Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ned på bakken igjen da gutter?

Så det holder. Selv må jeg innrømme at jeg ikke tror på seriegull - og ikke gjorde det før denne kampen heller.

Tradisjonellt har vi jo en dårlig periode i november/desember, og selv om at jeg håper vi klarer å reise oss i neste kamp, så vet jeg ikke helt om jeg tror på det.

Pessimisten har talt.

Lenke til kommentar
Sier du det er en fortjent seier? Isåfall er du helt på trynet.

Helt på trynet? Hør på deg selv da.. Frustrasjon PREGER L'pool-spillerne våres etter å ha MISBRUKT så mange klare sjanser som kunne avgjort det hele, men når vi dominerer så mye, men misbruker de sjansene vi får, da ER det fortjent at vi ikke holder koken helt til mål og Spurs får herje som de vil.

Alle lag kan misbruke sjanser. Alle lag har flaks. Bare underbevisstheten våres som får tro til at det laget vi følger mest med på har mer flaks enn noen andre. Men faktumet er at alle har tur og utur. Enkelt og greit. Sånn er det med fotball.

Forståelig nok at ALLE Man. United og spesielt Chewsea-supportere er meget fornøyde og glade nå over at vi tapte.

Men ja, vi dominerte kampen så det holdt, og denne kampen skulle vært avgjort flere ganger, men når det ikke skjer og vi slipper til Spurs så lett som vi gjør, så ender det med at vi blir presset av oppgira innbyttere hos Spurs, og når vi DA ikke henger med, så blir det bare sånn her.

Er bare frustrasjon og bitterhet hos Pool-supportere som snakker hvis/når det kommer innlegg med "ufortjent tap" og lignende.

Vårt første tap siden mars i år. Chelsea er foran oss. Vi utnytter ikke sjansene. Spurs gjør det. Vi mister kontroll. Spurs utnytter det. De vinner. Sånn er det bare. Gratulerer dere Spurs-fans som ser på tråden (hvis det er noen av dere der ute da....)

Endret av Alastor
Fjernet quote av innlegg som er slettet.
Lenke til kommentar

Herregud så jævli ubrukelig Dossena er! Få ut den jævla italieneren!

Vi setter overhodet ikke 100% sjangsene våre, med 2 stangskudd, 1 tverliggern, og 4-5 andre enorme sjangser. I tilleg til at Spurs setter de 2 av de 3 sjangsene de har er jo bare utrolig fantastisk. Ikveld blir det møkkafylla. Nei, dette var bare helt elendig.

Lenke til kommentar

Men hva faen forventer vi? Det må jo scores, vi spiller på bortebane, hjemmelaget vil alltid være farlige når det bare er snakk om et mål. Og slutt å sett innpå Benayoun, når skal Rafa skjønne at med Benayoun på banen spiller vi 10 mot 12?! Fyren greier ikke å ta borti ballen suksessfullt engang. Nå vil jeg faen ikke høre et jævla ord om den helvetes flaksen deres, for i dag går alt av marginer i mot. Tre stolper og et forbanna selvmål. En kamp vi kontrollerer, men typisk nok greier vi aldri å drepe den, for det er jo så jævla vanskelig.

HELVETE!

Endret av Alastor
Fjernet ting som går mot retningslinjene.
Lenke til kommentar
Herregud så jævli ubrukelig Dossena er! Få ut den jævla italieneren!

Vi setter overhodet ikke 100% sjangsene våre, med 2 stangskudd, 1 tverliggern, og 4-5 andre enorme sjangser. I tilleg til at Spurs setter de 2 av de 3 sjangsene de har er jo bare utrolig fantastisk. Ikveld blir det møkkafylla. Nei, dette var bare helt elendig.

Syns Dossena var ok i første omgang. Falt, sammen med resten av laget, av lasset i andre.

Lenke til kommentar
Ned på bakken igjen da gutter?

Så det holder. Selv må jeg innrømme at jeg ikke tror på seriegull - og ikke gjorde det før denne kampen heller.

Tradisjonellt har vi jo en dårlig periode i november/desember, og selv om at jeg håper vi klarer å reise oss i neste kamp, så vet jeg ikke helt om jeg tror på det.

Pessimisten har talt.

Første tanken min var Black November, nå går det nedover. Dette måtte jo faen meg skje, dette er vanskelig å svelge. Har frysninger over hele kroppen nå. Taper vi neste PL-kamp kommer jeg til å gå i svart... Dette er så jævlig...

Skrur av PC-en nå, og går og øver til prøve. Må roe meg ned, jeg er en vandrende bombe...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Denne kampen så gikk alt imot oss. Herregud 3 stopeskudd. De kunne likesågodt gått inn slik de gjorde for Man Utd.

EFEKTIVITET LIVERPOOL!! E-F-E-K-T-I-V-I-T-E-T!!! Vi må sette sjansene, ikke bare produsere dem for faen. Og det bytte med Benayoun er bare tragisk, fatter ikke tankegangen til Rafa...Sett heller innpå en fra juniorlaget.

Vi fikk vel en liten pushback fra den gode starten, men nå er fa*n meg Chel$ki oppe med oss igjen!

Dette må ikke ta futtet ifra oss, da går det rett til bunns på tabellen. Man Utd hadde flaks idag med 2 stolpeskudd som gikk inn, vi hadde uflaks med 3 stolteskudd som gikk ut.

True Hyrlen! Klarer vi å legge dette bak oss, og vinne de 2 neste rundene, så viser de at de har mentaliteten stabil nok. Det er jo standard og tape mot bunnlag for Liverpool. Det er bare tragisk, patetisk og alt annet tilbehør. Dette bør og må Rafa ta kritikk for. Benayoun kan bare gis bort, bytter gjerne i Nani.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Om folk ikke har fått det med seg, er unitedtråden mer eller mindre ryddet opp i rundt det folk snakker om er drittunger o.l.

Etter hva jeg kan se før i dag var det EN drittunge, han har fått på pukkelen og dere ikke trenger tenke mer på det.

Her i liverpooltråden har jeg slettet alt av antydninger til drittungementalitet, samt redigert bort alle "ånei, nå får vi drittunger på besøk".

Som Jefecito sa i united-tråden før i dag - ikke dra alle under en kam, vi kan stort sett oppføre oss som folk, eller hva?

Lenke til kommentar
Benayoun kan bare gis bort, bytter gjerne i Nani.

For et mellomlegg på 200mill kan vel det la seg ordne, vi trenger skopusser og bilvasker.

Denne trenger du forresten ikke slette eller redigere Alastor, selv om du sikkert gjør det av tradisjon og god gammel vane :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...