Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Om vi taper idag så gjør vi det. Kommer ikke til å brøle fordi. Så lenge vi vinner på lørdagen sier nå jeg. Ja, jeg er morsom Callaway. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 'Det var da som faen. Men vi kommer sterkt tilbake. sier dere alltid. Har ikke imponert meg enda prove my wrong Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 'Det var da som faen. Men vi kommer sterkt tilbake. sier dere alltid. Har ikke imponert meg enda prove my wrong har vi noe grunn til og ikke si det... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tar bare en kort tur innom nå jeg Har en sykt vanskelig prøve i politikk og menneskerettigheter i morra, og føler meg ikke klar... At vi ligger under er ingen overaskelse, dette er jo Black November. Satser på at jeg får en hyggelig overaskelse i morgen da... Lykke til Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 'Det var da som faen. Men vi kommer sterkt tilbake. sier dere alltid. Har ikke imponert meg enda prove my wrong har vi noe grunn til og ikke si det... ja, dere spiller drit kjedelig fotball. Og det kommer til å straffe seg. Mark my words Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Danielzu: Husker du hvem som spådde 1-2 sent i gårkveld? Det blir nemlig resultatet. Keane scorer for dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Keane begynner smålig og irritere meg da. Edit: Nei, jeg husker egnetlig ikke det,men antar det var deg^^- Endret 4. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 'Det var da som faen. Men vi kommer sterkt tilbake. sier dere alltid. Har ikke imponert meg enda prove my wrong har ikke vi gjort det et par ganger denne sesongen? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Liverpool har da alle muligheter enda. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mitt stalltips: A. Madrid vinner 2-1!!! There you go. Keane har sugd balle, nettopp derfor tror jeg han putter. I ren Kuyt ånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kuyt suger sjeldent balle. Har bare porblemer å nette på 100% sjanser Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nåvel, han jobber i hvertfall godt, det skal han ha. Roma 2-0 og Inter ligger under for det bøsselaget fra Kypros eller what ever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hewitt og co har lagd stemmning ivertfall. Så bare 10min av 1,omgangen. men Vi eier 2.omgangen. Spiller småbra. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ser roma leder 3-0 da, ganske herlig Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så ikke reprisen, ble Madrid snytt for straffe? Så ut som soleklar hands live. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så ikke reprisen, ble Madrid snytt for straffe? Så ut som soleklar hands live. Det samme kan vel Liverpool si. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå Madrid x2 Det var i hvertfall hands. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det var mer hands enn Liverpool sin, det er ganske sikkert. Sykt rart av dommeren dette. Han hadde jo ingen sjanse å se Liverpool sin da, synet var klart blokket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 blir det handball imorgen?? JA! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det var mer hands enn Liverpool sin, det er ganske sikkert. Sykt rart av dommeren dette. Han hadde jo ingen sjanse å se Liverpool sin da, synet var klart blokket. nei han sto jo ganske perfekt plassert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå