Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

4) I Mars ja. Frister å sjekke det opp og se om det egentlig er enda lengre siden.

Så du tror ikke jeg vet hva jeg sier? :)

http://liverpool.no/CDA/storypg.aspx?id=14...mp;parentzone=2

Jeg ble forresten født i Desember 99.

Forklarer jo mye det. :p

Så neste gang tenker vi oss om to ganger før vi snakker sier slikt om det mestscorende laget i PL :)

Man bør vel også unngå å snakke slikt om Englands beste lag for øyeblikket. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så neste gang tenker vi oss om to ganger før vi snakker sier slikt om det mestscorende laget i PL :)

Ja enig i at det var ikke helt bra av DanielZu det der, alltid gledelig når du er enig med meg Hewitt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Så neste gang tenker vi oss om to ganger før vi snakker sier slikt om det mestscorende laget i PL

Englands mestvinnende lag vel og merke

Lenke til kommentar
Den var nesten bra. Synd for deg at fasiten ødela vitsen. :p

Den teoritiske vel og merke, som ikke har noe med min subjektive mening som er helt rett og gjøre :)

@Danielzu ja om du regner mikkemus cuper og tiden før man spilte på oppmerkede gressbaner så.

Fra spøk til hårreisende fakta. Liverpool har en for svak stall til å vinne Premier league uten store glipp fra United og Chelsea sin side. Om Benitez hadde forsterket forsvaret i sommer hadde jeg vært urolig, men med spillere som Arbeloa, Aurelio og nå senest Dossena så er jeg ikke redd. Å når i tillegg Carra har visst svakhetstegn, da frykter jeg nok at dere nok en gang har fått håpet for mye opp. Selvfølgelig kan det vare ut sesongen, men hvordan? Greit at dere vinner kamper med skader på Torres og Gerrard, men slike spillere er som oftest de avgjørende i kamper dere sliter. Ikke kamper i medvind. Jeg skjønner at det kanskje provoserer, men det er vanskelig og se at den stallen Benitez innehar skal kunne matche Chelsea og United. Når i tillegg Benitez fortsetter med sine særegne bytter o.l blir jeg egentlig bare litt lettet. For all del jeg ville trodde på gull hele veien selv, men det er jo tross alt Liverpool det er snakk om. Ikke den mest stabile formkurven har de hatt de senere årene.

Lenke til kommentar
United har vell kanskje enda tynnere stall når det gjelder de bakerste rekker?

Keeperplassen er vi ihvertfall godt besatt, men jeg tror vi kan slite litt hvis en av midstopperne våre får en eller annen skade, spesielt over en lengre periode (Da tror jeg deter krise). Evans er god nok til å steppe inn i en kamp eller to, mot antatt dårligere motstand, men i storkampene tror jeg han blir for lett foreløpig :)

Edit: Jeg er ikke en fan av å flytte inn Backene våre inn til midstopperplassen :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
United har vell kanskje enda tynnere stall når det gjelder de bakerste rekker?

Forskjellen på Liverpool og United sin er vel at vi har en enda mer allsidig stall. Vi har O'shea, Fletcher, Hargreaves og Anderson som alle 4 kan spille back. I tillegg til at vi har Da Silva, Neville, Evra og Brown på Back. Som jeg mener alle matcher Liverpool sine, med unntak av Da silva defensivt. På stopperplass har vi 6 alternativer, der alle med unntak av O'shea og Evans har spilt mye, ja jeg regner Neville selv om han er en dverg. Hargreaves kan å spille stopper forøvrig, men han regner jeg ikke. Det er på vingen vi kan få det tynt.

@Giallo, Brown er 1 hakk fra å være like god stopper som Vidic :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Syns ikke det blir helt rett å si at midtbane menn kan spille bak.

Vi har jo Gerrard, som kan spille alt, men teller likevell ikke med han. Slik som jeg ser det er det slik :

Liverpool : Degen, Arbeloa, Carra, Hyypia, Skrtel, Agger, Dossena, Aurelio, Insua

Manchester United: Brown, Rafael, Vidic, Ferdinand, Evans, Evra

Og ja, rett på meg om jeg har glemt noen. Jeg ser ikke den beste backupen der iallefall. Tenk om Vidic og Ferdinand blir skadet, hva gjør dere da?

Lenke til kommentar
Og ja, rett på meg om jeg har glemt noen. Jeg ser ikke den beste backupen der iallefall. Tenk om Vidic og Ferdinand blir skadet, hva gjør dere da?

Skal du begynne å tenke sånn kan det bli krise på etthvert lag ;)

Hva gjør dere viss Gerrard og Torres blir skadet? Jah, dere har alternativer, men er på langtnær like gode ;)

Lenke til kommentar
Syns ikke det blir helt rett å si at midtbane menn kan spille bak.

Vi har jo Gerrard, som kan spille alt, men teller likevell ikke med han. Slik som jeg ser det er det slik :

Liverpool : Degen, Arbeloa, Carra, Hyypia, Skrtel, Agger, Dossena, Aurelio, Insua

Manchester United: Brown, Rafael, Vidic, Ferdinand, Evans, Evra

Brown og Neville har begge spilt mye stopper. Samt at Evans har spilt helt rått. Hvorfor teller ikke midtbane-spillere, når de er så allsidig at kan spille bak og i tillegg ikke normalt er en del av førstelaget? O'shea har jo spilt minst like mye forsvar som midtbane, og Hargreaves gjorde det strålende som høyreback.

Du har forøvrig glemt Neville på listen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...