DrKarlsen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Makan til dårlig lag i CL er det lenge siden jeg har sett. 8303071[/snapback] Blir ofte slik når de to svakeste lagene møter hverandre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Makan til dårlig lag i CL er det lenge siden jeg har sett. 8303071[/snapback] Eller er det bare Liverpool som er dyktige, og PSV prøver på dårlige kontringer... 8303084[/snapback] Kanskje derfor de er så dårlige? De eier jo f ikke basisferdigheter, ikke klarer de å dempe en ball, ikke klarer de å slå en støttepasning, jeg får vondt inni meg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Begge deler, PSV har vel ikke akkurat så farlige trekk å komme med. Eneste de hadde på forhånd var vel kontringer, men ikke akkurat sett mange av de. Liverpool har spilt klokt og bra også. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg må si meg enig, det er trist å se på men sånn er det... Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nå kan det nevnes at PSV er kraftig reduserte i denne kampen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Der gikk akkillsesen til Aurelio. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) "Nightclub" Kluivert er blitt litt rundere i ansiktet med årene ja Endret 3. april 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Enig i at PSV suger i dag, og det har Liverpool utnyttet. Kunne nok fint ha vært både 4 og 5-0 hvis Liverpool hadde kjørt på videre. Nydelig mål av Riise. Håper ikke Aurelio blir lenge borte.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Håper for Aurelio sin skyld at det "bare" var en strekk. Men frykter akkillesen gikk :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 3-0 ja, wh1te was right... Strake veien til finalen dette her. Hvis United ryker i morgen skal jeg adoptere en unge fra Uganda... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jess jess, da var vi i semifinalen. Skal bli spennende å se hvem som blir vår motstander, hadde ikke vært meg imot å sende Chelsea på dør igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg håper inderlig på Valencia. Benitez kjenner laget ut og inn. Likevel hadde det ikke gjort meg noe å knuse skinnhellige Mourinhos disipler. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Strake veien til finalen dette her. Hvis United ryker i morgen skal jeg adoptere en unge fra Uganda... 8303461[/snapback] Quoter dette jeg, sånn at det plutselig ikke forsvinner. Burde kanskje ta bilde av det også siden du er moderator? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Strake veien til finalen dette her. Hvis United ryker i morgen skal jeg adoptere en unge fra Uganda... 8303461[/snapback] Quoter dette jeg, sånn at det plutselig ikke forsvinner. Burde kanskje ta bilde av det også siden du er moderator? 8303716[/snapback] Du burde nok det. Når jeg sier ryke, så mener jeg ryke! Lenke til kommentar
mbapp Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvordan kan Man United ryke imorgen, trodde det skulle spilles to kamper jeg Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Hvordan kan Man United ryke imorgen, trodde det skulle spilles to kamper jeg 8304119[/snapback] nå ødela du alt Gratulerer med seieren white, sasaB og ErlendRU Endret 3. april 2007 av danno_O Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Herregud. Det wh1te mener er jo at United skal tape så grusomt at vi ikke har mulighet for å slå tilbake i omkampen. Eller hva, wh1te? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Dagens mål av Riise.... men fy hvor dårlige PSV var Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 PSV var dårlige ja, men mye av grunnen til det er nok Liverpool sin fortjeneste. For de blir jo selvsagt preget av å få mål mot seg såpass tidlig i kampen. Da MÅ de angripe og ta sjanser bakover, men å score på et Liverpool-lag som leder på bortebane er aldri enkelt. PSV er jo ikke så dårlige, de slo jo ut Arsenal! Selv om jeg ikke kan skjønne annet enn at dette blir ren walkover på Anfield, så håper jeg får guds skyld at de ikke tar avansementet for gitt... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Frykter b-preget lag og et tent PSV i neste kamp! Men fy, rir av stormen Får krysse fingerene og håpe på at vi slipper å måtte slå ut Chelsea igjen.. Begynner å bli lei de.. Endret 3. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå