Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med The Game der. United har hatt styringen, ballen og sjansene i hele 1.omg. Hull var fremme en gang, og scorte. Men forsetter Hull den effektiviteten så kan det jo bli spennende :) Men så frykter jeg at Man Utd putter flere enn Hull har sjanser i 2.omg.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Enig med The Game der. United har hatt styringen, ballen og sjansene i hele 1.omg. Hull var fremme en gang, og scorte. Men forsetter Hull den effektiviteten så kan det jo bli spennende :) Men så frykter jeg at Man Utd putter flere enn Hull har sjanser i 2.omg.

Second

Endelig en fornuftig Pool supporter nå.

Noen Pool supportere er nok like *fornuftig* som noen United- supportere. ;)

Lenke til kommentar

Flaksesnakket har virkelig gått til huet på mange. Hvis du leder PL etter 10 kamper så kan det ikke bare være flaks.

Man kan være heldige i enkeltkamper ja, men jeg vil gjerne høre hvilke kamper vi har hatt så jævla flaks i. Eneste jeg kan gå med på er Standard Liege i CL-kvalikken og Middelsbrough hjemme i PL.

Lenke til kommentar

Stang inn-mål er stang inn-mål. Ingen spillere prøver på å scoore via stangen. Om man velger å kalle det at man har marginene med seg eller flaks er det samme for meg.

Manu styrer jo denne kampen og leder fortjent. Håper vi kan styre vår kamp senere i kveld også. :)

EDIT: Har opphentingen begynt? :p

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bra for Aston Villa\Man city også.

Alltid ekstra moro når Arsenal taper pga en ex-Brann spiller.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Håper og tror på dette laget:

-------------------Reina------------------------

Arbeloa-------Agger-----Carra-------Aurelio

---------------Masche-------Alonso---------

Kyut--------------Gerrard--------------Riera

--------------------Keane---------------------

Jeg ler av Arsenal, 2-0 til Stoke nå. Adebayor hadde rett, de kommer ikke til å kjempe om tittelen i år. Bra for oss :)

Jeg ler også. Dette beviser bare at Tottenham ikke egentlig er tilbake. Kampen på onsdag spilte de like dårlig som de har gjort tidligere i sessongen også, men Arsenal spilte like dårlig de også.

Dagens tips: 0-2

EDIT: Oj oj oj! Straffe til Hull. Er fortsatt tid til å scoore etter dette også!

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Hat-trick av Anelka. Imponerende. Tør vi håpe det samme om Keane idag? hehe ;)

Kjetil: Fordi Babel er superreserve. Han har farten, og er en spiller som kan snu en kamp når han kommer inn i slutten. Kuyt har også farten, men han har ikke evenen til å kunne snu en kamp når han kommer inn i slutten.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...