Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ville vært litt av et Rasshøl da ja. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Altså 'pool supportere burde jo ha forberedt seg en stund på nedgang. De har jo ganske god trening i det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hadde tapet kommet mot Chelsea så hadde det ikke vært så galt. Men at det kom mot tottenham, og på den måten da vi styrte kampen, er det som irreterer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Altså 'pool supportere burde jo ha forberedt seg en stund på nedgang. De har jo ganske god trening i det. Hva mener du med det? Var det et forsøk på å være morsom? Før kampen i dag hadde vi ikke tapt i serien siden april(?) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Altså 'pool supportere burde jo ha forberedt seg en stund på nedgang. De har jo ganske god trening i det. Hva mener du med det? Var det et forsøk på å være morsom? Før kampen i dag hadde vi ikke tapt i serien siden april(?) Mai tror jeg, ihvertfall det jeg hørte på canal+. Kanskje det ikke var serien han snakket om da, men tror det. Endret 1. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Altså 'pool supportere burde jo ha forberedt seg en stund på nedgang. De har jo ganske god trening i det. Hva mener du med det? Var det et forsøk på å være morsom? Før kampen i dag hadde vi ikke tapt i serien siden april(?) drit i, alastor slettet innlegget til alex. Endret 1. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 1 innlegg som kryssa streken er fjernet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hadde tapet kommet mot Chelsea så hadde det ikke vært så galt. Men at det kom mot tottenham, og på den måten da vi styrte kampen, er det som irreterer. Det hadde det sikkert, men hadde dere tapt mot Chelsea og slått Spurs så hadde dere vert 3 poeng bak Chelsea nå om man ser på ligagullet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du tenker litt logisk til å være en Man Utd supporter Limb Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Vi har et lettere program enn Bunited fremover uannsett. Vi har møtt:United,chelsea,aston villa,city,everton og Tottenham De har møtt:Oss,chelsea og hull- Vi har hatt en tøffere start på ligaen enn dere og har et tøffere høst/vinter program. Men vi har det letteste vår og sommer programet av alle topplaga, så jeg syntes det er helt greit å ha det litt tøft nå. Med alle de andre tre topplaga borte (ferdig etter lørdagens kamp) så er vi igjennom de vanskligste kampene. Blir gledelig å likevel ligge forran dere (med 2 kamper mindre spilt) i medio januar, så NIghkeeper taper betten vår. Endret 1. november 2008 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvordan kan du si at United har hatt et tøffere start enn Liverpool? Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Får følelsen av at Liverpool brenner en del mer krutt enn Chelsea/United denne sesongen. Nesten ingen kamper har jo sålangt vært plankekjøring! Håper inderlig ikke at gutta begynner å bli slitne allerede, og at Black November blir like mørk som vi vel alle frykter... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 *Snipp* Bare sånn ut av det blå, når slapp dere sist inn 3 mål på hjemmebane i ligaen? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Makan til ufortjent piss skal man faen meg leite lenge etter! Fy faen jeg klikka når det 2. målet kom.. Edit: Men om et døgn er jeg i Liverpool, huhei og jeg gleder meg! Endret 1. november 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Får bare bite i det sure eplet å håpe vi kommer sterkere tilbake. Ingen kan vell forvente å gå ubeseiret en hel sesong. Dessuten, Tottenham har et bra lag, og de har potensiale til å ligge mye høyere opp en de gjør. Men uansett, vi kommer sterkere tilbake. Og, informerer igjen, at avatar og signatur er laget av Raste, siden jeg tapte veddemål om kampen idag. Uflaks! :S Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Edit: Men om et døgn er jeg i Liverpool, huhei og jeg gleder meg! Det er omtrent det eneste som holder meg gående akkurat i kveld. Var langt nede tidligere i kveld, slik jeg som regel alltid er etter et viktig poengtap, men det går ut av systemet i løpet av natten. Nå gleder jeg meg bare til å besøke Liverpool igjen, føler meg alltid hjemme der, herlig by. Kampen betyr sannsynligvis ikke så mye (selv om vi bør vinne med tanke på gruppeseieren), men det er alltid kjempestemning på Champions League-kvelder så det blir moro, og å kunne støtte laget oppover igjen rett etter sesongens første tap. Walk on Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Edit: Men om et døgn er jeg i Liverpool, huhei og jeg gleder meg! Det er omtrent det eneste som holder meg gående akkurat i kveld. Var langt nede tidligere i kveld, slik jeg som regel alltid er etter et viktig poengtap, men det går ut av systemet i løpet av natten. Nå gleder jeg meg bare til å besøke Liverpool igjen, føler meg alltid hjemme der, herlig by. Kampen betyr sannsynligvis ikke så mye (selv om vi bør vinne med tanke på gruppeseieren), men det er alltid kjempestemning på Champions League-kvelder så det blir moro, og å kunne støtte laget oppover igjen rett etter sesongens første tap. Walk on Drar du i morgen du også? Hvor og når? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, vi drar ikke før mandag. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Daglish. Jeg hadde aldri, aldri, godtatt det. Hadde heller tatt en sykkeltur på et par timer. Å disse din egen klubb er ikke godtatt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Okay.. Drar ganske seint i morgen vi, men det er jeg glad for, da får vi mandag, mesteparten av tirsdag og halve onsdag i Liverpool, så det blir nok av tid i byen hvertfall. FOrrige gang var det nesten ikke tid til noen ting, så har jo nesten ikke sett noe av byen i det hele tatt. Gleder meg som en liten unge hvertfall. CL-kamp på Anfield blir stort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå