Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Makan til dårlig lag i CL er det lenge siden jeg har sett.

8303071[/snapback]

Eller er det bare Liverpool som er dyktige, og PSV prøver på dårlige kontringer...

8303084[/snapback]

Kanskje derfor de er så dårlige? De eier jo f ikke basisferdigheter, ikke klarer de å dempe en ball, ikke klarer de å slå en støttepasning, jeg får vondt inni meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

3-0 ja, wh1te was right...

Strake veien til finalen dette her. Hvis United ryker i morgen skal jeg adoptere en unge fra Uganda...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg håper inderlig på Valencia. Benitez kjenner laget ut og inn. Likevel hadde det ikke gjort meg noe å knuse skinnhellige Mourinhos disipler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Strake veien til finalen dette her. Hvis United ryker i morgen skal jeg adoptere en unge fra Uganda...

8303461[/snapback]

Quoter dette jeg, sånn at det plutselig ikke forsvinner. :D Burde kanskje ta bilde av det også siden du er moderator? :hmm:

8303716[/snapback]

Du burde nok det.

Når jeg sier ryke, så mener jeg ryke!

Lenke til kommentar

PSV var dårlige ja, men mye av grunnen til det er nok Liverpool sin fortjeneste. For de blir jo selvsagt preget av å få mål mot seg såpass tidlig i kampen. Da MÅ de angripe og ta sjanser bakover, men å score på et Liverpool-lag som leder på bortebane er aldri enkelt. PSV er jo ikke så dårlige, de slo jo ut Arsenal! Selv om jeg ikke kan skjønne annet enn at dette blir ren walkover på Anfield, så håper jeg får guds skyld at de ikke tar avansementet for gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...