tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jaja, litt unødvendig den der Latias, var litt voldsom Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Blir svært mye 14zz snakk, ja. Men la oss ikke forsette med det. Helgas storkamp: Man Utd - Hull Hull sin storhet ble vell avslørt mot Chelsea i helgen. Noen som har troen på at de skal klare å ta poeng på Old Trafford imorgen? Personlig tror jeg United går mot en storseier. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har en følelse av at Keane scorer sitt eller sine første mål for oss i PL i morgen Vurderer å begynne å abbonere på live247 eller hva det heter, trenger jeg noen som helst form for tilleggsprogrammer da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har på følelsen og håper dere taper imorgen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har en følelse av at Keane scorer sitt eller sine første mål for oss i PL i morgen Har en følelse av at det bli "sine" Ingen kjenner Tottenham-forsvaret som han. Jeg har på følelsen og håper dere taper imorgen. Hvem har bedt om din følelse? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Snakk for deg sjøl Aye Jeg vet jeg har vært litt ute å kjøre akkurat i kveld, og det med at jeg brukte deg som eksempel var helt tilfeldig Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Nåja, tabellmessig er nok United kampen "toppmatchen", men det er ingen tvil i mine øyne om at Tottenham - Liverpool er mer intressant for den nøytrale tvtitter, iom det er to gode lag. Jeg tror ikke Hull har nubsjangs i helvette til å få poeng på Old Trafford. De som så kampen mot WH, der United regelrett rundspilte londonlaget på 3 gir, vil nok være enig med meg. Det beste de kan håpe på er 0-0 eller 1-1, men det skjer neppe. Edit @ Danielzu: Jo takk for at du sendte dem dit. Da kommer jeg hit og det er nok minst like plagsomt for dere Endret 31. oktober 2008 av The Game Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Takk for svar Hewitt, får håpe at Lennon gjør jobben da Trodde selv at Torres fortsatt var ute, men siden han ikke er det så tipper jeg 0-3. Modric er vel vårt eneste kreative våpen og jeg tipper Alonso og Mascherano holder kontroll på ham. Det skal bli interessant å spille mot et lag som stiller med omtrent samme formasjon som oss (dere spiller 4-2-3-1 også eller?). Pavlyuchenko er forøvrig ikke noe å være urolig for, han har så langt vist svært lite som kan tyde på at han kommer til å gjøre noen suksess som ensom spiss. Spiller Bent derimot, så kan det hende at midtforsvaret deres får kjørt seg litt, han er veldig dyktig til å lure forsvarslinja og komme seg ut av offside-feller. Håper også at Keane får en god mottakelse i morgen. For selv om det sikkert finnes noen bitre fans så skal man ikke glemme alt han gjorde for oss. I mine øyne en levende Tottenham-legende (så lenge han ikke scorer i morgen). Endret 31. oktober 2008 av Solaar Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nåja, tabellmessig er nok United kampen "toppmatchen", men det er ingentvil i mine øyne om at Tottenham - Liverpool er mer intressant for den nøytrale tvtitter, iom det er to gode lag. Jeg tror ikke Hull har nubsjangs i helvette til å få poeng på Old Trafford. De som så kampen mot WH, der United regelrett rundspilte londonlaget på 3 gir, vil nok være enig med meg. Det beste de kan håpe på er 0-0 eller 1-1, men det skjer neppe. Sant, Hull er gode for tiden. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Typisk at folk skal ha så jævlig trua på Hull (sier ikke at noen her gjør) fordi de ligger på 5-plass. Har man litt i hodet vet man at de havner på maks. 12-plass. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Typisk at folk skal ha så jævlig trua på Hull (sier ikke at noen her gjør) fordi de ligger på 5-plass. Har man litt i hodet vet man at de havner på maks. 12-plass. De fleste vet nok det, men det er artig når et lag kommer fra intet og overrasker. Som med Start i 2005 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, du verden. Forskjellen på PL og TL er så skammelig enorm. Takk og pris. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har ingenting å gjøre med at det er artig med smålag som overpresterer. Husker også Wigan. Det er jo kjempemoro. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jojo, det er jo litt gøy. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Grunnen til at alle er så positive ang Hull. Er jo at de har imponert til de grader, ved å ligge i toppen av PL i deres første sesongen noensinne i verdens beste liga. Nå skal det sies at de ikke har møtt alle topplagene(møtt chelsea, der tapte de jo) enda, og har hatt en litt enkelt start vis det kan kalles det. Men uansett så er det imponerende av dem. Det er trossalt et litt høyere nivå i PL enn Premiership. Spiller Liverpool en drittkjedelig kamp og vinner 1-0 på et flaksemål, eller spiller uavgjort klikker jeg. De skal ha kontroll, sette sjanser og vinne mot "bunnlag". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Spurs er ikke et bunnlag, ser du har det i klammer. Har troa på seier, men det blir tøft... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ifølge tabellen er dem det. De har heller ikke et lag som er godt nok til å ikke kalle dem et bunnlag. Nå har de imponert litt under Redknapp, men tror ikke de kan tukte liverpool, vis vi spiller slik vi skal. Få bare håpe ikke Bentley prøver seg på skudd Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Spillere som Babel, Riera og Kuyt kan for eksempel godt ende opp som kampens helt. Keane kan du også føye til. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Keane score mot gamle lagkammerater hadde vært kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå