Jefe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) for det som laget mest bråk var noen nordlendinger rett bak meg, Eyyyy Endret 6. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Deg? ^^ Peip i øyra på meg resten av kvelden iallefall :o Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hehe, nei. Er bare nordlenning selv Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvor sto du Veritas? Der jeg sto var det liv så og si hele tida. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Eeeeh, ikke helt sikker hvordan jeg skal si det. Minikop får jeg kalle det, helt på enden av den ene langsiden men en del av kop uansett. Rett under måltavlen. Og det var jo liv da. Men det ble litt, tamt det som stod rundt meg. Hørte Atleticofansen godt for å si det sånn, nå leda de jo nesten hele kampen, men anyways. Og missforstå meg rett, relativt, i forholdt til jeg hadde forventet meg. Edit: Minsta blide eg fant. Ble iallefall fortalt at det var the kop. Ikke helt hva jeg forventet meg før jeg kom til staioen da men Endret 6. november 2008 av Veritas_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg stod ti meter fra Atletico-fansen, så jeg hørte dem i hvert fall. Det var et par av dem som ba om en flat neve i bakhodet. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det var et par av dem som ba om en flat neve i bakhodet. Det er hva jeg kaller "Slæpp" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Edit 2: Hewitt, kom med en oppdatering Ps: har nicket ditt noe med Hillsborough å gjøre? Orker ikke komme med en storoppdatering nå. Er trøtt, syk og har øredotter fra helvete. Forum-serveren kan puste lettet ut. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Forum-serveren kan puste lettet ut. Lol :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lucas ble rundtsjelt. Steriotypen i Liverpool by holder stand. Eier ikke Pool-spillerne husalarm? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 The Police Just Don't Give A Fuck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lucas ble rundtsjelt. Steriotypen i Liverpool by holder stand.Eier ikke Pool-spillerne husalarm? Å jeg ler like godt hver gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lucas ble rundtsjelt. Steriotypen i Liverpool by holder stand.Eier ikke Pool-spillerne husalarm? Å jeg ler like godt hver gang! Må innrøme at jeg ler av det selv. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hahahaha du må kødde Går det an? LUCAS? Link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17290&zone=1 Spillere som har fått tyv-besøk Carra Gerrard Reina Dudek Lucas sikkert flere,tatt fra hukomelsen. Endret 6. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Latterlig. Helt sykt! Lucas er jo bare en ung spiller som ikke er fast eller noe heller. På grensen av sjokkerende, men er jo tidig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror ikke tyver bry seg om hvor mye spilletid Lucas har. Lucas er vel på benken og i laget ofte også da- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sant det, er jo med på førstelaget og kjent nok. Men du har et poeng, de bryr seg fint lite om den detaljen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 stakaren har jo mista OL medaljen sin. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, veldig synd på Lucas. Spesielt med tanke på at de tok OL medaljen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå