Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uffamei, denne kampen var kjedelig.

No shit Sherlock. Vet ikke om det skyldes at jeg sov så lite i natt, eller om dette virkelig var så dårlig. Men det er en grunn til at huet mitt lå på tastaturet på laptopen...

Vi må skape flere sjasner, og begynne å angripe. Keane har vært anonym, med untak av målet. Men de jævla Tottenham-supporterene må bue hver gang han tar i ballen. Sytekopper...

Reina ser til å ha ting under kontroll, og det kan bli meget viktig hvis Pavlychenko kommer inn i kampen. Lykke til videre karer...

Lenke til kommentar

Er ikke så nøye. Vi prøver å ta ut tempoet i kampen, så det er vel hovedgrunnen til at førsteomgang var så kjedelig. Tottenham spiller jo elendig, men jeg blir overrasket om de ikke tar opp tempoet i de siste femogfør. Babel inn i andreomgang og jeg håper at Keane får spille rett bak ham i en hengende spiss rolle. Med Gerrard og Masche bak.

Lenke til kommentar
Er ikke så nøye. Vi prøver å ta ut tempoet i kampen, så det er vel hovedgrunnen til at førsteomgang var så kjedelig. Tottenham spiller jo elendig, men jeg blir overrasket om de ikke tar opp tempoet i de siste femogfør. Babel inn i andreomgang og jeg håper at Keane får spille rett bak ham i en hengende spiss rolle. Med Gerrard og Masche bak.

Bombe :p

Lenke til kommentar
Utrolig at vi ikke leder mer enn 0-1... Ville ikke bli overrasket nå om T'ham scorer........

Hvis verden var rettferdig ville det ha stått 5-0 til oss. Trenger jeg å si noe mer?

Babel ersatter Keane, og nok en gang buer Tottenham-fansen... Hold kjeft tullinger

Buer? Kanskje 20 folk, hva med resten 20+ tusen? Tror noen andre må holde kjeft :)

Lenke til kommentar
Utrolig at vi ikke leder mer enn 0-1... Ville ikke bli overrasket nå om T'ham scorer........

Hvis verden var rettferdig ville det ha stått 5-0 til oss. Trenger jeg å si noe mer?

Babel ersatter Keane, og nok en gang buer Tottenham-fansen... Hold kjeft tullinger

Jeg sa jo det........ og HØR hvor mange Man Utd-fans som syter nå. Hoho.

Eier Tottenham. To i tverrliggern og noen andre sjanser. Vi må score et til.

De ordene må du vel spise i deg nå...

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...