tc47 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Var meningen å skrive ikke. Correkted now. Tenkte meg det ja. Ble litt forvirrende ellers Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette hadde vært et artig lag og se mot tottene Cavalieri Degen-Hyypia-Agger-Insua El zhar-Plessis-Spearing-Babel Pachecho Nemeth/Torres Nemeth er jo vel akkurat tilbake fra skade så kanskje Torres får kamptrening her Endel risky men hvorfor ikke, driter jo strengt talt i denne cupen Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fikk vite bursdagsgaven tidlig i år. I månedsskiftet januar/februar blir det Liverpool-tur og Chelsea-kamp. Kribler i magen allerede! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette hadde vært et artig lag og se mot tottene Cavalieri Degen-Hyypia-Agger-Insua El zhar-Plessis-Spearing-Babel Pachecho Nemeth/Torres Nemeth er jo vel akkurat tilbake fra skade så kanskje Torres får kamptrening her Endel risky men hvorfor ikke, driter jo strengt talt i denne cupen Forventer at vi får se Masche, Gerrard eller Alonso ved siden av Plessis. Mest trolig Alonso, siden han ble spart i helgen. Fikk vite bursdagsgaven tidlig i år. I månedsskiftet januar/februar blir det Liverpool-tur og Chelsea-kamp. Kribler i magen allerede! Aaah. Gratulere! Storkamp Lenke til kommentar
Swome Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 De som kritisere Bønna bør ta seg en titt på oversikten over hvem som gjorde målene forrige sessong. Torres klart på toppen med 33 foran Gerrard med 21, men så har vi Kuyt, Bønna og Crouch på 11 mål hver. Klart at Bønna ikke er blandt de beste vingene i PL, og vi burde hatt bedre alternaltiver, men han er allikevel en av de som scoorer flest mål for oss. Får håpe han kan få puttet 10-15 mål i år også, enten fra starten i noen mindre viktige kamper eller fra benken. Benayoun synes jeg ikke burde være i nærheten av startoppstillingen. Han hadde et par gode kamper i fjor og kom inn og endret kampbildet i kamper vi slet med å score, men å spille bra i 1/10 kamper holder jo ikke. Syns han er minst like håpløs som Aurelio/Dossena. Han scoret kanskje 11 mål i fjor, men så var bare 4 av de i ligaen på 30 kamper. 3 kom mot Besiktas i 8-0 seieren og 3 mot Havant & Waterlooville. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Bønna nettet to hat-trick. Det synes jeg sier litt. (men så vet dere hvor jeg står i denne diskusjonen også da.^^) Endret 10. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bønna nettet tre hat-trick. Det synes jeg sier litt.(men så vet dere hvor jeg står i denne diskusjonen også da.^^) Var d ikke 2 hattrick? Sier vel ikke mer enn at han kan være bra i noen kamper og usynlig i andre. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17329&zone=1 Interessant lesing om innbyrdes oppgjør mellom de fire store. Det er spesielt gledelig å se at vi så langt i år har plukket flere poeng mot hovedrivalene enn vi har gjort noen av de andre sesongene, og det etter to kamper. Også litt skremmende å se hvor dårlig vi faktisk har prestert mot topp 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Så den artikkelen også. La osss håpe vi har like god tak på United som i 01 sesongen. (3-1 og 0-1 til oss) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Herlig lesing det der! Får håpe det fortsetter å holde seg! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bønna nettet tre hat-trick. Det synes jeg sier litt.(men så vet dere hvor jeg står i denne diskusjonen også da.^^) To hattrick. FA-cupen mot Havant and Waterloville og i CL mot Besiktas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Bønna nettet to hat-trick. Det synes jeg sier litt.(men så vet dere hvor jeg står i denne diskusjonen også da.^^) Fixed. Men setter jøden over Pennant uannsett. Ser ut som Rafa er enig med enkelte av oss angående Gerrard. http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4482054,00.html Håper han får fri imorgen,mulig også mot Bolton Endret 10. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17329&zone=1 Interessant lesing om innbyrdes oppgjør mellom de fire store. Det er spesielt gledelig å se at vi så langt i år har plukket flere poeng mot hovedrivalene enn vi har gjort noen av de andre sesongene, og det etter to kamper. Også litt skremmende å se hvor dårlig vi faktisk har prestert mot topp 4. Ja, kjipt å se at vi har kommet dårligst ut av de innbyrdes "ligaene" de fire siste årene, men moro at vi "leder". Allikevel vinner vi ikke serien så lenge vi søler bort poeng mot smålagene i ligaen. Heldigvis ser det ut til å ha bedret seg litt. Endret 10. november 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Stoke er et svart merke i årets serierunde da. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Stoke er et svart merke i årets serierunde da. Den kampen var jo en god studie i sjansesløsing, akkurat som vi hadde mot Tottenham sist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Rafa: Navn som blir å finne i startoppstillingen er trolig Diego Cavalieri, Jermaine Pennant, Lucas Leiva, Nabil El Zhar, Andrea Dossena, Ryan Babel, David N'Gog og Sami Hyypiä. og mulig Torres Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Håper på Insua. Ellers høres det greit ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Good news for alle som bor i Trøndelag(det i seg selv er jo bra) Three Lions viser kampen imorgen. ^^ Samt Arsenal-kampen idag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Men Arsenal kampen er jo i morgen? Og Liverpool kampen er jo på onsdag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hehe, skylder på en hard helg. Arsenal vises selvfølgelig imorgen,og Pool på onsdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå