CCola Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Men etterpå, da smeller det. £2.75 for halvliteren i hotellbaren, noe som i mitt hode er rundt fem kroner. Hahahah, genialt! Kos dere på kamp (og etter)! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Alonso - Mascherano Kuyt - Gerrard - Riera Keane Torres ikke med i troppen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Late jævel, sjekk selv a Viasat 4 går den på. Cine og Hewitt: Kos dere! Jeg er og vil alltid være lat Men trodde de skulle vise roma - chelsea idag på viasat? Fikk høre det på skolen i hvertfall. Men da er det greit Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Liverpool og Manchester United er alltid førstevalget på Viasat! Endret 4. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Liverppol og Manchester United er alltid førstevalget på Viasat! Og det er jeg glad for Og jeg tror jeg veit hvorfor også. Store seertall ofc Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Liverppol og Manchester United er alltid førstevalget på Viasat! Jepp, det er bare å håpe på at ett norsk lag aldri kvalifiserer seg for CL igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Liverppol og Manchester United er alltid førstevalget på Viasat! Jepp, det er bare å håpe på at ett norsk lag aldri kvalifiserer seg for CL igjen. RBK var jo med i fjor, men de spilte ikke på samme dag som oss. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jepp, det er bare å håpe på at ett norsk lag aldri kvalifiserer seg for CL igjen. Jeg ser ikke hvordan et norsk lag noen gang skulle klare det igjen anyways. Men kan jo hende de har flaks. Edit: Dårlig formulering. Endret 4. november 2008 av n4w Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er jo kamp nå! Hvor er alle Pool-supportere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som har en god sopcast link? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det er jo kamp nå!Hvor er alle Pool-supportere? I Liverpool Og noen på Three Lions (Danielzu) Synd at Torres ikke får spille litt en gang mot gamleklubben. Alle på Anfield elsker han og ville jo se han; vedder mange Atletico fans kjøpte bortebill. bare for å se han igjen. Endret 4. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg sitter her og skriver semesteroppgave jeg da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jævli mye makking og feilpasninger nå da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som har en god sopcast link? -Ja,her er en link Danielzu: sop://broker1.sopcast.com:3912/6003 -Åh,tusen takk, Danielzu. Ingen problemer, Danielzu. Grei fyr denne mannen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 1-0 til Madrid. hihi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 FOR et første touch. Lovely. Og avslutningen var ikke dårlig den heller. Morsom du var Danielzu Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 'Det var da som faen. Men vi kommer sterkt tilbake. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tipper vi taper i dag, slurver som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå