Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi vant fortjent. Liverpool hadde noen fine drag, som ikke ga utelling. Tottenham hadde få sjangser, men puttet når det var nødvendig. Kuyt sitt burde aldri gått inn. Kommer ny keeper snart. Og da holder vi nullen i neste oppgjør.

På en måte kan jeg være enig med deg. Når vi ikke setter sjansene fortjener vi ikke bedre. Men makan til tafatt Tottenham lag i første omgang og store deler av andre omgang fortjener vel strengt talt ikke 3 poeng mer enn oss?

"Kuyt sitt burde ikke gått inn" Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Helgas storkamp:

Man Utd - Hull

Personlig tror jeg United går mot en storseier.

Slettes ikke så sikker på det. Jeg så nemelig Cel$kis mot Hull, greit nok de vant 3-0. Hull hadde stolpe skudd på 0-1. En keepertabbe la på til 0-2. Senere kjempet hull seg inn igjenn i kampen, selv på 0-3 stod de på.

Et par Geovani skudd og United kan få seg en overaskelse. Sier ikke jeg tror Hull vinner eller noe, men det blir neppe lett. Selvsagt er det vanskeligere siden United har hjemmebane.

Mye å si hvordan kanmpen utvikler seg de første 30 min. Hull sliter litt i forsvaret, ellers er de ganske bra.

Pro!

Største bekymringen min er evnen til å score mål, vinne kamper istedet for å spille uavgjort.

Tror vi så noe til dette i dag. 1-1 så jeg komme. Om det blir tap eller uavgjort er nesten et fett. Nå er det sjerpings på alle plan. Vi taper kampen, etter den gode starten i andreomgang faller vi totalt sammen.

Lenke til kommentar

Når jeg så målet igjen så merket jeg at på returen av skuddet til Bentley var Dossena ikke smart i det hele tatt. Løp liksom etter ballen bare uten å faktisk dekke midten og evt. takle. Var Aurelio skadet i dag? Fordi av det jeg har sett i sesongen av Liverpool, så har han alltid virket som en bedre PL venstreback.

Lenke til kommentar

Neida, jeg er bare ikke blind. Dere har en sjanse i kampen, og dere scorer på to. Gratulerer, fantastisk effektivitet er det, men fortjent? Hehe, ja.

Edit:

Ikke bland deg inn du også nå, tc, du er sikkert en grei fyr og jeg gidder ikke våkne opp i morgen med PM-er fra moderatorer.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Når jeg så målet igjen så merket jeg at på returen av skuddet til Bentley var Dossena ikke smart i det hele tatt. Løp liksom etter ballen bare uten å faktisk dekke midten og evt. takle. Var Aurelio skadet i dag? Fordi av det jeg har sett i sesongen av Liverpool, så har han alltid virket som en bedre PL venstreback.

Neida, Aurelio satt på benken. Det er bare Rafa som ikke skjønner at Dossena bør være tredjevalgt på backplassen.

Men klaart, når man først har brukt penger på en spiller må man vel bruke han...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja,vi måtte vel tape til slutt. ;Men mot Tottenham? FucK!

Hat-trick i tverra, makan!

Positive ting: Vi er fremdeles på delt 1.plass.

Dossena er et rasshøl!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Dere er vel egentlig på andreplass ...

Egentlig? Det er det. Hadde Chelsea holdt 1-0 ledelsen i siste kampen i fjor mot Bolton hadde dere hatt samme mengde poeng som oss; og vi hadde vunnet ligaen bare på målforskjell. Så det er 2. plass, ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dere er vel egentlig på andreplass ...

Jeg er sur,så delt 1.plass stemmer idag.

Lenke til kommentar

Hvem var det som mente vi bare hadde enkle kamper før vi møter Arsenal? Håper dere får bakkekontakt igjen nå. Selv om dette var en kamp hvor vi egentlig burde vunnet med god margin, er det typisk at vi taper nettopp mot bunnlagene.

Likevel, sesongens første tap måtte jo komme en eller annen gang, og at den ikke kom før i 11. runde er slett ikke ille. Det som er kjipt er måten det skjer på, men jeg gidder ikke la dette gå så inn på meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Surt idag,glemt imorgen sier no jeg.

Neste helg er det(skal det være) Walkover mot WBA.

Mens Bunited (forhåpentligcis) taper mot Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...