Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forventet meg mer enn hva jeg fikk se, og selv om han er tilbake fra skade syns jeg ikke det var så mye å skryte av.

Latterlig tankegang. Skal du seriøst forvente noe fra han når han får 20 min på slutten av en kamp etter å ha vært ute i noen uker nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Benayoun er kanskje vår mest undervurderte spiller. Han er bedre teknisk enn de aller fleste i klubben. Litt svak fysikk, men det tar han igjen med kløkt og arbeidsmoral. Selv om Pennant er yndlingsspilleren min, innrømmer jeg glatt at Benayoun står foran ham i køen på kanten.

Lenke til kommentar
Jeg forventet meg mer enn hva jeg fikk se, og selv om han er tilbake fra skade syns jeg ikke det var så mye å skryte av.

Haha, ikke drit deg mer ut da. Eneste poenget med at han kom inn var jo pga at han må få litt matchtrening siden han har vært ute i 6 kamper. Forventer du at han skal komme inn å score hattrick hver gang eller? Han var faktisk nær ved å score, men missa litt med førstetouchen, noe som er typisk for spisser med lite kamptrening.

Så forøvrig "The Torres Story" på LFC TV akkurat. En dokumentar som varte i drøyt en time og tårene lå i øyekroken. Fantastisk varmende.

Mitt lag mot Tottenham:

Cavalieri

Degen - Carragher © - Hyypia - Insua

Pennant - Alonso - Plessis - El Zhar

Torres - Babel

leif

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Benayoun har teknikken, men med få unntak greier jeg ikke å se at han bruker den til noe nyttig egentlig (serveringen til Torres' scoring mot Chelsea i CL er et hederlig unntak). Han mister ballen hele tiden når han har den og feilpasningene flagrer. I Madrid så jeg ham for første gang live i en skikkelig kamp, og hva kan jeg si, det var ekstremt frustrerende. Han gjorde ikke mye riktig i den kampen, og det var lett å se at det ble et problem for laget at han aldri holdt bredden. Det er kjipt å si det, men jeg håper vi selger Benayoun så fort som det er mulig, selv om jeg tviler på at det skjer. I min mening bør Pennant være flere lysår fremfor Benayoun i kantkøen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg liker Benayoun. Men han spiller meget ujevn til tider. Men han har kvaliteter som er godt for laget. Men aller helst som innbytter. Bønna kan forandre kampbildet ved inhopp.

Han er en matchvinner,teknisk og har en god gjennombrudsfot.

Desverre har ahn ikke vist seg fra sin gode siden i denne sesongen.(enda)

Men har vel et par assist, og er en avgjørende faktor til tider. Er god å ha når Torres er på banen, de to fungerer bra sammen.

Lenke til kommentar

Begge har negative sider, liten tvil om det.

Syns vi har vert veldig heldige med Riera så langt, deilig å ha nye spillere som innfrir med en gang.

Måtte flire av Torres kritikken :p

Faktisk slo han noen geniale passninger, det var bare herlig å se han tilbake. Han har en spillforståelse og teknikk som overgår det meste.

Til han som var redd for formen hans, vi så det ved forige skade. Plutselig var han der og reddet oss med 2 herlige mål, etter å ha vert litt anonym.

Er det bare jeg som føler at Gerrard ikke er helt der vi har sett ham tidligere?

Skal blir herlig å få Skrtel tilbake. En mulig grunn for litt mer ustabilitet bakover er at ivertfall jeg føler Skrtel ryddet mye som kom på venstre kant når Pest/kolera slet. Kunne da tenkt meg å prøvd Agger på venste bare for å sett.

Usikker på laget mot Tottenhottene, På tide å slippe flere til, men ikke mer en 3+ keeper i denne kampen. Vert fint å gått videre slik at de kan få mer spilletid senere også. + Vi har en revansje.

Edit, Norges rekord i leifer, enda er det flere.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Å disse Torres etter gårsdagens kamp faller ikke i smak hos meg heller.

Og er enig i at Gerrard ikke helt er i tipp topp form.

Angående Tottenhamkampen så tar jeg en United-mentalitet og driter regelrett i ligacupen iår. Den kommer ikke til å fnege meg før en muligens finale

Lenke til kommentar

Fint for de unge lovende å spille der da Danielzu, men jeg er enig. Jeg driter til og med i FA cupen. Seffern skal jeg se kampene om jeg kan, men om vi ryker ut depper jeg ikke av den grunn.

Insua MÅ starte. Det er viktigeste av alt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fint får QPR også,selv om det ikke gir noe lys i min tunnel.

Fa-cupen setter jeg høyt.

PL

CL

FA

Melkespannkasting

Fruktlotteriet

Ligacupen

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Enig i det. Håper Rafa prioriterer PL når det virker som vi er mer med i toppen enn på lenge, så da får vi bare fortsette å vinne. Ikke så mange feilskjær hittil. Hvis vi beviser framover at vi tar poeng mot smålagene, bør vi komme oss greit gjennom resten av 2008. Den største utfordringen er vel Arsenal på Emirates i Desember.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå må det sies(slik at ingen scum skal si d først) at jeg ikke forventer at vi vinner PL.

Selv om vi(forhåpentligvis) prioriterer det. Det jeg håper på er plasering bladt top 3 med et godt poeng opp til\ned til plassen over oss\under oss.

Men jeg ønsker at vi vinner,selvsagt^^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Søtter vanquish i at vi må prioritere PL. Tror Jefecito har satt opp et lag som ikke er så veldig langt unna det Rafa setter sammen til onsdag.

Fikk ikke vært med på diskusjonen om Pennant/Bønna som jeg satt i gang i natt :p , men det virker som det er stor uenighet blandt oss supporter rundt disse to spillerne. Håper Pennant får prøve seg i noen cup-kamper, men i PL ser jeg både Bønna og Kuyt foran.

De som kritisere Bønna bør ta seg en titt på oversikten over hvem som gjorde målene forrige sessong. Torres klart på toppen med 33 foran Gerrard med 21, men så har vi Kuyt, Bønna og Crouch på 11 mål hver. Klart at Bønna ikke er blandt de beste vingene i PL, og vi burde hatt bedre alternaltiver, men han er allikevel en av de som scoorer flest mål for oss. Får håpe han kan få puttet 10-15 mål i år også, enten fra starten i noen mindre viktige kamper eller fra benken.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Nå må det sies(slik at ingen scum skal si d først) at jeg forventer at vi vinner PL.

Selv om vi(forhåpentligvis) prioriterer det. Det jeg håper på er plasering bladt top 3 med et godt poeng opp til\ned til plassen over oss\under oss.

Men jeg ønsker at vi vinner,selvsagt^^

Hehe, good going.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...