GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Mens Bunited (forhåpentligcis) taper mot Arsenal. Dessverre tror jeg ikke det skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vi har et lettere program enn Bunited fremover uannsett. Vi har møtt:United,chelsea,aston villa,city,everton og Tottenham De har møtt:Oss,chelsea og hull- Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Greit nok, men vi skal trossalt møte de samme laga før sesongen er over. Så vi vil få det vanskeligere etter nyttår da. Og på toppen spille CL. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vi har et lettere program enn Bunited fremover uannsett. Vi har møtt:United,chelsea,aston villa,city,everton og Tottenham De har møtt:Oss,chelsea og hull- Og Everton Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Greit nok, men vi skal trossalt møte de samme laga før sesongen er over. Så vi vil få det vanskeligere etter nyttår da. Og på toppen spille CL. Møter flesteparten på Anfield. Sier ikke at vi er clear for gold. Men Har et greit utgangspunkt. Iår skal vi kjempe om gullet,neste år skal vi vinne det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vi har en liten paradewalk frem til jul, teoretisk sett. Men vi fikk jo bevis idag på hvor inni helsikken vi kan rote det til. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvorfor ikke vinne det i dag? Hvis noen begynner å snakke om at Liverpool er et flakselag, mens Man Utd aldri har flaks nå, sier det klikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tottenham har ny trener,og den treneren var rednapp. Han er syk! Ufortjent tap? Ja Men tap non the less. Må si at jeg driter regelrett i Atletico-kampen på onsdagen. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Atletico kampen er på tirsdag Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ikke så kjekt å si når to-tre her på forumet har betalt så mye penger for å reise og se den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Driter i den også. Det er ikke mitt problem, Callaway. Synes Rafa skal fokusere på ligaen. Siden vi allerede er kalr for videre Cl-spill. Endret 1. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg må si jeg tar tapet med fatning, eneste som plager meg er å vinne "6" 3 poeng mot chel$ki for så å rote dem bort mot Hottentottene. Tror dette kan være bra og motiverende for oss nå, vi har vert litt tannløse de siste kampene. I dag, Pompey, Atletico bla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Var klart en vekker ja. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg unner spurs å komme lengre opp på tabellen. De hører ikke til der nede, men at de skulle vinne over oss, kunne de spart seg for Men la oss nå vinne over AM, så vi kan ta 1. plassen i gruppa å få litt lettere motstand forhåpenligvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bunited= United bare at jeg buer litt. Teit som fy er det,men bryr meg pent lite om det idag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Haha. Veldig provoserende den Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Frustrerende tap ødelegger litt for humøret ja. Vet det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har ingen tanker om og provosere. Da hadde jeg postet den på United-tråden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Frustrerende tap ødelegger litt for humøret ja. Vet det Er ikke så mye tvil om det, nei. Har ingen tanker om og provosere. Da hadde jeg postet den på United-tråden. Da er det godt at du ikke gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå