Attityd Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) edit: Takk for info, Pirja, men scumsene har jo fortsatt AIG? De er vel konk også er de ikke? Endret 8. november 2008 av vanquish Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) og DER åpnet Keane scoringskontoen i PL!!!!!! Og det tok tid. Tør jeg å nevne hvor mange minutter det tok? vet ikke, hvor mange minutter var det? WOHOOOOOOOOOOOOOO Endret 8. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du vet at Keane har skåret flere enn Berbatov i Pl ja? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Deilig at Man Utd tapte idag! Og komme hjem fra jobb å se at Pool leder, gjorde de bare bedre Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Keane, igjen! Var det offside? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 edit: Takk for info, Pirja, men scumsene har jo fortsatt AIG? De er vel konk også er de ikke? Nei. De ble redda. Kanskje følge litt bedre med? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, perfekt taimet løp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) edit: Takk for info, Pirja, men scumsene har jo fortsatt AIG? De er vel konk også er de ikke? Nei. De ble redda. Kanskje følge litt bedre med? Er mann furten idag? Hakke mamman din kjøpt lørdagsgodteri? Endret 8. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du vet at Keane har skåret flere enn Berbatov i Pl ja? De ligger likt, Keane 1, Berba 1. Men totalt så har Berba fler. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Keane 2 ja. kkthx Endret 8. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Keane har 2 EDIT: Kanskje følge litt bedre med? Endret 8. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 edit: Takk for info, Pirja, men scumsene har jo fortsatt AIG? De er vel konk også er de ikke? Nei. De ble redda. Kanskje følge litt bedre med? Kan ikke si jeg har så jævlig stor interesse av finansnyheter, jeg bare leste det i avisa en dag... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 edit: Takk for info, Pirja, men scumsene har jo fortsatt AIG? De er vel konk også er de ikke? Nei. De ble redda. Kanskje følge litt bedre med? Er mann furten idag? Hakke mamman din kjøpt lørdagsgodteri? Nei, så jeg er veldig sur på min mamma. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nå er jeg glad, Keane har scora to, og vi dominerer. I andre omgang kommer vel Torres inn for Keane også, det hadde vært herlig! Får dessverre ikke sett andre omgang, da jeg skal til en kompis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Flytt ut og bli mann. Hjelper på humøret(helt til regningen kommer,og oppvasken..gud jeg hater oppvasken) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Keane-hattrick i andre nå! Kom igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå