guttorm Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Laget i morgen, traff 100% sist Arbeloa-Carra-Hyppie-Dossena Pennant-Gerrard-Alonso-Riera Kuyt-Keane Bønna for Pennant, Lukas for Alonso og Torres for Keane i løpet av Andre omgang. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tipper og håper Aurelio starter istedenfor Dossena. Dossena har ikke vist en dritt så langt i sesongen.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det har jaggu ikke Aurelio heller, er som å velge mellom pest og kolera. Mange ser nok at jeg har utelatt Babel, blir nok et offer for rotasjonen til høvdingen, ikke har han imponert spesielt i det siste heller. På en annen side, dem som imponerer om dagen er det langt i mellom. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Aurelio har etter min mening gjort det helt ok sålangt sammenlignet med Dossena Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Dossena kommer seg etterhvert. Tro meg. Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena Babel/Pennant - Gerrard © - Alonso - Riera Babel/Torres - Keane Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) ---------------Reina------------ Arbeloa-Carragher-Agger-Dossena --------Gerrard-Macherano------- Kuyt ---------------------------Riera ------------Torres-Keane------------- Første gang jeg tipper oppstillingen Endret 7. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Alonso går forann Mascherano i denne kampen. Torres starter. Og Dossena strarter nok. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, veldig synd på Lucas. Spesielt med tanke på at de tok OL medaljen hans. Bare å følge med på Finn.no fremover, nå... Olympisk bronsemedalje fra Beijing selges til høystbydende. Ta kontakt. Haha Men utrolig synd at ingenting skal få lov til å være "mitt" og "ditt", lenger. Det virker som om folk ikke har noe perspektiv på ting! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tror ikke Agger spiller pga handa, så helt jævlig vondt ut. Den var gult og "bulkete" på innsiden. Slikt hovner ofte opp, men han er en hardhaus, vi får bare se. Håper foresten en av de unge lovende på topp er på benken, sånn at vi kan få prøve dem om vi tar noe så skjeldent som en konfortabel ledelse. Mye står og faller på om Torres spiller eller ikke, var meget overasket over at han ikke var på benken sist. Dette var nok hans avgjørelse, kjenner nok litt til skaden siden jeg tror han hadde veldig lyst å hilse på gamle lagkammerater. Altså mye tyder på at han starter på benken, så får vi bare se om han spiller..... Laget jeg sette om lenger oppe er sånn jeg tror og ikke håper for å pressisere det. Må innrømme jeg er litt skuffet om dagen, håper vi kan få en oppløftende kamp snart. Tamt i tråden for tiden, United fansen fikk seg nok en skuffelse siden det har vert helt rolig. Kom igjenn med flere lagoppstillinger folkens Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tamt i tråden for tiden, United fansen fikk seg nok en skuffelse siden det har vert helt rolig. Ja, det MÅ være det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tamt i tråden for tiden, United fansen fikk seg nok en skuffelse siden det har vert helt rolig. AHA! Innrømm at du har savnet oss! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så kan du skjekke hvor mange av de innleggene som er postet av United supportere Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så kan du skjekke hvor mange av de innleggene som er postet av United supportere Satan i granskauen... :O Snakk om å ta av Stakkars Lucas, håper tyvene blir tatt. Men siden denne ligaen virker som proffer så er den vel et sted i Sør-Asia og blir smeltet nå :/ Snakk om kjipern... Dossena har hittil vært en skuffelse, og venstrebacken er problematisk akkurat nå. Høyrebacken er også for svak, siden vi har bare Arbeloa og Degen der. Degen kommer tilbake fra skade, så da er det bra. Men hvis Arbeloa blir skadet blir det altfor tynt. Skulle hatt et talent ala Insua er på venstrebacken, en ung og lovende høyreback. Eller en spiller som kan beherske begge backer, gjerne en god en... Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena Kuyt - Gerrard © - Alonso - Riera Torres - Keane Tror dette er laget, men håper vi får sett mer Pennant.... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tamt i tråden for tiden, United fansen fikk seg nok en skuffelse siden det har vert helt rolig. AHA! Innrømm at du har savnet oss! Uten dere blir det jo ikke noe liv her, ikke noen spydigheter fra dere å kommentere. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så kan du skjekke hvor mange av de innleggene som er postet av United supportere Var liksom det som var meninga. Er selv Liverpool-supporter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tamt i tråden for tiden, United fansen fikk seg nok en skuffelse siden det har vert helt rolig. AHA! Innrømm at du har savnet oss! Uten dere blir det jo ikke noe liv her, ikke noen spydigheter fra dere å kommentere. Akuratt som i vår tråd det da Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Godt vi holder hverandre i live. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Så kan du skjekke hvor mange av de innleggene som er postet av United supportere så fant vi ut at noen var kun quotes fra pool supportere, samt resten av innlegga der er mangfald av pool supportere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Haha for å få noen å snakke i tråden måtte dere ta opp diskusjonen om hvordan vi Utd supportere diskuterer deres flaks. Good on ya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå