Varmo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Pennant bør få prøve seg mer, i oppgjør som i går er jeg sikker på at han hadde lekt seg. Ser Pennant fra start foran Benayoun uansett. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er enig med de som foretrekker Pennant framfor Benayoun. Jeg har ikke sett så altfor mye av Benayoun, men det jeg har sett har ikke vært bra. Hewitt har nok rett mtp at noen liker Pennant, mens andre ikke liker han i det hele tatt. Jeg liker han, uten egentlig å ha noen særlig god grunn. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Bønna fortjener ikke en plass på A-laget. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Men for meg personlig er faktisk Benayoun den aller siste spilleren vår jeg vil se på banen i oppgjør som teller noe. Fotballmessig er han jo så nær udugelig som man kommer. No offence mot Benayoun, fin fyr og god i West Ham, men han har ingenting på et så godt Liverpool-lag som vi har å gjøre i min mening. Hehe, jo. Benayoun er langt fra god nok. Men når det kommer til å holde på ballen er han faktisk en positiv spiller. Men det skal sies at ingen av de 2 er gode nok for LFC. Kuyt skal få godkjent som høyreving. Men høyreving og venstreback er våre 2 svakeste plasser, vertfall i "ultraoffansive" kamper, når Kuyt blir for defansiv. Skulle gjerne sett en Quaresma / høyrebeint Babel-type som altarnativ på den vingen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Men for meg personlig er faktisk Benayoun den aller siste spilleren vår jeg vil se på banen i oppgjør som teller noe. Fotballmessig er han jo så nær udugelig som man kommer. No offence mot Benayoun, fin fyr og god i West Ham, men han har ingenting på et så godt Liverpool-lag som vi har å gjøre i min mening. Hehe, jo. Benayoun er langt fra god nok. Men når det kommer til å holde på ballen er han faktisk en positiv spiller. Men det skal sies at ingen av de 2 er gode nok for LFC. Kuyt skal få godkjent som høyreving. Men høyreving og venstreback er våre 2 svakeste plasser, vertfall i "ultraoffansive" kamper, når Kuyt blir for defansiv. Skulle gjerne sett en Quaresma / høyrebeint Babel-type som altarnativ på den vingen. Håper du kødder? Hver gang Benayoun får ballen, så dribler han for mye, eller løper i sine egne føtter. Jeg liker Pennant, en person som kan spille i de mindre viktige kampene når Kuyt skal hviles, for mannen springer jo flere mil per kamp! Men ikke rart Pennant har mistet litt lysten, når han blir benket hele tiden. Endret 9. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Pennant har jo ikke bare mistet lysten, men han gjør jo bare feilvalg konstant. Slår inn når det er få folk i boksen, trekker inn når det er mange i boksen, feilpasninger. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vi har visst forskjellige syn på spillerene Jeg mener at det ikke er mange på Liverpool som kan slå slike innlegg som Pennant. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hehe, ja. Virker sånn. Pennant er en grei spiller i siget, men det er alt for sjeldent. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hehe, ja. Virker sånn.Pennant er en grei spiller i siget, men det er alt for sjeldent. Han får jo nesten aldri spille. Hvis Rafa hadde gitt han mer tillit til å spille seg i form tror jeg han ville blitt fast inventar. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Han hadde ikke greid å ta plassen til Kuyt. Kuyt har vert svært god som høyreving, vertfall i 4-2-3-1 formasjonen vi brukte mye ifjor. I 4-4-2 hadde nok Pennant passet bedre som ving.. Men, er nok en grunn til at Rafa ikke bruker Pennant så mye. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Problemet er vell heller at Rafa bruker 4-4-2 for lite. Mener snarere det er Bønna som er grei nok når han har en god dag. En ting jeg missliker med Pennant er sinne og unødvendige kort som kan koste oss dyrt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Problemet er vell heller at Rafa bruker 4-4-2 for lite. Mener snarere det er Bønna som er grei nok når han har en god dag.En ting jeg missliker med Pennant er sinne og unødvendige kort som kan koste oss dyrt. Ikke værre en Macherano Men la oss runspille spurs på onsdag! Endret 9. november 2008 av datating Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Han hadde ikke greid å ta plassen til Kuyt.Kuyt har vert svært god som høyreving, vertfall i 4-2-3-1 formasjonen vi brukte mye ifjor. I 4-4-2 hadde nok Pennant passet bedre som ving.. Men, er nok en grunn til at Rafa ikke bruker Pennant så mye. Jepp mente i en 4-4-2 formasjon... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Men la oss runspille spurs på onsdag! Og la oss håpe på en spennende lagoppstilling! Insua, Plessis og El Zhar skal vell garantert spille. Håper på dette laget: --------- Torres - Pacecho --------- Babel - Alonso -- Plessis - El Zhar Insua - Hyypia -- Carra - Degen? ----------- Cavalieri Kunne vert spennende. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Men la oss runspille spurs på onsdag! Ja. Jeg har ekstra mye tro dette året. Ikke bare det at vi leder serien, men at det er så lenge siden sist. Dette er med på å påvirke oss. Troen og lysten har aldri vært like stor som nå. Gerrard er sugen som bare juling. Tror vi må fortsette det gode mot Spurs på onsdag. Det blir viktig å ikke gå på altfor mange smeller slik som vi gjorde mot Spurs forrige helg. En ting som ikke låter bra er at Torres har vært ute så lenge. Spørsmålet er om han noen gang kommer til å sprudle ala i fjor? Det han viste de 17 minuttene i går var ikke helt imponerende. En Torres som vandret sakte hele tiden uten noen smarte løp. Det var Kuyt som på en måte måtte ta de "Torres-løpene" i går. Torres virket helt ute av kampform og hadde ikke rykket inne. Jeg håper dette bare er fordi han har vært veldig lenge grunnet skaden og at vi snart får se en målfarlig Torres med det syke rykket. Mitt forslag er at vi lar ham spille på onsdag slik at han sakte men sikkert kommer seg i toppform. Carragher, Agger, Skrtel. Hvem skal velges? Agger viser gode takter med fin forståelse og gode offensive bidrag. Veldig lovende. Han behøver en hardhaust ved siden av seg. Etter min mening har det vært noe utrygt etter at Skrtel forsvant. Carra har etter manges mening hatt sitt beste år sålangt. Problemet er at han gjør en annen brøler som ofte koster oss dyrt. Jeg lurer på om dette har skjedd visst Skrtle og Agger hadde spilt? Bare tiden vil vise. I år har Liverpool vist at vi kan henge med til siste slutt. Jeg tror ikke dette er fordi at vi har så veldig gode spiller, vi har det også men jeg tror det heller ligger i at vi fremstår som et fremragende lag som viser lagspill av ytterste klasse. Jeg liker at Benitez har sagt at han har funnet tonen og at han har den balansen som han hadde i Valencia. Jeg liker at Keane har tatt av. Jeg håper så inderlig at dette varer sesongen ut nå! Håper han beviser at han er verdt innkjøpsprisen. Nå håper jeg vi leverer en god kamp på onsdag å gir selvsikre Spurs fans en skikkelig smekk i trynet. Send dem rett ut! Vi skal hevne oss med et b-preget lag:P YNWA Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 En god del innlegg de siste sidene er forsvunnet og enkelte brukere lever nok en gang farlig. La oss holde oss til topic framover! Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Torres i går var bare lame. Han jobbet utrolig dårlig, i forhold til hva som forventes av ham. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ..? Torres var innpå i 20 minutter etter en skade, i en kamp vi ledet 2-0. Likevel gjorde han mer enn Kuyt gjorde hele kampen. Hva i all verden var det egentlig du forventet deg? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg forventet meg mer enn hva jeg fikk se, og selv om han er tilbake fra skade syns jeg ikke det var så mye å skryte av. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Forventet svært lite av han. Det viktigste var at han fikk noen minutter på banen uten å slå opp skaden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå