ErlendRU Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Lykke til gutta, da stiker jeg til en kamerat og ser kampen.. Tipper 3-1 til oss. Spurs scorer først.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Håper de scorer først. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jævlig imponerende av Hull. Er faen ikke mange lag som goller 3 mål på Trafford. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 håper Babel for et mål idag, men først må Keane og Kuyt gjør jobben Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dette blir utvilsomt vanskelig, men vi får tro at vi greier det. Siden vi er det beste laget. Vi MÅ vinne i dag. Keane og Babel scorer i dag. Kanskje Gerrard. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Den grå drakta med Keane er på, og jeg er veldig klar for kamp nå. Første gang i historien at jeg har klart å tippe rett lag La oss knuse Spurs nå, har troa på to mål av Keane, samt at russeren Pavlychenko (elelr hvordan det staves) putter ett. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Den grå drakta med Keane er på, og jeg er veldig klar for kamp nå. Første gang i historien at jeg har klart å tippe rett lag Er vel ikke så vanskelig det da? Rafa har jo en vanlig start 11. som han bruker nå. Det har han brukt de 2-3 siste kampene. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, har alltid hatt feil på backene. Og når de var rett, kom Benayoun og ødela Pavlyuchenko starter ikke, hva kan det være? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Haha neida. Håper Keane ikke scorer, hadde vært ekkelt som faen for Spurs supporterne Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 For en avslutning av Kuyt. Herlig! KUYT!!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Men jeg får stikke å se på kampen jeg, snakkes. Idag blir det uavgjort eller Spurs seier. Ser ut til at du tippet feil... for nå i alle fall KUYT!!!! JAAA! FAEN, JAA! VAKKERT! Endret 1. november 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Oi, hadde glemt denne kampen. Hørte plutselig "pling" fra VG Nett. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hahha, selvmål nesten. Dere har åpnet bra de første minuttene Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Faen i helvete, jeg får jo ikke sett den jævla kampen! Myp2p ftl! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 www.justin.tv kanskje? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) www.justin.tv kanskje? Prøvde, men det står bare "Not broadcasting". :/ Edit: Mja, never mind sutringa mi. Løste seg. Endret 1. november 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Herregud, denne omgangen var regelrett dritkjedelig. Holdt på å sovne de siste 5 minuttene, her trengs det mer angrep fra oss. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kjedelig første omgang, og det skapes lite. Allikevel virker ikke dette Tottenham laget som et lag som ligger i bunnen av tabellen. Vi har bra kontroll, men vi må skape mer ut av de sjansene vi får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå