guttorm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tamt i tråden for tiden, United fansen fikk seg nok en skuffelse siden det har vert helt rolig. AHA! Innrømm at du har savnet oss! Uten dere blir det jo ikke noe liv her, ikke noen spydigheter fra dere å kommentere. Akuratt som i vår tråd det da Jeg har aldri postet i United tråden Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Så kan du skjekke hvor mange av de innleggene som er postet av United supportere så fant vi ut at noen var kun quotes fra pool supportere, samt resten av innlegga der er mangfald av pool supportere. Jepp, og de fleste kommentarene fra oss liverpoolsupporterne er der vi uttrykker at det er dumt å bruke flaks hele tiden :) Noen formening om Torres, får vi se han spille noen minutter? Gleder meg noe forferdelig til årets første brakseier! Endret 8. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg tror at Torres vil spille vis han føler seg 100% frisk, og da vil ikke Benitez nøle. Håper han får litt kamptrening idag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Torres spiller nok ja. Enten det er fra start eller fra benken. Blir gøy. Grunnet til at han ikke spilte mot Atletico var jo at han følte seg ikke i god nok kampform og skaden gjorde ennå litt vondt. Nå har han trent hele uka, så han spiller sikkert Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tviler på han starter, pga at han ikke var på benken mot Atletico, men håper han spiller andreomgangen. Breake a leg, lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Tipper inn etter 70 min. Men først se man litt Arsenal-tullball. For en keeper EDIT:Gazza! Endret 8. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Georginio Wijnaldum i Liverpools søkelys. Vi trenger flere unge talenter, desverre er også real og cheski ute etter han :/ Wijnaldum har jeg god kjennskap til fra FM hvertfall http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 Endret 8. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fm ftw. Føler vi har nok gode talenter(på en måte) Må dyrke de vi har. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nå har jeg iallefall fått en god start på dagen. Håper virkelig vi tar 3 poeng idag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi bør,må og skal ta 3poeng idag. Kan ikke pisse vekk en slik mulighet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har følelsen på at WBA bruker Stoke taktikk tho. Men vi må ikke undervurdere de. De har noen farlige folk. Miller, Koren kan vell finne på mye lurt også. Gleder meg til å se Carson tilbake, håper egentlig han får en dårlig kamp, men tror han vil bli godt motatt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ah, perfekt utgangspunkt. Arsenal-seier var akkurat det jeg håper på i dag. Fantastisk. ^^ Vi skal og må vinne over WBA, så klart. Alt annet er en katastrofe. Jeg er sikker på at WBA kommer til å kjøre noe lignende Stoke-stil, ja, så her gjelder det bare å peise på, score mer enn et mål og drepe kampen og om nødvendig være tålmodige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Når United har 1poeng mot de tre store mens vi har 6 mot to er det morosom lesing. Håper så uffatelig mye at vi ikke Kuyter(ikke netter på 100%sjanser) idag. Seier evt storseier hadde smakt godt! PS: Extremt lite liv i tråden idag,har alle drukket seg full på whitesprit igår? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Om ikke vi vinner mot WBA idag blir jeg bare trist. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Når United har 1poeng mot de tre store mens vi har 6 mot to er det morosom lesing. Vi har hatt alle tre på bortebane da. Gleder meg til å se om det fortsatt er morsom lesing for dere etter sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Men vi har hatt 1hjemmebane mot de vanskelige. Slutt å syt. Mens vi har hatt 1hjemmebane mot de vanskelige. Slutt å syt. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vinner vi ikke idag, griner jeg nærmest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vinner vi ikke idag, griner jeg nærmest Er så hjertens enig,som Elling bruker og si. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Our babyboy is on the bench! Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Benayoun - Mascherano - Gerrard - Riera Keane - Kuyt Subs: Cavalieri, Hyypia, Torres, Alonso, Babel, Insua, El Zhar. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Endelig! Rafa har tatt til vettet og tatt Dossena ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå