Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg er stolt i dag. Vi spiller veldig bra og meget fin fotball, Keane scorer to nydelige mål og Arby scorer et om ikke enda penere mål. Knall! Eneste jeg skulle ønske var at Torres også fikk en nettkjenning, da hadde kvelden vært enda mer perfekt. Er kjempefornøyd likevel Hvem sa at Mascherano ikke kan spille mot mindre lag? I dag motbeviste han dem alle. Gerrard, Alonso og Masche er en verdensklasse trio. Uansett motstander. YNWA Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sjefs mål av Arbeloa, det pyntet også en del på resultatet. Fikk ikke sett hele kampen, syns det var litt svakt til tider i andreomgang, men vi får hvile og det er bra. Med svakt mener jeg at vi manglet bare 3 av våre beste fremover. Torres, Pennant og Alonso. Jeg forventet altså litt mer action. SÅ ikke førsteomgangen da, forstod på kommentatoren at Liverpool hadde høyere hastighet på tingene da. Hvorfor Hvile Alonso fremfor Mascherano? Nice at Keane netter 2, jeg trengte bare si jeg begynte og blir smått utolmodig og vips der var 2X Keane. Herlig å se Torres utpå. Fantastisk stemning på Anfield i dag, satser på det motiverte spillerene fremover. Med United tap itillegg kan vanskelig dagen bli bedre Dog sikrer nok Cel$ki 3 poeng i morgen, men uansett en god dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Håper en viss same ødelegger for chelsea Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hehe, Gamst er da ikke same guttorm: Alonso har spilt veldig mye denne sesongen og trengte seg en hvil. Helt greit av Rafa og hvile han. Masche var ganske god i dag også, men det regner jeg med at du la merke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Han er close enough. Men regner med at chelsea vinner imorgen Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Satser på at Ince finner på noe lurt imorgen. Håper også same'n fikser dette Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dette var godt Imorra vinner Incie også, så blir det en meget god helg! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 var selv og spilte KM i dag. Noen som kan gi en liten update her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Usikker på hva KM er. Angående kampen. We came,we saw,we fucking won. (som både hør og bør mot WBA) Endret 8. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kretsmesterskap regner jeg med:) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Km = Kretsmesterskap, innefotball Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Håper en viss same ødelegger for chelsea Alle som bor sør for Trondheim tror at alle som bor nord for Bodø er samer. Morsomt Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fikk ikke sett kampen hele pga jobb, men heldigvis er det canal+ der. Tittet bort på TV'en, og jaggu var det ikke 2-0. Arbeloas mål fikk jeg heldigvis sett hjemme. Herlig! Med svakt mener jeg at vi manglet bare 3 av våre beste fremover. Torres, Pennant og Alonso. Jeg skjønner ikke helt at du kan nevne Pennant i samme setning som Alonso og Torres. Synes Pennant har vært udugelig i år. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Pennant har jo så vidt fått vist seg fram. Og de kampene har har fått sjangsen synest jeg han har vært ganske god Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Håper en viss same ødelegger for chelsea Alle som bor sør for Trondheim tror at alle som bor nord for Bodø er samer. Morsomt Jeg bor I Trondheim. Men for all del,ta deg nær av noe sånt. mindre Morsomt Endret 9. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Synes Pennant har vært udugelig i år. Skjønner ikke hva du baserer dette på. Han har knapt fått spille i år, men har vært blant våre beste spillere de få gangene han har fått sjansen. Og det å prestere såpass uten kamptrening, er meget sterkt! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Synes Pennant har vært udugelig i år. Skjønner ikke hva du baserer dette på. Han har knapt fått spille i år, men har vært blant våre beste spillere de få gangene han har fått sjansen. Og det å prestere såpass uten kamptrening, er meget sterkt! Jeg basere det på de kampene han har spilt. At han knapt har spilt er ikke noe argument for at han ikke kan ha være udugelig. Når han har spilt så har han kommet med noen innlegg, men ellers synes jeg han har rotet bort ballen. Han er litt som Daniel Braathen, skal drible mye men mister ballen. Ikke jobber de hjem heller. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Støtter Magnus. Pennant har ikke vist noenting som skal ta han en millimeter nærmere vår førsteellever i en tellende kamp. Gi gjerne gutten sjangsen i elendige cuper og shit, me om jeg ser Pennant forann Kuyt/Benayoun i en viktig kamp blir jeg skuffet. Penny har mistet sitt A-moment. Han må til en ny klubb for å finne deg. Synd men. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Pennant er tydeligvis en spiller som skaper diskusjon blant supporterne. Noen liker ham, andre vil ha ham langt bort. Jeg ser at du nevner at du blir skuffet om Pennant velges foran Kuyt/Benayoun i en viktig kamp, Windy. I en veldig viktig kamp (typisk toppkamper i PL eller CL-kamper) er jeg enig i at Kuyt til dags dato burde være førstevalget. Men for meg personlig er faktisk Benayoun den aller siste spilleren vår jeg vil se på banen i oppgjør som teller noe. Fotballmessig er han jo så nær udugelig som man kommer. No offence mot Benayoun, fin fyr og god i West Ham, men han har ingenting på et så godt Liverpool-lag som vi har å gjøre i min mening. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kuyt var da ikke nevnt her, seffern har han første rett på høyre kant. Hvorfor blande han inn folkens? Bønna har spilt dårlig i flere kamper. Pennant har spilt noen få og vert god, forstår ikke argumentasjonen om at Bønna skal brukes før Pennant. Hehe, Gamst er da ikke same guttorm: Alonso har spilt veldig mye denne sesongen og trengte seg en hvil. Helt greit av Rafa og hvile han. Masche var ganske god i dag også, men det regner jeg med at du la merke til Joda, han har det. Og masche var god i det jeg så. Tenkte bare at Masche har spilt mye også, i tillegg reiser han mye lengre, pluss at han var i OL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå