Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jo lenger, jo bedre. ;) Du skal ikke på reservelagskampen på mandag da? Skulle ønske jeg også kom noen dager før, så vi kunne dratt på den kampen og stukket oppom Melwood og sett, men visste ikke om det/tenkte ikke det da vi bestilte.

Edit:

Men du tar RyanAir fra Liverpool til Torp på onsdagen? I så fall blir vi jo sittende på samme fly! :D

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veddemål er veddemål, så bra Daglish.

Kjenner at jeg liker deg litt bedre nå :D

OBS: Ikke så altfor lenge til vi får sjå Hewitt i samme stil, med United avatar og signatur. Lovet jo sistnevnte og poste tråden jeg skrev før kampen om at Pool tapte, men jeg har holdt meg for god.... Intill nå :)

Lenke til kommentar
Jo lenger, jo bedre. ;) Du skal ikke på reservelagskampen på mandag da? Skulle ønske jeg også kom noen dager før, så vi kunne dratt på den kampen og stukket oppom Melwood og sett, men visste ikke om det/tenkte ikke det da vi bestilte.

Edit:

Men du tar RyanAir fra Liverpool til Torp på onsdagen? I så fall blir vi jo sittende på samme fly! :D

Det var ikke dumt! Har jeg ikke tenkt på en gang, men kanskje vi gjør det ja..

Flyr Liverpool-Torp på onsdag ja.

Lenke til kommentar
Okay.. Drar ganske seint i morgen vi, men det er jeg glad for, da får vi mandag, mesteparten av tirsdag og halve onsdag i Liverpool, så det blir nok av tid i byen hvertfall. FOrrige gang var det nesten ikke tid til noen ting, så har jo nesten ikke sett noe av byen i det hele tatt. Gleder meg som en liten unge hvertfall. CL-kamp på Anfield blir stort!

Ha en fin tur da :)

Lenke til kommentar
Okay, cheers, ser litt på nå. Og at de bør gå på tiden for at det skal passe meg ;)

En del overganger på de jeg ser på også. Ser det for meg, WTF, kor i helvete står toge som ska te liverpool da!!

Det kan bli forsinkelser på toget i england også. Så vis du ikke har god tid er taksi tingen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool Lime station funker bra.

Går somregel tog ofte og etter riktig tidspunk-

Taxi(taksi? :p) er bedre på korte distanser. Buss funker også fett\billig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...