Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette hadde vært et artig lag og se mot tottene :D

Cavalieri

Degen-Hyypia-Agger-Insua

El zhar-Plessis-Spearing-Babel

Pachecho

Nemeth/Torres

Nemeth er jo vel akkurat tilbake fra skade så kanskje Torres får kamptrening her ;)

Endel risky men hvorfor ikke, driter jo strengt talt i denne cupen

Lenke til kommentar
Dette hadde vært et artig lag og se mot tottene :D

Cavalieri

Degen-Hyypia-Agger-Insua

El zhar-Plessis-Spearing-Babel

Pachecho

Nemeth/Torres

Nemeth er jo vel akkurat tilbake fra skade så kanskje Torres får kamptrening her ;)

Endel risky men hvorfor ikke, driter jo strengt talt i denne cupen

Forventer at vi får se Masche, Gerrard eller Alonso ved siden av Plessis. Mest trolig Alonso, siden han ble spart i helgen.

Fikk vite bursdagsgaven tidlig i år. I månedsskiftet januar/februar blir det Liverpool-tur og Chelsea-kamp. Kribler i magen allerede! :)

Aaah. Gratulere! Storkamp :D

Lenke til kommentar
De som kritisere Bønna bør ta seg en titt på oversikten over hvem som gjorde målene forrige sessong. Torres klart på toppen med 33 foran Gerrard med 21, men så har vi Kuyt, Bønna og Crouch på 11 mål hver. Klart at Bønna ikke er blandt de beste vingene i PL, og vi burde hatt bedre alternaltiver, men han er allikevel en av de som scoorer flest mål for oss. Får håpe han kan få puttet 10-15 mål i år også, enten fra starten i noen mindre viktige kamper eller fra benken.

Benayoun synes jeg ikke burde være i nærheten av startoppstillingen. Han hadde et par gode kamper i fjor og kom inn og endret kampbildet i kamper vi slet med å score, men å spille bra i 1/10 kamper holder jo ikke. Syns han er minst like håpløs som Aurelio/Dossena. Han scoret kanskje 11 mål i fjor, men så var bare 4 av de i ligaen på 30 kamper. 3 kom mot Besiktas i 8-0 seieren og 3 mot Havant & Waterlooville.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bønna nettet to hat-trick. Det synes jeg sier litt.

(men så vet dere hvor jeg står i denne diskusjonen også da.^^)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Bønna nettet to hat-trick. Det synes jeg sier litt.

(men så vet dere hvor jeg står i denne diskusjonen også da.^^)

Fixed.

Men setter jøden over Pennant uannsett.

Ser ut som Rafa er enig med enkelte av oss angående Gerrard.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4482054,00.html

Håper han får fri imorgen,mulig også mot Bolton

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17329&zone=1

Interessant lesing om innbyrdes oppgjør mellom de fire store. Det er spesielt gledelig å se at vi så langt i år har plukket flere poeng mot hovedrivalene enn vi har gjort noen av de andre sesongene, og det etter to kamper. :) Også litt skremmende å se hvor dårlig vi faktisk har prestert mot topp 4.

Ja, kjipt å se at vi har kommet dårligst ut av de innbyrdes "ligaene" de fire siste årene, men moro at vi "leder".

Allikevel vinner vi ikke serien så lenge vi søler bort poeng mot smålagene i ligaen. Heldigvis ser det ut til å ha bedret seg litt.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rafa: Navn som blir å finne i startoppstillingen er trolig Diego Cavalieri, Jermaine Pennant, Lucas Leiva, Nabil El Zhar, Andrea Dossena, Ryan Babel, David N'Gog og Sami Hyypiä.

og mulig Torres

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...