Notatblokk Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 To sider med rør og vas er slettet. Hold dere til trådens emne, dette er ikke første gang det sklir ut. Neste gang vil det komme sterkere reaksjoner enn kun sletting av innlegg. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Keane score mot gamle lagkammerater hadde vært kult. Vi er eksperter på å la gamle lagkamerater score mot oss, så det kan du banne på ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Keane score mot gamle lagkammerater hadde vært kult. Det minste han kunne gjøre etter tullet han gjorde mot Liverpool ifjor. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Helgas storkamp:Man Utd - Hull Personlig tror jeg United går mot en storseier. Slettes ikke så sikker på det. Jeg så nemelig Cel$kis mot Hull, greit nok de vant 3-0. Hull hadde stolpe skudd på 0-1. En keepertabbe la på til 0-2. Senere kjempet hull seg inn igjenn i kampen, selv på 0-3 stod de på. Et par Geovani skudd og United kan få seg en overaskelse. Sier ikke jeg tror Hull vinner eller noe, men det blir neppe lett. Selvsagt er det vanskeligere siden United har hjemmebane. Mye å si hvordan kanmpen utvikler seg de første 30 min. Hull sliter litt i forsvaret, ellers er de ganske bra. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vell, de slo jo Arsenal på Emirates, så det er jo mulig. Selv tror jeg Manchester United vinner enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Game day,gents! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Brake a leg, lykke til Får se scum spille, men vet ikke med Liverpool. 18:30, små rar tid. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kamp i dag, jo! Håper formen min er bra når jeg ser kampen, har litt hangover etter i går. Rommet gikk jo rundt for pokker.... Halloween-kostymet mitt skulle egentlig vær hooligan-greier, men fikk ikke tid Nok chit-chat... Hvordan står det til med Torres, tror dere han får 90 min? Dette ser ut til å være uklart, men håper han spiller som ensom spiss... Kampen tror jeg vi kan klare, og da har vi bevist at vi kan takle de fleste overaskelser som kan dukke opp. Lykke til folkens! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Torres starter mest sansynlig ikke vil jeg tro. Tror Benitez vil spare han mest mulig, og ikke gjøre noe for tidlig. Men ligger vi under, eller sliter uavgjort når 30min gjenstår. Så kan det vel være at han kommer utpå, vis han er på benken. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg tror ikke Torres starter. Hvis han er erklært frisk nok til å være på benken så tror jeg han kan komme innpå i 2. omgang. Blir en spennende dag! Klarer bare ikke bestemme om jeg skal se Chelsea, Scum eller Arsenal. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jepps, benken i beste fall skal vi tro Rafa Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Game day,gents! Alt handler om meg Ohhhh, i dag blir det Tottenham seier. Darren Bent og Lennon kommer til å herje. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Game day,gents! Alt handler om meg Ohhhh, i dag blir det Tottenham seier. Darren Bent og Lennon kommer til å herje. Enig. Tottenham og Hull går for storseier idag! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg skal se United - Hull etterpå, mens jeg sitter med et håp at Man Utd roter det vekk. Torres sitter nok på benken og jeg tror han kommer inn i andreomgang uansett hva stillinga er. Tør jeg håpe på noe sånt? Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Kuyt - Gerrard - Mascherano - Riera Keane - Babel Alonso får en hvil, Kuyt tilbake på kant, skulle ønske Pennant fikk spille der, men det skjer nok ikke desverre. Nando kommer inn for Babel i det 65-70 minutt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dessverre tror jeg Keane blir alene på toppen. Babel som superreserve idag også. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er nok fornuftig det der ja, Jefecito. Men Hyypiä spillte jo bra sist, så mulig han får sjangsen igjen? Håper selvfølgelig Agger spiller, men man vet jo aldri med Benitez. Tipper bortseier 2-0. Gerrard og Arbeloa! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Scorer Arbeloa tror jeg på Gud. De siste kampene så har han ikke imponert fremover. Bakover har han vært bob-bob/ok Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gleder meg til kampen i dag jeg. Har en god følelse og er ganske sikker på at vi stikker av med 3p i dag. Selv om de klarte uavgjort mot Arsenal og kanskje har fått et lite "ny trener boost" er jeg overbevist om at vi tar dette ganske greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Game day,gents! Alt handler om meg Ohhhh, i dag blir det Tottenham seier. Darren Bent og Lennon kommer til å herje. Takk Game. Nå er jeg ikke litt nervøs til kampen. Når game vedder mot Pool så vinner vi hver enesete gang. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå