Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Insua spiller ikke. Det kan jeg Garantere. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tviler sterkt på at Insua starter ja.. Dessverre.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Klart at han ikke spiller, men skrev håper gjorde jeg ikke Endret 3. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jojo,men likevell. Jeg håper at Ronaldo blir solgt til RBK Jeg håper at FIFA trekker fra Tottenham to mål sist helg pga fjusk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg håper Liverpool går konkurs Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) /Ignore Tipper samme lag som på lørdag, muligens med Torres istedet for Keane. Aurelio inn for Dossena. Tviler på vi får se 4-4-2, selv om jeg mener vi bør gå for dette i mye større grad. Endret 3. november 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Insua spiller ikke. Det kan jeg Garantere. Når Danielzu garanterer ting med capital G midt i en settning, jo da blir det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Insua spiller ikke. Det kan jeg Garantere. Når Danielzu garanterer ting med capital G midt i en settning, jo da blir det sånn. La den inn for dramatic effect^^ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jojo,men likevell.Jeg håper at Ronaldo blir solgt til RBK Jeg håper at FIFA trekker fra Tottenham to mål sist helg pga fjusk. Kveruler i vei, mener nå at det er på tide at Rafa bruker unggutta litt mer. Hvertfall nå som vi vel mer eller mindre er videre fra gruppespiller, samt at de andre backalternativene ikke er all verdens... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har ikke sett en i denne tråden som ikke ønsker Insua skal spille, så er det egenlig så mye å diskutere? Greit nok vi kan nevne det en gang i blandt, men se nå etter hva folk skriver når det setter opp lag. Det er forskjell på Håp og tro. Raffa bruker stort sett Tro lagene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Rafa er rar sånn. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Off, jeg håper Torres spiller. Har faktisk klokketro på at han er tilbake med en gang med scoringene sine:P Vi trenger ham nå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kampen etterpå (sjekk jeg følger med) er veldig viktig for dere. Skulle A. Madrid vinne, vil det si at de sansynligvis vinner gruppa. Skulle det skje, møter Pool en gruppevinner i 8-dels (?) finalen og det kan som kjent fort bety en tidlig exit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kommer helt an på hvem vi møter. Er 50-50 uannsett egentlig. Selv om gruppene i år har vært *enkle* for storlagene. Og Liverpool spiller bedre mot *storlag* enn antat dårligere lag i Cl uannsett. Nei,prioriter Pl sier nå jeg. Ivertfall fram til 8-delsfinalen Lenke til kommentar
storkers Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) the game: hvorfår det? Endret 4. november 2008 av storkers Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Godt poeng. Men likevel vil jeg si at å møte Real Madrid, Man Utd, Chelsea, Arsenal, Barcelona osv er en smule værre en 2.plass vinnerene. Liverpools ambisjoner er nok å vinne både PL og CL, så tror Benitez kommer til å stille toppa til kampen etterpå. Mitt stalltips: A. Madrid vinner 2-1!!! Storkers: ? Hva lurer du på ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Liverpool kan ikke møte engelsk motstand i 8\dels-finalen- Real Madrid blir en lonshot. A.Madrid avtar poeng mot the french eller PSV uannsett gjetter jeg. Selfølgelig er ambisjonene å vinne PL og Cl, men vi kan akkurat NÅ fokusere mer på kampene i PL. Tror Benitez stiller med et sterkt lag,men ikke det beste. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) skjønte bare ikke helt ka du mente,koffer møter vi en gruppe vinner da?ekke det trekning? er mest redd får og ryke mot cluj får roma taper mot chelzky Endret 4. november 2008 av storkers Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ahh, lag fra samme nasjon kan ikke møtes før i semifinalen? Tror nok Benitez tenker som meg jeg. Innerst inne veit han nok at Pool's største sjanse til å vinne noe i år, er cupene. PL er selvsagt et mål, men jeg tror nok Hr. Rafa vet at fansen krever edelt metal, så frykten for å møte siste del av sesongen uten å ha en dritt å spille for, blir for stor til å gamble med CL. Tror nok heller dere for se Insua eller hva han heter og resten av unggutta deres i LC og FA cupen. Mot AM blir det toppa lag, trust me. Storkers. 1.plassene møter 2.plassene og omvendt (ofcource) Endret 4. november 2008 av The Game Lenke til kommentar
storkers Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 stemmer det ja,trøtt og tøvat...tenkte på kvart finalan. blir det handball imorgen?? http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...081103-1248.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå