Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi venter og ser ved sesongslutt, enkelt og greit. Vinner vi da så har vi faen vunnet fortjent. Vinner vi ikke så har vi rotet bort sjansene nok en gang.

Stallen vår har absolutt svakhetstegn og kunne vært bedre, og spesielt backene, ja. Men holder backene seg stabile så kan vi vinne ligaen selv med det svakhetstegnet tror jeg. Det gjelder å unngå feil i avgjørende øyeblikk. Og jeg tror ikke det er mange her som tør å håpe på PL-gull fordi vi ligger på topp etter 1/4 av sesongen. De fleste er nok veldig avventende.

Lenke til kommentar

Det var snakk om Reina som utespiller, her er et klipp fra en kamp mot Kaiserslautern, er vel 2 år siden.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Dette laget skal trakke ut på WHL i helgen;

Reina

Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio

Mascherano - Alonso

Kuyt - Gerrard - Riera

Keane

Second that. Raffa er normalt veldig ærlig når han sier hvem han tar med og ikke. Håper det er litt spill for galleriet denne gangen, og at han kan spille mer en vi tror. Jeg tipper Torres blir med og spiller slutten av kampen. Jeg er like opptatt av at vi ikke forhaster oss med Torres som ham.

Men om Torres ikke spiller stort, må jeg nok redusere resultatet fra 3-1 til Liverpool til 2-1.

Vi har forliten fart på topp, altfor omstendelige til å score mye mål enda. Vi må lære oss og avslutte på første sjanse, slik som Torres er så god til. Begynner å bli litt lei av at ballen blir spilt bakover når vi står rett utenfor 16 meteren til motstanderen. Støttepasningene kan vi legge hjemme når vi er så nær gollen.

Lenke til kommentar

Tottenham her.

Hvilke forventninger har dere til helga, lenge siden et topp mot bunn oppgjør hadde et så usikkert utfall? Personlig tipper jeg at dere vinner så lenge dere holder styr på Modric. Stiller vi med Zokora så får Gerrard en kosedag på jobben.

Så noen spørsmål:

Hvilken spiller hos dere regner dere med blir den farligste mot oss?

Hvilken svakhet hos dere selv er dere mest urolige for at vi utnytter?

Hvilken del av laget deres har vært sterkest så langt i sesongen, er det noen som har utmerket seg spesielt?

Samme som over, men det motsatte?

Har dere noen spillere som er tvilsomme til start (bortsett fra de som er ute med langtidsskade)?

Hvilken spiller hos oss frykter dere mest?

Hvilken svakhet hos oss håper dere å utnytte?

Lenke til kommentar

Lagmoralen er vårt sterkeste kort. Samtidig er midbanen i slaget, selv om jeg føler Gerrard har et stykke igjenn.

Backene er vårt svakeste, heldivis er midten solid og "vikarierer/rydder opp" en del på kant.

Personlig er det eneste jeg frykter hos Tottenham ny trener effekten, men vi skal nok få dere ned på landjorda. Faktisk er det en fordel for oss at dere har hevet dere så pass, gir god motivasjon og skjerpings før kampen.

Lenke til kommentar

"Ganske" er et ord som viskes ut i sanden av vinden på en strand i Barcelona i denne sammenhengen.

Og ja, dere bør vinne, som vi burde og omtrent 12-13 lag i PL bør klare. Kun WB, Stoke, Newcastle og Bolton jeg er sikker er på like dårlig plan.

Endret av Nasri8
Lenke til kommentar
"Ganske" er et ord som viskes ut i sanden av vinden på en strand i Barcelona i denne sammenhengen.

Og ja, dere bør vinne, som vi burde og omtrent 12-13 lag i PL bør klare. Kun WB, Stoke, Newcastle og Bolton jeg er sikker er på like dårlig plan.

Jeg tror nok Tottenham innehar større kvaliteter enn hvert WB, Stok og Bolton selvom de har fått en mildt sagt dårlig start på sesongen. 4-4 mot Arsenal ga nok enorm tro..

Lenke til kommentar

For en jævla barnehage som har fått lov til å drive på i dag. Diskusjon trenger flere moderatorer. Siste innlegg ei heller noen heving av nivået, selv om det kanskje ikke var overraskende.

Hvilke forventninger har dere til helga, lenge siden et topp mot bunn oppgjør hadde et så usikkert utfall? Personlig tipper jeg at dere vinner så lenge dere holder styr på Modric. Stiller vi med Zokora så får Gerrard en kosedag på jobben.

Uavgjort eller seier til oss. Jeg tror dere skal spille veldig bra og vi ditto svakt for at dere skal vinne, men jeg utelukker heller ikke at det kan skje når det er på bortebane.

Hvilken spiller hos dere regner dere med blir den farligste mot oss?

Torres, hvis han spiller, og Gerrard. De vanlige med andre ord. Ellers er det jo umulig å spå hvem som evt. kan spille en praktkamp. Spillere som Babel, Riera og Kuyt kan for eksempel godt ende opp som kampens helt.

Hvilken svakhet hos dere selv er dere mest urolige for at vi utnytter?

Den omtrent eneste svakheten vi har om dagen - backene, spesielt på venstre.

Hvilken del av laget deres har vært sterkest så langt i sesongen, er det noen som har utmerket seg spesielt?

Hele laget, eller lagmoralen. Skal du ha en spesifikk del så blir det midtbanen.

Har dere noen spillere som er tvilsomme til start (bortsett fra de som er ute med langtidsskade)?

Torres er jo tvilsom og starter nesten garantert ikke kampen om vi skal dømme ut fra siste rapportene, Keane var litt halvveis tvilsom, men Rafa har sagt at han er klar nå. Ellers er vel de fleste friske og raske.

Hvilken spiller hos oss frykter dere mest?

Modric og Pavlyuchenko. Evt. Lennon og Jenas med farten sin, men jeg tror ikke dere skal få enormt mye rom.

Hvilken svakhet hos oss håper dere å utnytte?

Forsvaret. Vi skal jo score. ;)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...