Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 vært digg hvis Fowler starter neste kamp vært bra Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 vært digg hvis Fowler starter neste kamp vært bra 8304623[/snapback] Bellamy starter iallfall neste kamp. PSV må frem, og da blir det mye springerom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Herregud. Det wh1te mener er jo at United skal tape så grusomt at vi ikke har mulighet for å slå tilbake i omkampen. Eller hva, wh1te? 8304260[/snapback] Stemmer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Frykter b-preget lag og et tent PSV i neste kamp! Men fy, rir av stormen Får krysse fingerene og håpe på at vi slipper å måtte slå ut Chelsea igjen.. Begynner å bli lei de.. 8304614[/snapback] Du veit at kampen er på Anfield? Du veit at PSV må ha hvertfall 3 mål uten baklengs for å være likt? Kommer det til å skje på Anfield neste uke? Neppe. Edit: Wh1te, regner med at du er mann for dine ord og faktisk adopterer en unge fra Uganda hvis United skulle ryke allerede neste kamp? Edit2: Håper vi får Valencia. Liker de mye bedre, og tror faktisk de tar Chelsea. Men vi har en joker hvis vi møter de, nemlig Rafa. Endret 3. april 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Tviler sterkt på at Wh1te er en mann som står bak sine ord. Utenom det er det mange mytomane folk på inett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Tviler sterkt på at Wh1te er en mann som står bak sine ord. 8305453[/snapback] Noen grunn til det? Jeg regner med at folk skjønner at det var et uttrykk for hvor sterkt jeg ønsker et tap. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Fabio har begynt å spille veldig bra, og dette er svært skuffende både for ham og oss Litt morsomt :!: Men "back to reality", veldig synd at Aurelio kanskje blir ute for resten av sesongen LINK Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Frykter b-preget lag og et tent PSV i neste kamp! Men fy, rir av stormen Får krysse fingerene og håpe på at vi slipper å måtte slå ut Chelsea igjen.. Begynner å bli lei de.. 8304614[/snapback] Du veit at kampen er på Anfield? Du veit at PSV må ha hvertfall 3 mål uten baklengs for å være likt? Kommer det til å skje på Anfield neste uke? Neppe. 8304840[/snapback] Såg det egentlig ut som jeg virket så altfor bekymret i innlegget mitt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Fabio har begynt å spille veldig bra, og dette er svært skuffende både for ham og oss Litt morsomt :!: Men "back to reality", veldig synd at Aurelio kanskje blir ute for resten av sesongen LINK 8306206[/snapback] Jepp, synd. Virket som om han var på vei mot storformen. :/ Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det ble vel ikke noe adoptert barn på deg allikevel, Wh1te. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Merk hva jeg skrev 35 sekunder etter Aurelio datt sammen. Der gikk akkillsesen til Aurelio. 8303168[/snapback] Quotet fra liverpool.no: FABIO AURELIO - den skadeforfulgte brasilianeren syntes endelig å være på vei mot storformen, da han gikk overende uten at noen var nær han i kvartfinalen mot PSV i Eindhoven. En merkelig situasjon, der akillessenen røk tvert av da venstrebacken satte foten i bakken.Tilbake: Aurelio ble operert på Merseyside ett døgn etter kampen i Nederland, og pressetalsmann Ian Cotton uttaler at rehabiliteringen vil ta opp til fire måneder. Dermed er forsvarsspilleren ferdig for denne sesongen, og det blir også et kappløp med tiden for å rekke ligastarten neste sesong. Så jævlig vondt ut. Ser man replay ser man akkillesen fyker oppover leggen. IKKE godt. Endret 4. april 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nei, når en spiller faller slik som det - og i tillegg uten at det er noen nær ham og han har et stort rom foran seg å løpe i - så er det 98,8% av gangene relativt alvorlig. Dessverre for Aurelio var dette veldig alvorlig. Og det er jo bare enda mer bittert ettersom han har slitt litt med å etablere seg, og når han endelig ser ut til å ha blitt skikkelig varm i den røde trøya, så sier akillessen takk for seg. Men vår kjære brasse vil nok jobbe seg tilbake, dog er jeg redd for at han ikke vil komme tilbake i form før et godt stykke inn i neste sesong. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Aye. Men slike skader kan vel være mere alvorlige, med tanke på varighet under rehabilitering? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det værste er at han ikke får trent resten av beinet før rehabiliteringen starter. Veit om en håndballspiller som opplevde det samme, og musklene i leggen var helt døde da han fikk bruke beinet igjen. VELDIG synd for Aurelio. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det værste er at han ikke får trent resten av beinet før rehabiliteringen starter. Veit om en håndballspiller som opplevde det samme, og musklene i leggen var helt døde da han fikk bruke beinet igjen. VELDIG synd for Aurelio. 8311829[/snapback] ja er synd på han. det stod på liverpool.no at eto kansje kunne komme? og at han ville det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nå er Kewell snart tilbake og forhåpentligvis Bolo langt borte og da savner ikke jeg Aurelio. Hvis Eto'o kommer så blir jeg helt ubeskrivelig glad. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nå er Kewell snart tilbake og forhåpentligvis Bolo langt borte og da savner ikke jeg Aurelio. Hvis Eto'o kommer så blir jeg helt ubeskrivelig glad. 8313413[/snapback] ja men trenger venstre beck hvis riise er skada? kansje sette arbeloa der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Arbeloa kan spille venstre. Det er ikke noe poeng å ha veldig god dobbel dekning over alt. Det er bare sløsing med ressurser. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Arbeloa kan spille venstre. Det er ikke noe poeng å ha veldig god dobbel dekning over alt. Det er bare sløsing med ressurser. 8313532[/snapback] jaaa. kan jo også da kansje spille med 3 bak? men arbeloa gjorde en god kamp mot barca på venstre? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Synd for Aurelio, han og Riise har gjort det veldig godt på venstresida i år når de har vært sammen. Men det er ikke noe problem der. Kewell er jo snart tilbake, og Arbeloa kan spille venstreback. Vi har jo også Speedy på den sida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå