Suburbian Hero Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dette var bra saker, Keane er endelig i gang. Og snakk om å være i gang Dette er slik vi skal spille, og disse poengene er viktige... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Keane har 2 EDIT: Kanskje følge litt bedre med? Næ, følger ikke med så fælt på sånt Flakselag vettu Men om du regner så har Berba flere totalt. Keane 2 i PL og 2 i CL? Berba 4 i CL og 1 i PL. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Fantastisk omgang i forhold til hva vi har spilt tidligere. Lukter Keane hattrick. Kjente jeg ble varm inni meg når han kysset Liverpool logoen etter andre målet. COME ON YOU REDS Edit: Torres kommer til å score mer enn Berbatov totalt uansett. Og Keane mer en Rooney/Tevez. Vet at du prøver å spre kvalme, men det klarer du desverre ikke Endret 8. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ingen andre en Keane og Torres. De er elsk Så har vi Stevie og Jefe sentralt på midten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Aurelio har spilt bra så langt, og det er så jævla godt! Endret 8. november 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Masse hælspark,miner meg om 4-1 seieren over Arsenal Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Torres inn etter 60-70min Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Gult til arbeloa for å bli løpt på? Hmm, jeg setter mine tvil til dommer, NOK en gang. Oi, Jeg er forresten Dalglish, virker som kjæresten har satt på autologin på min pc Endret 8. november 2008 av Monicaott Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Dommerstanden i England har blitt verre etter Graham Poll sluttet,noe som er litt rart. Torres,Keane,BabelOG Kuyt på banen. Dette kan bli meget bra! Edit: Ikke Keane da,siden han gikk ut for Torres. Endret 8. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 ARBELOA! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva skal vi med spisser!?!? Vi har Arbeloa. Fantastisk mål! Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fint mål av Arbeloa da! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Faens herlig med en klar seier. Bare vi kan fortsette sånn i kampene framover nå så blir iallefall jeg veldig glad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 jaja,ble ikke dne storseieren jeg hadde håpet på,men shit au. Keane med to og jaggu nettet ikke Arbeloa også! Viktigste er 3poeng,og at vi(foreløpig) leder serien. Dagens + United tapte. Alltid gøy Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det var dette jeg snakket om, faen så deilig! Nå vinner vi overbevisende, og Keane har faen meg puttet 2 mål i dag. Deilig, etter Tottenham tapet må det gjøres opp. Og nå er det gjort.... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Herlig seier! Keane med 2, enda herligere! Grattis med seier gutar! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Yesss. VgLive hang seg opp, satt i troa på 2-0. Er spilt 98min på VgLive nå. Bra med seier ihvertfall. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fikk nesten ikke sett 2. omgang, fordi streamen klikka (den var perfekt i 1). Kjempebra med Keane og Arbeloa. Herlig å se at backene, og spesielt Aurelio, har spilt bra i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå