Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helgas storkamp:

Man Utd - Hull

Personlig tror jeg United går mot en storseier.

Slettes ikke så sikker på det. Jeg så nemelig Cel$kis mot Hull, greit nok de vant 3-0. Hull hadde stolpe skudd på 0-1. En keepertabbe la på til 0-2. Senere kjempet hull seg inn igjenn i kampen, selv på 0-3 stod de på.

Et par Geovani skudd og United kan få seg en overaskelse. Sier ikke jeg tror Hull vinner eller noe, men det blir neppe lett. Selvsagt er det vanskeligere siden United har hjemmebane.

Mye å si hvordan kanmpen utvikler seg de første 30 min. Hull sliter litt i forsvaret, ellers er de ganske bra.

Lenke til kommentar

Kamp i dag, jo! Håper formen min er bra når jeg ser kampen, har litt hangover etter i går. Rommet gikk jo rundt for pokker.... Halloween-kostymet mitt skulle egentlig vær hooligan-greier, men fikk ikke tid :( Nok chit-chat...

Hvordan står det til med Torres, tror dere han får 90 min? Dette ser ut til å være uklart, men håper han spiller som ensom spiss... Kampen tror jeg vi kan klare, og da har vi bevist at vi kan takle de fleste overaskelser som kan dukke opp. Lykke til folkens!

Lenke til kommentar

Torres starter mest sansynlig ikke vil jeg tro. Tror Benitez vil spare han mest mulig, og ikke gjøre noe for tidlig. Men ligger vi under, eller sliter uavgjort når 30min gjenstår. Så kan det vel være at han kommer utpå, vis han er på benken.

Lenke til kommentar

Jeg skal se United - Hull etterpå, mens jeg sitter med et håp at Man Utd roter det vekk.

Torres sitter nok på benken og jeg tror han kommer inn i andreomgang uansett hva stillinga er.

Tør jeg håpe på noe sånt?

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio

Kuyt - Gerrard - Mascherano - Riera

Keane - Babel

Alonso får en hvil, Kuyt tilbake på kant, skulle ønske Pennant fikk spille der, men det skjer nok ikke desverre. Nando kommer inn for Babel i det 65-70 minutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Game day,gents!

Alt handler om meg :)

Ohhhh, i dag blir det Tottenham seier. Darren Bent og Lennon kommer til å herje.

Takk Game. Nå er jeg ikke litt nervøs til kampen.

Når game vedder mot Pool så vinner vi hver enesete gang. :D

Takk. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...