ZprMario Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Fantastisk kamp, knallbra resultat! . Må si det var en fin revansj i tillegg... Crouch overraska meg veldig i dag, arbeidet han gjorde på noen av målene var fantastisk bra, spesielt det siste. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Dette resultatet kom helt uventet. Jeg ventet en litt forsiktig og kjedelig kamp med 1-0 eller 2-1 som resultat, og dette var over all forventning! Fantastiske prestasjoner av en Crouch i særklasse, men også meget bra av Aurelio, som viser god fremgang. Ellers syns jeg Gonzalez gjorde det litt bedre enn til vanlig og Pennant var leken idag. Minus på Mascherano som gjør mye tull iblandt. Men en fantastisk dag på Anfield, og nå skal vi ta 3. plassen! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Gerrard var i hvert fall god mot Andorra. 8272467[/snapback] ANDORRA? Er det så mye og skrive hjem om, jeg hadde vært god mot Andorra. Det er godt det blir satt store krav til spillerene på liverpool 8276494[/snapback] Hehe ja ass knis fnis Bra kamp i dag, moro med langemann. Endret 31. mars 2007 av wipy Lenke til kommentar
Swome Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Satan for en kamp i dag. Lekestue! Får håpe Crouch fortsetter slik mot PSV. Må nesten nevne redningen til Reina også. Den var ganske sick. Fikk dessverre bare med meg andre omgang, men for en omgang! Vi skal nok klare 3 plassen i år. Noen som klarer å finne video av målene forresten? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Må nesten nevne redningen til Reina også. Den var ganske sick. 8281852[/snapback] Han fikk jo fingertupp på ballen før den traff stolpa og gikk ut... Dæven det var rått! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg er enig med Benitez når han sier at Mascherano kan bli en stor spiller for Liverpool. Han viser tæl og taklingsvilje, noe som er nødvendig for å tilpasse seg Premier League. Teknikken er ikke noe å utsette på. Gi ham tid, noe West-ham ikke gjorde. Synes han gjorde en god kamp i går. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hvor får jeg se måla? første lfc kampen denne sesongen jeg ikke har fått sett. jeg var på cup i går og fikk ikkke sett det. men var morsomt vi vant hele cupen. mange på laget er arsenal supportere, så da ble det mobbing. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) hvor får jeg se måla? første lfc kampen denne sesongen jeg ikke har fått sett. jeg var på cup i går og fikk ikkke sett det. men var morsomt vi vant hele cupen. mange på laget er arsenal supportere, så da ble det mobbing. 8284945[/snapback] Det er ikke pent å mobbe , men HER er i alle fall målene. Endret 1. april 2007 av sentimental Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Etter 6-3 på hjemmebane bør dere vel egentlig holde dere litt for god til å mobbe Arsenal supportere. Å det faktum at det er en GOD stund siden dere seiret over dem. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Etter 6-3 på hjemmebane bør dere vel egentlig holde dere litt for god til å mobbe Arsenal supportere. Å det faktum at det er en GOD stund siden dere seiret over dem. 8286084[/snapback] Jaja, du har rett... Men hevnen var søt, så nå må vi få lov til være litt slemme over Arsenal. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er litt morsomt at en gjeng med Arsenal juniorer knuser Liverpool i cupen, men så klarer ikke A-laget det. Sier litt om A-laget til Arsenal, eller? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er litt morsomt at en gjeng med Arsenal juniorer knuser Liverpool i cupen, men så klarer ikke A-laget det. Sier litt om A-laget til Arsenal, eller? 8286591[/snapback] Sier i hvertfall en del om juniorene til Arsenal. Men til vårt forsvar var det ikke akkurat førsteelleveren vår som spilte. Kan bli spennende med Liverpool mot United eller Arsenal i finalen i junior-cupen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er litt morsomt at en gjeng med Arsenal juniorer knuser Liverpool i cupen, men så klarer ikke A-laget det. Sier litt om A-laget til Arsenal, eller? 8286591[/snapback] Det Arsenal-laget som spilte i går manglet noen faste spillere for å si det på den måten- Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 For å si det på en annen måte så mønstret de ikke akkurat noe b-lag heller. Synes det var rart at ikke Rosicky og Ljungberg spilte fra start. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er litt morsomt at en gjeng med Arsenal juniorer knuser Liverpool i cupen, men så klarer ikke A-laget det. Sier litt om A-laget til Arsenal, eller? 8286591[/snapback] Uhm, det har faktisk blitt spelt kampar før i år også. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er litt morsomt at en gjeng med Arsenal juniorer knuser Liverpool i cupen, men så klarer ikke A-laget det. Sier litt om A-laget til Arsenal, eller? 8286591[/snapback] Uhm, det har faktisk blitt spelt kampar før i år også. 8287460[/snapback] Hallo, du snakker til en Liverpool supporter. Jeg tar ikke hensyn til sånt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 For å si det på en annen måte så mønstret de ikke akkurat noe b-lag heller. Synes det var rart at ikke Rosicky og Ljungberg spilte fra start. 8287205[/snapback] Ingen av dem har spilt bra i det siste. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Ljungberg var ikke så verst når han kom inn, men det hadde vel ikke hatt så stor betydning ettersom Liverpool var både gode og effektive i går. Endret 1. april 2007 av wipy Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Da var det PSV Eindhoven sin tur da. PSV er underdogs, men med Alex ute tror jeg de skal slite mot et Liverpool i form altså. Håper på: Reina Arbeloa Carra Agger Riise Pennant Gerrard Alonso Aurelio Crouch Kuyt Edit: Gleder meg til den neste kampen mot PSV da kanskje Harry Kewell er tilbake Endret 3. april 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 tviler på at kewel spiller da, men han er jo en god spiller,NÅR han har trua på seg selv, som ahn ikke hadde ifjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå