Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Tamt i tråden for tiden, United fansen fikk seg nok en skuffelse siden det har vert helt rolig.

AHA! Innrømm at du har savnet oss!

Uten dere blir det jo ikke noe liv her, ikke noen spydigheter fra dere å kommentere.

Akuratt som i vår tråd det da :)

Jeg har aldri postet i United tråden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så kan du skjekke hvor mange av de innleggene som er postet av United supportere :)

så fant vi ut at noen var kun quotes fra pool supportere, samt resten av innlegga der er mangfald av pool supportere. :)

Jepp, og de fleste kommentarene fra oss liverpoolsupporterne er der vi uttrykker at det er dumt å bruke flaks hele tiden :) :)

Noen formening om Torres, får vi se han spille noen minutter?

Gleder meg noe forferdelig til årets første brakseier!

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Torres spiller nok ja. Enten det er fra start eller fra benken. Blir gøy. Grunnet til at han ikke spilte mot Atletico var jo at han følte seg ikke i god nok kampform og skaden gjorde ennå litt vondt. Nå har han trent hele uka, så han spiller sikkert :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tipper inn etter 70 min.

Men først se man litt Arsenal-tullball.

For en keeper

EDIT:Gazza!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ah, perfekt utgangspunkt. Arsenal-seier var akkurat det jeg håper på i dag. Fantastisk. ^^

Vi skal og må vinne over WBA, så klart. Alt annet er en katastrofe. Jeg er sikker på at WBA kommer til å kjøre noe lignende Stoke-stil, ja, så her gjelder det bare å peise på, score mer enn et mål og drepe kampen og om nødvendig være tålmodige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når United har 1poeng mot de tre store mens vi har 6 mot to er det morosom lesing.

Håper så uffatelig mye at vi ikke Kuyter(ikke netter på 100%sjanser) idag.

Seier evt storseier hadde smakt godt!

PS: Extremt lite liv i tråden idag,har alle drukket seg full på whitesprit igår?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men vi har hatt 1hjemmebane mot de vanskelige. Slutt å syt.

Mens vi har hatt 1hjemmebane mot de vanskelige. Slutt å syt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...