Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Mitt lag for morgendagen.

Cavalieri

Degen - Agger - Hyypiä - Insua

Pennant - Lucas - Plessis - Babel

Pacheco

Torres

Dette er kanskje for B-preget med tanke på at Tottenham sannsynligvis stiller med et veldig sterkt lag, vil jeg tro hvert fall. De har ikke CL og er regjerende mestere i turneringen. Tror nok de stiller mer eller mindre A-lag. Men det får gå, det er egentlig viktigere å matche reservelagsspillere enn å vinne turneringen, hvert fall så tidlig. La ungguttene kose seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spearing spiller vel(så vidt jeg vet) hver reservekamp. Vil se at han får mer rutine blandt storgutta. Anser hele cupen som try-outs egenetlig. Lucas er ofte og finne på benken på A-laget og er en solid innbytter for (selveste) Gerrard. Nå er jeg nærmest skråsikker på at Lucas spiller istenden for Spearing,men jeg vil heller se Spearing spille. Han har kvaliteter som ejg ønsker å se i Pool-laget. Beinhard fysik,og god passningsfot. Greit skuddfot også

Så vidt jeg har hørt så er Spearing å finne på benken,så blir nok et innhopp på`n. :)

Lenke til kommentar
Mitt lag for morgendagen.

Cavalieri

Degen - Agger - Hyypiä - Insua

Pacheco

Torres

Dette er kanskje for B-preget med tanke på at Tottenham sannsynligvis stiller med et veldig sterkt lag, vil jeg tro hvert fall. De har ikke CL og er regjerende mestere i turneringen. Tror nok de stiller mer eller mindre A-lag. Men det får gå, det er egentlig viktigere å matche reservelagsspillere enn å vinne turneringen, hvert fall så tidlig. La ungguttene kose seg.

Pacheco kommer aldri til å spille i kveld, hvertfall ikke fra start. Han er nok ikke med en gang. Som jeg satte opp på forrige side så tror jeg N'Gog og Torres spiller på topp. Ellers var vel laget ditt helt likt det jeg satte opp. ;)

Lenke til kommentar

Du har nok rett i at det aldri skjer, Erlend, men er lov å drømme likevel. :) Jeg vil se mer av Pacheco, det er synd at han aldri får sjansen. Etter å ha sett Arsenals guttunger i går så tenker jeg at vi burde la våre så lovende unggutter som Pacheco er få flere sjanser.

Lenke til kommentar

Unggutter kommer nok dessverre aldri til å få like mye tillit hos Benitez som hos Wenger. Har jo sett det de siste årene. Synes Rafa burde ta en sjangs å la de slippe til oftere. Er jo beste måten å finne ut om de duger. Gleder meg til å få se Degen. Han og Pennant skal ha spilt bra sammen tidligere.

Laget i dag tror jeg blir:

Cavalieri

Degen - Agger - Hyypia - Dossena

Torres - N'Gog

Hva heter den live-streamen som en del her inne bruker som koster penger?

http://www.livesport247.com/ i think.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...