Hewitt Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jo lenger, jo bedre. Du skal ikke på reservelagskampen på mandag da? Skulle ønske jeg også kom noen dager før, så vi kunne dratt på den kampen og stukket oppom Melwood og sett, men visste ikke om det/tenkte ikke det da vi bestilte. Edit: Men du tar RyanAir fra Liverpool til Torp på onsdagen? I så fall blir vi jo sittende på samme fly! Endret 2. november 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vell. jeg var rimelig sikker på å vinne. Uansett, jeg orker ikke å være en dårlig taper eller. Taper man et veddemål, så må man nesten bite i det sure eplet å gjøre det man sier... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Veddemål er veddemål, så bra Daglish. Kjenner at jeg liker deg litt bedre nå OBS: Ikke så altfor lenge til vi får sjå Hewitt i samme stil, med United avatar og signatur. Lovet jo sistnevnte og poste tråden jeg skrev før kampen om at Pool tapte, men jeg har holdt meg for god.... Intill nå Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du må bare poste. For å si det slik, det skal skje et under om jeg taper det veddemålet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Helt enig i Hewitt. Jeg også nekter å tape enda et veddemål! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Dere får ha en fin tur og kose dere når Torres scorer i comeback`et mot gamleklubben Endret 2. november 2008 av guttorm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jo lenger, jo bedre. Du skal ikke på reservelagskampen på mandag da? Skulle ønske jeg også kom noen dager før, så vi kunne dratt på den kampen og stukket oppom Melwood og sett, men visste ikke om det/tenkte ikke det da vi bestilte. Edit: Men du tar RyanAir fra Liverpool til Torp på onsdagen? I så fall blir vi jo sittende på samme fly! Det var ikke dumt! Har jeg ikke tenkt på en gang, men kanskje vi gjør det ja.. Flyr Liverpool-Torp på onsdag ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Helt enig i Hewitt. Jeg også nekter å tape enda et veddemål! Haha, ta et nytt veddemål neste uke da? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen her som har erfaring med tog i england, er de nsb eller holder de tiden hele tiden? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Når jeg var borte, så hadde vi ikke problemer med tog ihvertfall. De var så si på tiden. Har tatt tog der på Liverpool tur, og på england ferie. Men skal du bevege deg over små distanser så er taksi eller buss bedre. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Okay, cheers, ser litt på nå. Og at de bør gå på tiden for at det skal passe meg En del overganger på de jeg ser på også. Ser det for meg, WTF, kor i helvete står toge som ska te liverpool da!! Endret 2. november 2008 av Snesopp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Okay.. Drar ganske seint i morgen vi, men det er jeg glad for, da får vi mandag, mesteparten av tirsdag og halve onsdag i Liverpool, så det blir nok av tid i byen hvertfall. FOrrige gang var det nesten ikke tid til noen ting, så har jo nesten ikke sett noe av byen i det hele tatt. Gleder meg som en liten unge hvertfall. CL-kamp på Anfield blir stort! Ha en fin tur da Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Okay, cheers, ser litt på nå. Og at de bør gå på tiden for at det skal passe meg En del overganger på de jeg ser på også. Ser det for meg, WTF, kor i helvete står toge som ska te liverpool da!! Det kan bli forsinkelser på toget i england også. Så vis du ikke har god tid er taksi tingen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Meh, shit au, nå er det nå bestilt. Så får det stå til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Liverpool Lime station funker bra. Går somregel tog ofte og etter riktig tidspunk- Taxi(taksi? ) er bedre på korte distanser. Buss funker også fett\billig Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skal fra london (stansted) til liverpool, så taxi er nok utelukket. Men nå må han gå :o Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Flyr Liverpool-Torp på onsdag ja. Du får se litt ekstra etter tre utlendinger (rogalendinger) da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hehe, det blir sikkert lett siden vi sikkert er de eneste som skal over på kampen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bare hør etter noen du ikke forstår hva sier, så er det oss. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hehe, får gjøre det. Bare 4 timer til vi stikker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå