard'en etter kampen i hvertfall. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hehe. Helt erligt har carlingcup ingenting for meg å si men og tape 2 ganger på rad mot Tottenham som ligger nederst på tabbelen kan man vell kalle ydmykelse Sitter og ser på Stream med russisk kommetator. Vurderer og ikke se på mer hva syntes dere ? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg må bare le. Forbanna tragisk gjeng som er ute der nå. Hadde jeg styrt klubben skulle jeg trukket hver og en jævel et halvt års lønn for den innsatsen. Greit nok at det er Carling Cup og få egentlig bryr seg, men får da for faen gå an å spille fotball, hvert fall for de som nå får en sjelden sjanse til å vise seg frem. Jaja, da er vi ute av den cupen, i og for seg like greit. Men jeg kjenner likevel jeg blir provosert over slike opptredener i en rød trøye. Skulle ikke vært lovlig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 haha så tragisk. Greit å vite at spillerene ikke duger. Fyr på med A-laget videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jaja, da slipper ligacupen å fucke opp PL. Elendig forsvar da. 3-0 We just got Redknapt! Haha, 2 ganger på 2 uker har du sagt det nå Hva syns dere om vår Fraizer? Er jo et meget god setning da. Men som jeg har sagt i flere dager,bryr meg pent lite. Hadde likt å se Spearing,men Rafa var tverr. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hehe. Helt erligt har carlingcup ingenting for meg å si men og tape 2 ganger på rad mot Tottenham som ligger nederst på tabbelen kan man vell kalle ydmykelse Sitter og ser på Stream med russisk kommetator. Vurderer og ikke se på mer hva syntes dere ? Det 1. tapet skal jeg innrømme var flaut. Men dette tapet skulle egentlig ikke komme som en overaskelse. Vi spiller et B-lag, mot Tottenhams A-lag. Og Tottenham er ikke akkuratt dårlige, selv om de ligger nederst på tabellen. De fikk bare en tragisk start, og vil klarte. Så tror Rafa undervurderte litt der. Men i noen kamper må jo ungguttene få spille, og nå viser de at de ikke kan spille! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er overrasket over at Insua aldri får sjansen. Hører så mye godt om han fra LFC-fans, men får aldri sett han in action. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jo du er jo en smule riktig der Latterlig og se forsvaret sammtidig med Cavalieri Sammtidig har jo ikke Angrepet vært overraskende bra Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tottenham ligger ikke nederst på tabekllen da Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg er også overrasket over at Dossena spiller foran Insua. I det hele tatt er jeg overrasket over at Dossena spiller foran noen, inkludert meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå