JR Ewing Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tja, sålenge vi har grei kontroll er jeg fornøyd. Tror 2-0 kommer i andre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Uffamei, denne kampen var kjedelig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Uffamei, denne kampen var kjedelig. No shit Sherlock. Vet ikke om det skyldes at jeg sov så lite i natt, eller om dette virkelig var så dårlig. Men det er en grunn til at huet mitt lå på tastaturet på laptopen... Vi må skape flere sjasner, og begynne å angripe. Keane har vært anonym, med untak av målet. Men de jævla Tottenham-supporterene må bue hver gang han tar i ballen. Sytekopper... Reina ser til å ha ting under kontroll, og det kan bli meget viktig hvis Pavlychenko kommer inn i kampen. Lykke til videre karer... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er ikke så nøye. Vi prøver å ta ut tempoet i kampen, så det er vel hovedgrunnen til at førsteomgang var så kjedelig. Tottenham spiller jo elendig, men jeg blir overrasket om de ikke tar opp tempoet i de siste femogfør. Babel inn i andreomgang og jeg håper at Keane får spille rett bak ham i en hengende spiss rolle. Med Gerrard og Masche bak. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nesten Gerrard igjen, 3 i metallet så langt... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er ikke så nøye. Vi prøver å ta ut tempoet i kampen, så det er vel hovedgrunnen til at førsteomgang var så kjedelig. Tottenham spiller jo elendig, men jeg blir overrasket om de ikke tar opp tempoet i de siste femogfør. Babel inn i andreomgang og jeg håper at Keane får spille rett bak ham i en hengende spiss rolle. Med Gerrard og Masche bak. Bombe Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Utrolig at vi ikke leder mer enn 0-1... Ville ikke bli overrasket nå om T'ham scorer........ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Yes, endelig Babel. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Utrolig at vi ikke leder mer enn 0-1... Ville ikke bli overrasket nå om T'ham scorer........ Hvis verden var rettferdig ville det ha stått 5-0 til oss. Trenger jeg å si noe mer? Babel ersatter Keane, og nok en gang buer Tottenham-fansen... Hold kjeft tullinger Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Utrolig at vi ikke leder mer enn 0-1... Ville ikke bli overrasket nå om T'ham scorer........ Hvis verden var rettferdig ville det ha stått 5-0 til oss. Trenger jeg å si noe mer? Babel ersatter Keane, og nok en gang buer Tottenham-fansen... Hold kjeft tullinger Buer? Kanskje 20 folk, hva med resten 20+ tusen? Tror noen andre må holde kjeft Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det har nok like mye å gjøre med dårlig utnytting av sjanser enn det har å gjøre med marginer, spør du meg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Bombe Eier Tottenham. To i tverrliggern og noen andre sjanser. Vi må score et til. Edit: Akkurat det jeg sa. 1-1. Endret 1. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Utrolig at vi ikke leder mer enn 0-1... Ville ikke bli overrasket nå om T'ham scorer........ Hvis verden var rettferdig ville det ha stått 5-0 til oss. Trenger jeg å si noe mer? Babel ersatter Keane, og nok en gang buer Tottenham-fansen... Hold kjeft tullinger Jeg sa jo det........ og HØR hvor mange Man Utd-fans som syter nå. Hoho. Eier Tottenham. To i tverrliggern og noen andre sjanser. Vi må score et til. De ordene må du vel spise i deg nå... Endret 1. november 2008 av Shoo Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Utrolig at vi ikke leder mer enn 0-1... Ville ikke bli overrasket nå om T'ham scorer........ Faen i helvete. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 1-1 ja. Som United supporter som har sett kampen, så må jeg bare si en ting. Dette var faen ikke fortjent. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Også ufortjent. herregud Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Buer? Kanskje 20 folk, hva med resten 20+ tusen? Tror noen andre må holde kjeft Greit grei, er bare gretten i dag... Faen i helsikke! Dette måtte jo skje... Nå taper vi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Reina viser usikkerheten der. Det er eneste problemet hans. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Faen, som sagt må vi score på det vi får. Dette er ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå