Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dere avgir minst 1 poeng i dag. Believe me Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dere avgir minst 1 poeng i dag. Believe me Det er jo ikke mulig å avgi et poeng, så kan heller skrive "minst to poeng". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, ble litt dårlig skrevet det der. Beklager Uavgjort eller Tottenham seier. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, ble litt dårlig skrevet det der. Beklager Uavgjort eller Tottenham seier. Vi får nå se da:P Standard at dere kommer prøve å ta fra oss selvtilliten. Foran hver kamp kommer dere og tipper at vi taper osv. Dere tåler bare at vi ikke leder:P Jeg sier bare 8 poeng! :P;) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Man Utd supportere har vel sagt at vi kommer til å tape nesten hver eneste kamp denne sesongen. Ingen som tror på det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) blir 5 poeng kl. 18.00 satser vi på (kanskje også kl. 20.30!) Endret 1. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Man Utd supportere har vel sagt at vi kommer til å tape nesten hver eneste kamp denne sesongen. Ingen som tror på det Jepp, og en dag taper vi og da kommer de til å skrive " det var det vi sa" tabellen lyver aldri sier bare jeg... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 blir 5 poeng kl. 18.00 satser vi på (kanskje også kl. 20.30!) Satser på 11 jeg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg sier det igjen, dere vinner ikke idag. Det er på tide at deres flaks snur. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Lyst på en bet raste? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg tror det blir uavgjort eller Pool tap idag. Hvordan bet da? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Om vi vinner, har du Liverpool signatur og avatar i 3-5 dager, og om vi ikke vinner, så tar jeg det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 I 3 dager er greit. Du får fikse en Liverpool avatar til meg OM Pool vinner idag, men jeg er ganske sikker på at dem ikke tar 3 poeng idag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gleder meg til å se Raste i morra Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Scorer Arbeloa tror jeg på Gud. De siste kampene så har han ikke imponert fremover. Bakover har han vært bob-bob/ok Er jo ikke gøy å tippe "safe" I 2 timer framover fra nå, blir det: HEIA HULL!! Endret 1. november 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Om vi vinner, har du Liverpool signatur og avatar i 3-5 dager, og om vi ikke vinner, så tar jeg det? Fy faen Raste. Les på nytt... Daglish må ha United signatur/avatar, ikke Liverpool avatar som han skriver her. Ikke pent å lure barn. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, da sitter jeg og er glad. For da sitter Shade med United signatur og avatar Selfølgelig må han ha United signatur og avatar. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg mener den ikke slik safe. Men, ja, om jeg taper betten skal jeg ha united sig, og avatar etter Raste's ønske. Og om jeg vinner betten, skal raste ha Liverpool sig og avatar etter mitt ønske. 3 dager eller resten av helga. Samme for meg, for jeg vinner uansett =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Har troen på at Hull tar ifra United poeng idag. Om de ikke flakser seieren inn da. Edit: om noen ikke fortstår det så leker jeg visse United-supporter akkurat nå Endret 1. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå