GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Enig med The Game der. United har hatt styringen, ballen og sjansene i hele 1.omg. Hull var fremme en gang, og scorte. Men forsetter Hull den effektiviteten så kan det jo bli spennende Men så frykter jeg at Man Utd putter flere enn Hull har sjanser i 2.omg. Endret 1. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Endelig en fornuftig Pool supporter nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Enig med The Game der. United har hatt styringen, ballen og sjansene i hele 1.omg. Hull var fremme en gang, og scorte. Men forsetter Hull den effektiviteten så kan det jo bli spennende Men så frykter jeg at Man Utd putter flere enn Hull har sjanser i 2.omg. Second Endelig en fornuftig Pool supporter nå. Noen Pool supportere er nok like *fornuftig* som noen United- supportere. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ikke noe tvil om at United fortjener seieren, men når de har to stang inn mål må man jo bare være usaklig og kommentere det da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Flaksesnakket har virkelig gått til huet på mange. Hvis du leder PL etter 10 kamper så kan det ikke bare være flaks. Man kan være heldige i enkeltkamper ja, men jeg vil gjerne høre hvilke kamper vi har hatt så jævla flaks i. Eneste jeg kan gå med på er Standard Liege i CL-kvalikken og Middelsbrough hjemme i PL. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Stang inn-mål er stang inn-mål. Ingen spillere prøver på å scoore via stangen. Om man velger å kalle det at man har marginene med seg eller flaks er det samme for meg. Manu styrer jo denne kampen og leder fortjent. Håper vi kan styre vår kamp senere i kveld også. EDIT: Har opphentingen begynt? Endret 1. november 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som vil gjette startoppstillingen da. Snart kamp.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ler av Arsenal, 2-0 til Stoke nå. Adebayor hadde rett, de kommer ikke til å kjempe om tittelen i år. Bra for oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Bra for Aston Villa\Man city også. Alltid ekstra moro når Arsenal taper pga en ex-Brann spiller. Endret 1. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena Alonso - Mascherano Kuyt - Gerrard- Riera Keane Subs: Cavalieri, Hyypia, Benayoun, Aurelio, Babel, Lucas, El Zhar. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Håper og tror på dette laget: -------------------Reina------------------------ Arbeloa-------Agger-----Carra-------Aurelio ---------------Masche-------Alonso--------- Kyut--------------Gerrard--------------Riera --------------------Keane--------------------- Jeg ler av Arsenal, 2-0 til Stoke nå. Adebayor hadde rett, de kommer ikke til å kjempe om tittelen i år. Bra for oss Jeg ler også. Dette beviser bare at Tottenham ikke egentlig er tilbake. Kampen på onsdag spilte de like dårlig som de har gjort tidligere i sessongen også, men Arsenal spilte like dårlig de også. Dagens tips: 0-2 EDIT: Oj oj oj! Straffe til Hull. Er fortsatt tid til å scoore etter dette også! Endret 1. november 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Stoke Håper: Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio Kuyt - Gerrard - Alonso - Riera --------- Keane - Babel --------- Tror: Arbeloa - Carra - Agger - Dossena ------- Xabi - Masch ----- Kuyt --- Gerrard --- Riera --------- Keane --------- Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nytter ikke å gjette etter at laget er ute daah. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hewitt: er det laget, eller tipper du? Hvis det er laget fikk jeg rett! Men hvorfor i svarte kan ikke Babel spille mer fra start? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hewitt kom med fasiten før begge dere da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nytter ikke å gjette etter at laget er ute daah. Jeg skrev mens du postet Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hat-trick av Anelka. Imponerende. Tør vi håpe det samme om Keane idag? hehe Kjetil: Fordi Babel er superreserve. Han har farten, og er en spiller som kan snu en kamp når han kommer inn i slutten. Kuyt har også farten, men han har ikke evenen til å kunne snu en kamp når han kommer inn i slutten. Endret 1. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ok, satser på Babel som joker da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Da stakk jeg til Three Lions. Håper KEane og HUll netter. (helst to..hver. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå